חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערי אלומיניום: בוחרים שערים? אל תהיו כבדים

פעם, כדי להשתמש במחשב האישי היינו כבולים למקום אחד, בלי יכולת לזוז. מאוחר יותר הגיע עידן המחשבים הניידים וכיום – כל טלפון חכם הוא מעין מחשב נייד שמחליק לכל כיס. בעידן שבו מוצרי הצריכה הולכים ונהיים קטנים, עמידים ומתקדמים הרבה יותר – גם השערים אינם נשארים מאחור. שערי חניה משרתים אותנו במשך עשורים רבים, אך בזכות כניסתו של האלומיניום הם פותחים לנו שער לעולם שלם של אפשרויות נוספות.

כן קלה היא כן קלה דרכינו...

התקנת שערים חשמליים הינה ללא ספק החלטה כבדת משקל. בחירה בשערי אלומיניום, לעומת זאת, קלה הרבה יותר – במלוא מובן המילה. בשונה משערי הברזל הכבדים, שערי אלומיניום קלים יותר, ולכך יש משמעויות מרחיקות לכת בכל הקשור לעמידות ולתפעול השוטף של השער. ראשית, מכיוון שמשקל השער נמוך בצורה משמעותית, ניתן להתקין מנוע חסכוני יותר. שנית, ככל שהשער קל יותר, כך נוצר פחות בלאי. המשמעות היא מינימום תקלות ומקסימום עמידות לאורך זמן רב.  

שערי אלומיניום: הקץ לחלודה

אם כבר מדברים על עמידות, אי אפשר מבלי להזכיר את עמידותם של שערי אלומיניום לחלודה. בין אם מדובר בלחות של קיץ או גשמים של חורף – שערי האלומיניום מותאמים לאקלים הארץ ישראלי. כדי שזה יקרה, בעת רכישת שערי אלומיניום חשוב לוודא כי הם צבועים בשכבת מגן שמונעת התחמצנות. כך תוכלו ליהנות לאורך שנים משערים יפים שאינם מחלידים או דורשים צביעה  מחדש בעקבות פגעי מזג האוויר.

שערי אלומיניום מעוצבים

תכונותיו הטבעיות של האלומיניום הופכות אותו לחומר ביד היוצר – שנוח לעבד וליצור ממנו אינספור עיצובים שונים. כתוצאה מכך, עומד לרשותכם מבחר בלתי נגמר של שערי אלומיניום בעיצובים שונים – כל מה שצריך הוא לבחור את העיצוב ההולם ביותר עבורכם וליהנות מגימור ברמה הגבוהה ביותר. אלומיניום נחשב לחומר גלם שנוח יותר גם למחזר – ולכן הוא נחשב לידידותי לסביבה.

שערים בהתאמה אישית

לא מצאתם שערי אלומיניום בעיצוב שיושב "בול" על הצרכים שלכם? אין שום סיבה להתפשר. במקום להזמין שערים מתבנית מוכנה מראש, ניתן לפנות למפעל המייצר שערי אלומיניום בהתאמה אישית. כך תוכלו ליהנות מעיצוב המותאם באופן מדויק לתוואי השטח, הקונספט העיצובי והרצונות הייחודיים שלכם.

שערי אלומיניום – ביטחון מעל הכול!

מעבר לכל היתרונות שמנינו, חשוב לדעת: שערי אלומיניום נחשבים לחזקים ועמידים – כך שהם ממשיכים לשמור על ביטחון הדיירים ממש כמו אחיהם הכבדים, שעשויים מברזל. במילים אחרות, יש לכם את כל הסיבות לעבור משערי ברזל לשערי אלומיניום. אל תהיו כבדים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מפעל בוטיק המתמחה בייצור שערים מעוצבים, מעקות, שערי חניה, סורגים ופתרונות מעוצבים נוספים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. כל הפתרונות עומדים בתקנים המחמירים ביותר ליצירת בטיחות מעוצבת.

שיווק באינטרנט - OmniPresent

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרופיל עיצובים

מאת: פרופיל עיצוביםשיפוצים06/02/13777 צפיות
בעשורים האחרונים הפכו שערי חנייה לחלק בלתי נפרד מהנוף. מה שנחשב עד לפני פחות מעשרים שנה לנחלתם הבלעדית של העשירים, הפך לנחלת הכלל. ה"אשמים" העיקריים לכך הן התפתחויות טכנולוגיות ועיצוביות, שהולידו היצע בלתי נדלה של שערים חשמליים. השאלה היא, כמובן, איך בוחרים את השער המתאים ביותר לצרכים?

מאת: פרופיל עיצוביםבניין ואחזקה - כללי07/01/13759 צפיות
מתוקף תפקידם, בחירה והתקנה של שערי חנייה מצריכה הקדשת מחשבה מרובה. מהם השיקולים אותם חשוב להביא בחשבון בעת התקנת שערים חשמליים? בדרך כלל ירצו כל הדיירים מקסימום ביטחון, מקסימום יופי ודקורציה, מינימום תקלות ולא פחות חשוב – במינימום הוצאה. שערי חנייה יכולים לעמוד בכל הציפיות?

מאת: פרופיל עיצוביםבניין ואחזקה - כללי07/01/131096 צפיות
התקנת שער חנייה חשובה גם לבטיחות וגם לניטור התנועה של גורמים מורשים לתוך החנייה. השאלה היא איזה סוג שער כדאי לבנות – שער נגרר או נפתח? ואולי שער נגלל? שערי אלומיניום או שערים מחומרים אחרים? בשורות הבאות ננסה להסביר בקצרה על כל אחת מהאפשרויות.

מאת: פרופיל עיצוביםבניין ואחזקה - כללי25/10/12850 צפיות
אין עוררין על חשיבות הסורג בשמירה על בטיחות דייריו. הם גם מגנים מפני פריצות, וגם שומרים על הזאטוטים שלא יפלו. ועדיין, אנשים רבים עדיין נרתעים מהתקנת סורגים כיוון שהם מרגישים כמו אסירים בביתם שלהם. לא רק בגלל עצם קיומו של הסורג, אלא בעיקר בגלל צורתו השבלונית היוצרת תחושה של בית סוהר, לא פחות. אז איך בוחרים סורגים לחלונות שהם גם בטיחותיים וגם מעוצבים?

מאת: פרופיל עיצוביםבניין ואחזקה - כללי09/10/121124 צפיות
גם אם במבט ראשון זה לא נראה כך, בחירת מעקות למדרגות משפיעה רבות על דייריו. בחירת מעקה למדרגות היא בחירה לא פשוטה כלל, ועליה "להקשיב לחלל" ולקונספט העיצובי בו ממוקם גרם המדרגות. המעקה שתבחרו צריך לתרום לבטיחות המשתמשים, להתכתב עם החלל ולהצריך כמה שפחות תחזוקה.

מאת: פרופיל עיצוביםבניין ואחזקה - כללי09/10/12796 צפיות
בחירת שערים חשמליים לבית מתבססת על מספר שיקולים עיקריים, שנועדו להפוך את שער הכניסה למעונכם לבחירה הטובה ביותר עבורכם. מהו שער הכניסה שלכם לעולם יפה, בטוח ומשתלם יותר?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222846 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223171 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211384 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211341 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211603 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211578 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211783 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica