חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח שאיבת שומן

מאת: ליאורניתוחים פלסטיים04/03/20131068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היתרון בניתוח שאיבת שומן לעומת ניתוחים פלסטיים אחרים, שהוא משאיר רק צלקות קטנות באורך של פחות מסנטימטר שקשה לראות אותן.

הניתוח מאפשר להיפטר משומן במקומות לא רצויים, שאי אפשר להיפטר ממנו על ידי דיאטה או פעילות גופנית.

הניתוח אינו מיועד להעלים צלוליט לכך יש טכניקות אחרות.

יש להדגיש שהניתוח לא מיועד להפוך אנשים שמנים לרזים ואיננו תחליף לדיאטה.

מעט היסטוריה של הניתוחים הפלסטיים

ישנו תיעוד לניתוחים פלסטיים שבוצעו בהודובשנת 800 לפני הספירה (לפני כ- 2,800 שנה).

תחילת הניתוחים הפלסטיים במערב הייתה בשנת 1,827 על ידי הרופא ד"ר מטאאוור מארצות הברית. ד"ר מטאאוור השתמש בכלים שהוא פיתח אותם בעצמו.

הניתוחים הפלסטיים קבלו חשיבות גדולה בגלל המלחמות. בזמן מלחמת העולם הראשונה נדרשו הרופאים לטפל בפציעות קשות שנגרמו בגלל כלי הנשק החדישים שהוכנסו לשימוש במהלכה של המלחמה. למשל בפצועי כוויות, וגם בפצועים שנפגעה צורת הפנים שלהם. המנתחים נאלצו לאלתר ולמצוא פתרונות מקוריים וחדשים. הרופאים הגיעו להבנה שהמראה החיצוני מהווה חלק חשוב בהחלמתם של פצועי המלחמה. ממחקרים ומרישומים מתקופת מלחמת העולם הראשונה לומדים המנתחים הפלסטיים עד היום.

מידע על הניתוח

הניתוח של שאיבת שומן מתקיים תחת הרדמה כללית או אזורית וזאת בהתאם לאזורים שבהם נמצא השומן ובכמות השומן שצריכים לשאוב. בזמן הניתוח מחדיר הרופא צינורית דקה שדרכה מתבצעת השאיבה באופן מבוקר וזאת בעזרתה של משאבה מיוחדת שזהו תפקידה. הזמן שהניתוח נמשך תלוי בכמות השומן שהרופא אמור לשאוב. האשפוז הוא קצר ואורכו הוא ברוב המקרים עד עשרים וארבע שעות.

אחרי הניתוח יש שטפי דם ונפיחות מבצקת. שטפי הדם נעלמים כעבור שבעה עד עשרה ימים.

אחרי הניתוח מומלץ ללבוש מחוך אלסטי שעוזר בהורדת הבצקות, במשך כחודש.

מרבית הנפיחות יורדת במהלך החודש הראשון.

כאשר התוצאה הסופית של ניתוח שאיבת שומן נראית לעין רק כעבור כמה חודשים.

מומלץ גם לקבל עיסויים בשביל לשפר את התוצאה הסופית.

לסיכום, ניתוח שאיבת שומן מיועד להעלמת השומן באזורים שאי אפשר להעלים אותו על ידי פעילות גופנית או דיאטה. הניתוח אינו מהווה תחליף להורדת משקל ע"י פעילות גופנית או דיאטה ולא מיועד להפוך שמנים לרזים.

 



תגיות המאמר: שאיבת שומן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182682 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica