חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טויוטה יאריס MultiMode

מאת: אירה פינסקרצרכנות04/03/2013712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנת 1999 הושקה לראשונה הדגם טויוטה יאריס, אשר זכה להצלחה אדירה גם ביפן וגם בשוק האירופאי. מספר המכירות של טויוטה יאריס באירופה בלבד עלה על מיליון. כעבור שבע שנים החליטה החברה לשחזר את ההצלחה והשיקה את טויוטה יאריס דור 2. היאריס החדשה עמדה בפני אתגר רציני: לא ליפול ביחס לקודמתה הפופולרית, ואולי אפילו להעלות עליה. השאלה היא אם היא עמדה במבחן.

טויוטה יאריס השנייה דומה לדגם המקורי, אך ישנם בה גם שדרוגים. העיצוב השתנה, והפך להיות דומה לזה של ראב4. לדעת רבים, השינויים בעיצוב הם מבורכים. גם העיצוב של פנים הרכב השתנה, והפך לנועז יותר, חדשני יותר, יוקרתי יותר ונשי יותר. נראה שעיצוב הפאנל הקדמי ולוח השעונים תוכנן בצורה כזאת שישתלב באופן מיטבי עם מניקור אלגנטי.

המושבים האחוריים הם קטנים וכך גם המרווח בין המושב הקדמי עד לתא המטען. למעשה, ישנה תחושה שהנהג (או הנהגת) יכולה להושיט יד ממקומה ולגעת בו. עם זאת, בדיקה בשטח מראה ששני מבוגרים בעלי מימדים בינוניים יכולים להתיישב מאחורה בצורה מרווחת למדי. כל המושבים מתכווננים ויכולים לנוע במישור האופקי.

תא הנוסעים של טויוטה יאריס השנייה מאובזר בתאי אחסון רבים, הן מקדימה והן מאחורה. איכות החומרים בתא הנוסעים עלתה ביחס לטויוטה יאריס הראשונה. לטענת היצרן, גם איכות ההרכבה שודרגה משמעותית. ההתנעה אינה מבוצעת בסיבוב של מפתח, אלא בלחיצת כפתור. תא המטען מרווח למדי יחסית לגודל הרכב.

מבחינת המאפיינים הטכניים, לטויוטה יאריס השניה מנוע קטן בעל נפח של 1.3 ל' ו- 87 כ"ס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית, אך חשוב לציין שמיקום ידית ההילוכים שונה מאשר במרבית הרכבים. כך, למשל, לצורך מעבר להילוך האחורי יש להעביר את הידית קדימה. ההגה מסתובב בקלות ונראה שניתן לתמרן ברכב באצבע אחת.

לסיכום, נראה שטויוטה יאריס השנייה מיועדת ומתאימה לנשים המתגוררת בעיר. מימדיה הקטנים של המכונית, העיצוב המעודן של החלק הפנימי, קלות התמרון וההפעלה – כל אלה תוכננו, ככל הנראה, לטובת קהל יעד מוגדר. ואכן אנשי השיווק מדווחים על עניין מוגבר כלפי המכונית דווקא מצד הנהגות.

 

 



תגיות המאמר: טויוטה יאריס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131196 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193398 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica