חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טויוטה: טרייד אין כאחת מאפשרויות הרכישה המומלצות

מאת: אירה פינסקרצרכנות04/03/2013972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחלקות טויטה טרייד אין הממוקמות בסוכנויות טויטה המפוזרות בכל רחבי הארץ, מציעות שירות של החלפת מכוניות ישנות בחדשות תוך השלמת הפרש המחירים.  שירות זה נועד ללקוחותיה הנאמנים של טויטה: טרייד אין מאפשר להם לסגור שתי עסקאות במקום אחד, בלי לחפש קונים ולהתמקח איתם, מבלי בזבוזי זמן מיותרים, השקעת מאמץ או טרחה. ניתן פשוט להגיע אל הסוכנות עם המכונית הישנה, ולצאת ממנה ברכב חדש ומשודרג העונה על הקריטריונים החדשים.

ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב טויוטה בטרייד אין, גם עבור יבואן הרכב. למעשה, הוספת מחלקת טרייד אין לסוכנות של טויטה מגדילה משמעותית את קהל היעד של המכוניות החדשות, וכתוצאה מכך – גם את המכירות. מכירת הרכב הישן תביא גם היא לרווחים, והחברה לא תצא נפסדת. עבור הצרכן מדובר בקיצור משמעותי של תהליכים, לכן במצבים רבים טרייד אין נחשב למצב win-win.

בחלק ממחלקות הטרייד אין ניתן גם להחליף רכב ישן ברכב חדיש יותר אך עדיין מיד שנייה. מדובר, למעשה, על עסקת שדרוג. הסוכנות מרוויחה ממכירת רכבים משומשים וממשיכת לקוחות חדשים.

לכן, אם ברצונכם לרכוש רכב חדש מטויוטה, טרייד אין הוא חלופה שכדאי לשקול. מחיר הרכב הישן שתקבלו בעסקה כזאת אינו חקוק בסלע, ואפשר וכדאי להתמקח עם נציג המחלקה. בפירוש ייתכן מצב בו בסוכנויות טויוטה שונות תקבלו הצעות שונות לעסקת הטרייד אין, ולכן מומלץ לערוך סקר שוק בנושא.

חשוב לזכור גם שסוכנויות טרייד אין שואפות למכור את המכוניות שברשותן כמה שיותר מהר, על מנת לחסוך בהוצאות האחזקה והמימון. עסקאות טרייד אין מאפשרות לסוכנויות להגדיל את מחזור המכירות ולאפשר לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לבצע את הרכישה. רכב שנשאר במלאי זמן רב מהווה מעמסה ולכן הסוכנות עשויה להסכים להורדת המחיר.

לסיכום, עצם האפשרות של רכישת טויוטה בטרייד אין פותחת חלון הזדמנויות חדש גם עבור החברה וגם עבור הצרכנים. מכוניות טויוטה חדישות הופכות לנגישות יותר מבחינה תקציבית, וכתוצאה מכך – למבוקשות יותר. ידוע שטויוטה היא אחת החברות הוותיקות והסולידיות בשוק, ולכן רבים נשארים עם המותג גם בעת החלפת רכב.

 



תגיות המאמר: טויוטה טרייד אין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131110 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131191 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131247 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica