חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לגבר

מאת: israelפסיכולוגיה10/11/20091335 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא ניתן לעשות בדיקה מבחינה אמפירית מדוע יותר מורכב לבחור מתנות לגבר בהשוואה ל- בחירת מתנות לאישה, אולם ניתן להניח כי הסיבה נעוצה בעובדה כי לנשים בדרך כלל יש ריבוי תחומי עניין משותפים האהובים כמעט על מכלול הנשים, בעוד שלקהל הגברים הדבר אינו כך ולכל אדם יש את הסגנונות שלו, הטעמים שלו ותחומי העניין שלו. על כן, בבואך לבחור מתנות לגבר ישנם משתנים שונים שיש להחשיבם על מנת לא לפספס את המטרה. קודם יש לקבוע כי הכלל הראשון לפי המקובל בקניית מתנות ולרבות בקניית מתנות לגבר, הינו הפרקטיות והשימושיות. הווי אומר, צריך לחדול מקניית מתנות לגבר אשר חסרות תכלית ומטרה כגון יצירות אומנות או מבנים דקורטיביים. גברים באחוז גדול מהמקרים אינם מתחברים לתחום זה ולא יוכלו לקבל הנאה ממתנות לגבר מהסוג הנ"ל. השלב השני בתכנון בחירת המתנות לגבר הינו הלימוד של קווי האופי של בר המזל שאליו מיועדות המתנות. לכל גבר וגבר ישנו אופי אחר, ישנם גברים עדינים יותר וישנם גסים יותר. הדבר נחוץ מאחר שניתן לבחור מתנה שימושית וטובה אולם אם המתנה אינה תתאים לטעם של הגבר, המטרה שוב תתפספס. בהתחשב בשיקולים אלו, ובהכניסם למשוואה ניתן לפנות דרגה השלישי והוא סקירת מתנות לגבר אשר אוניברסאליות וגלובאליות לכל קהילת הגברים. אם מדובר בקניית מתנות לגבר שהינו בבחינת ידיד או גבר שאינו קרוב ניתן לבחור מתנות סמליות אך בו זמנית שימושיות כגון מארזים שונים לגלוח (ודאי בהנחה שמדובר בגבר אשר מתגלח על בסיס יום יומי כמו מרבית הגברים). כן גם בשמים ותכשירים קוסמטיים שונים לגברים. אם מדובר באדם קרוב יותר ניתן לקנות מתנות לגברים יקרות יותר כגון: שרשראות, טבעות, צמידים, בגדים ועוד מתנות רבות אחרות.

 



תגיות המאמר: מתנות לגבר, מתנות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת israel

מאת: israelעיצוב תעשייתי 10/11/091270 צפיות
העברה למשרד חדש או קבלת משרד לראשונה בחיים תמיד הינם אירועים משמחים וזו הסיבה שנהוג לקנות מתנות למשרד לכבוד האירוע המשמח. ראשית, לאלה המעוניינים לקנות מתנות למשרד בצורת יצירות דקורטיביות כלשהן, ניתן להציע לחכות זמן מה קדם קניית המתנות למשרד ולבחון את העיצוב שנעשה במשרד על מנת להקביל אליו את מתנותיהם.

מאת: israelבידור ופנאי - כללי10/11/091608 צפיות
היום יש מבחר עצום ביותר של מתנות ליום הולדת מכל הסוגים, מכול המינים, העיצובים והסגנונות. ככה ניתן בנקל להתאים בצורה מושלמת מתנות ליום הולדת בהתאם הסגנון והאופי של האדם שאליו מיועדות המתנות.

מאת: israelציור10/11/091235 צפיות
מהפכת הדפוס התרחשה במאה החמש עשרה ומאז חוללה תמורות ושינויים רבים, קידמה את תחום התקשורת לאין שיעור והביאה להמצאות טכנולוגיות רבות בתחום, כולל ההדפסה על קנבס

מאת: israelתחביבים10/11/091288 צפיות
קיימות מטרות ותכליות רבות להדפסה על חולצות. התפקיד המרכזי המוכר הוא הדפסה על חולצות על מנת לייסד תלבושות אחידות לבתי הספר.

מאת: israelבידור ופנאי - כללי10/11/09957 צפיות
עכשיו, הגביעים הפכו לסמל ומשמשים בכל כך המון תחומים שונים שלעיתים אף אין ביאור מדוע דווקא הגביעים נבחרו לטעמים אלו. עוד מימי העת העתיקה, הגביעים נתפסו כסמל לניצחון וגבורה במשחקי ספורט שונים החל מהאולימפיאדה הראשונה שנערכה ביוון העתיקה מעל הר האולימפוס כמחווה לאל האלים-זאוס.

מאמרים נוספים בנושא פסיכולוגיה

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196310 צפיות
מאמר המציע דרכי פתרון לאי גמילה מטיטולים בקרב בני 3-4. דרכי הפתרון מובאות מהזווית הפסיכולוגית הקלינית: חיזוקים חיוביים לילד לעומת עונשים וחיזוקים שליליים, וכד'. המאמר מתבסס על הקשר שבין ביקורת שלילית לילדים לחוסר הצלחתם להיגמל מהטיטולים.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196312 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לזהות אצל ילד בן 3-4 סימפטומים של אי גמילה מחיתולים. המאמר יציע פרשנות מדוע הדברים נוצרו ויספק מידע על פתרונות אפשריים אליהם.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196167 צפיות
מאמר מידע על הרטבות לילה. המאמר סוקר את הבעיה מהזווית הפסיכולוגית הקלינית ומציע, באמצעותה, דרכי פתרון אפשריות.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196294 צפיות
מאמר מומחים על הרטבת לילה. נקיטה בגישות פסיכולוגיות קליניות לפתרון הבעיה. שילוב אמצעים רפואיים במידת הצורך. מטרת המאמר היא להדריך אתכם בתחילת ניסיונכם לפתור בעיה זו.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196376 צפיות
תיאור הרטבת לילה אצל מבוגרים, ואי שליטה בסוגרים. הצעת פתרונות פסיכולוגיים לצד רפואיים להתמודדות עם בעיה זו: הורדת מתח ולחץ, אבחון מדד הסוכר בבדיקות המעבדה לצורך הסקת מסקנות לגבי הישנותה של סוכרת, ועוד.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196575 צפיות
תיאור בעיה פסיכולוגית נדירה בשם 'חרדת האסלה'. במסגרתה, ילד שיצא מגיל הינקות בהגיעו לגיל 4 נרתע מהאסלה ועושה את צרכיו בבגדיו. במאמר נדון בהיווצרות הבעיה, זיהוי סימפטומים ודרכי פתרון.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196249 צפיות
מאמר מידע על הרטבת לילה אצל ילדים, תוך גיבוש פתרון בגישה הפסיכולוגית הקלינית. במאמר זה מוצעות דרכי התנהגות של ההורים שמומלץ ליישם על מנת להימנע או לצמצם את ההרטבה, לצד ייעוץ עם פסיכולוג קליני.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica