חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות למשרד

מאת: israelעיצוב תעשייתי 10/11/20091270 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העברה למשרד חדש או קבלת משרד לראשונה בחיים תמיד הינם אירועים משמחים וזו הסיבה שנהוג לקנות מתנות למשרד לכבוד האירוע המשמח. ראשית, לאלה המעוניינים לקנות מתנות למשרד בצורת יצירות דקורטיביות כלשהן, ניתן להציע לחכות זמן מה קדם קניית המתנות למשרד ולבחון את העיצוב שנעשה במשרד על מנת להקביל אליו את מתנותיהם. מן הסתם, הסיבה נעוצה בכך שבמידה והמתנה אינה תתאים לעיצוב הדקורטיבי של המשרד היא תהייה לא בשימוש ואינה תואיל כלל לבעל המשרד. מתנות למשרד מהסוג הזה יכולות להיות בדמות תמונות שונות אורגינליות ולא אורגינליות , דיוקנים, מראות, אגרטלים ועוד רבים אחרים. קטגוריה שונה של מתנות למשרד הן מתנות הקשורות לשולחן העבודה. בוודאי שלא מדובר במהדקים ועפרונות, אלא מדובר במתקנים לציוד משרדי אשר מעוצבים דקורטיבית ונוחים לשימוש. למרות הפשטות שבמתנות למשרד מהסוג הזה, לא בקביעות מדובר במתנה זולה אולם, היא שימושית מאוד ותשרת את בעל המשרד לתקופה ארוכת טווח. כמו כן, פופולאריות בפרט מתנות למשרד הקשורות לסביבת המחשב של בעל המשרד. בין מתנות למשרד אלו ניתן לפרט מספר דוגמאות: שואב אבק למחשב, מתקן לדיסקים, עכבר למחשב, מחזיק חוטי חשמל (הכולל גם פנס ולייזר), עכבר אופטי ועוד. בקטגוריה האחרונה של המתנות למשרד נמצאים בד"כ דברי שעשוע וצעצוע שיעשירו את זמנו של בעל המשרד ויפיגו את הלחץ מדי פעם. דוגמאות למתנות למשרד אלו הן: כוס מתפשטת (אופציונאלי בצירוף הקדשה באופן אישי), מאתר מפתחות אלקטרוני, מפל מים דקורטיבי, מנורות מעוצבות, סט פוקר מקצועי, מתקן מחמם לכוסות, בר ליין על יד כוסות, מארז ליין מעוצב (אופציונאלי בציפוי עור), מיני שולחן כדורגל, שעון קיר דיגיטלי, קופת חיסכון חשמלית, טלפון בעיצובים מצחיקים, מעמד למכשירים סלולאריים בעיצובים מצחיקים ועוד רבים אחרים.

 



תגיות המאמר: מתנות, מתנות למשרד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת israel

מאת: israelפסיכולוגיה10/11/091336 צפיות
לא ניתן לעשות בדיקה מבחינה אמפירית מדוע יותר מורכב לבחור מתנות לגבר בהשוואה ל- בחירת מתנות לאישה, אולם ניתן להניח כי הסיבה נעוצה בעובדה כי לנשים בדרך כלל יש ריבוי תחומי עניין משותפים האהובים כמעט על מכלול הנשים, בעוד שלקהל הגברים הדבר אינו כך ולכל אדם יש את הסגנונות שלו, הטעמים שלו ותחומי העניין שלו.

מאת: israelבידור ופנאי - כללי10/11/091608 צפיות
היום יש מבחר עצום ביותר של מתנות ליום הולדת מכל הסוגים, מכול המינים, העיצובים והסגנונות. ככה ניתן בנקל להתאים בצורה מושלמת מתנות ליום הולדת בהתאם הסגנון והאופי של האדם שאליו מיועדות המתנות.

מאת: israelציור10/11/091235 צפיות
מהפכת הדפוס התרחשה במאה החמש עשרה ומאז חוללה תמורות ושינויים רבים, קידמה את תחום התקשורת לאין שיעור והביאה להמצאות טכנולוגיות רבות בתחום, כולל ההדפסה על קנבס

מאת: israelתחביבים10/11/091289 צפיות
קיימות מטרות ותכליות רבות להדפסה על חולצות. התפקיד המרכזי המוכר הוא הדפסה על חולצות על מנת לייסד תלבושות אחידות לבתי הספר.

מאת: israelבידור ופנאי - כללי10/11/09957 צפיות
עכשיו, הגביעים הפכו לסמל ומשמשים בכל כך המון תחומים שונים שלעיתים אף אין ביאור מדוע דווקא הגביעים נבחרו לטעמים אלו. עוד מימי העת העתיקה, הגביעים נתפסו כסמל לניצחון וגבורה במשחקי ספורט שונים החל מהאולימפיאדה הראשונה שנערכה ביוון העתיקה מעל הר האולימפוס כמחווה לאל האלים-זאוס.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181565 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171993 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152235 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica