חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה על קנבס

מאת: israelציור10/11/20091235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהפכת הדפוס התרחשה במאה החמש עשרה ומאז חוללה תמורות ושינויים רבים, קידמה את תחום התקשורת לאין שיעור והביאה להמצאות טכנולוגיות רבות בתחום, כולל ההדפסה על קנבס (או בשמה הידוע, ז'יקלה). כפי כל המצאה גאונית, גם ההדפסה על קנבס, מקורה במציאת פענוח לבעיה קיימת. טכנולוגיית ההדפסה על קנבס התפתחה על מנת ליתן מענה לצורך של אומנים וציירים לשווק את אומנותם בעותקים רבים. בעבר רגיל היה לשווק ולסחור ביצירות אומנות מקוריות שכן לא ניתן היה לייצר את אותו הדבר אפילו שתי פעמים. בחסות ההדפסה על קנבס, נוצרה טכנולוגיה המסוגלת "לשכפל" את היצירות של האומנים ובכך יכלו להכין אין ספור העתקים מהיצירות ולמוכרם. מכך נוצרו שני יתרונות: האחד הינו שהאומנים יכלו להגיע על שכרם מקצת פעמים מאותה עבודת אומנות, ושנית, כי היו יצירות פאר שנדרשו על ידי ציבור גדול וכך ניתן היה להפיצן ללא קושי. אולם, למרות כל זאת, טכנולוגיית ההדפסה על קנבס החלה לפרוץ גבולות רק בשנות התשעים של המאה הקודמת מאחר שבתקופה זו השתכלל הדפוס והטכנולוגיות שלו גם לפורמט מלא. כנאמר לעיל, המשתמשים העיקריים בהדפסה על קנבס היו האומנים השונים אשר הפיצו את יצירותיהם האומנותיות. אולם, עם הזמן הצטרפו קהלי משתמשים נוספים כגון מהנדסים ואדריכלים. השימוש שאלו האחרונים עשו בהדפסה על קנבס הינו יצירת סקיצות בפורמטים רחבים. היום גם מטרות אלו השתנו ונפוץ השימוש בהדפסה על קנבס על מנת ליצור העתקים מיצירות אומנות ידועות. דהיינו כעת התכלית הינה דקורטיבית, לעיצוב מעון או מוסד עם יצירות אומנות. הדבר התאפשר בשל פיתוח תחום ההדפסה על קנבס אשר בתחילת דרכו אפשרי לבנות רק על ידי מעט צבעים בודדים אך ורק, ועם הזמן, בייחוד לאחר שנות האלפיים נתאפר שימוש בגווני צבע רבים יותר ובכך לרקום תמונה מדויקת יותר ודומה יותר למקור.

 



תגיות המאמר: הדפסה על קנבס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת israel

מאת: israelפסיכולוגיה10/11/091336 צפיות
לא ניתן לעשות בדיקה מבחינה אמפירית מדוע יותר מורכב לבחור מתנות לגבר בהשוואה ל- בחירת מתנות לאישה, אולם ניתן להניח כי הסיבה נעוצה בעובדה כי לנשים בדרך כלל יש ריבוי תחומי עניין משותפים האהובים כמעט על מכלול הנשים, בעוד שלקהל הגברים הדבר אינו כך ולכל אדם יש את הסגנונות שלו, הטעמים שלו ותחומי העניין שלו.

מאת: israelעיצוב תעשייתי 10/11/091271 צפיות
העברה למשרד חדש או קבלת משרד לראשונה בחיים תמיד הינם אירועים משמחים וזו הסיבה שנהוג לקנות מתנות למשרד לכבוד האירוע המשמח. ראשית, לאלה המעוניינים לקנות מתנות למשרד בצורת יצירות דקורטיביות כלשהן, ניתן להציע לחכות זמן מה קדם קניית המתנות למשרד ולבחון את העיצוב שנעשה במשרד על מנת להקביל אליו את מתנותיהם.

מאת: israelבידור ופנאי - כללי10/11/091608 צפיות
היום יש מבחר עצום ביותר של מתנות ליום הולדת מכל הסוגים, מכול המינים, העיצובים והסגנונות. ככה ניתן בנקל להתאים בצורה מושלמת מתנות ליום הולדת בהתאם הסגנון והאופי של האדם שאליו מיועדות המתנות.

מאת: israelתחביבים10/11/091289 צפיות
קיימות מטרות ותכליות רבות להדפסה על חולצות. התפקיד המרכזי המוכר הוא הדפסה על חולצות על מנת לייסד תלבושות אחידות לבתי הספר.

מאת: israelבידור ופנאי - כללי10/11/09957 צפיות
עכשיו, הגביעים הפכו לסמל ומשמשים בכל כך המון תחומים שונים שלעיתים אף אין ביאור מדוע דווקא הגביעים נבחרו לטעמים אלו. עוד מימי העת העתיקה, הגביעים נתפסו כסמל לניצחון וגבורה במשחקי ספורט שונים החל מהאולימפיאדה הראשונה שנערכה ביוון העתיקה מעל הר האולימפוס כמחווה לאל האלים-זאוס.

מאמרים נוספים בנושא ציור

מאת: amirdadon90ציור19/07/163177 צפיות
השאיפה של כל אומן ואמן שמייצרים ציורים היא להגיע לתערוכה שתציג את היצירות שלו. הרי תערוכה נועדה להציג את האומנות, ליהנות מן האומנות של אותו אומן.

מאת: אביב יועציםציור15/12/152655 צפיות
תחום קישוטי הקיר לבית משתנה ומתקדם כל הזמן. בדור מקימי המדינה, שלטו תמונות בני המשפחה או אתרים חשובים ליהדות, לדת ולמשפחה. בדור שאחרי, החלו תמונות לעטר את קירות הבית והסלון. ציורים שונים, פרחים, קצת נופים ועדיין – הרבה זוגיות ומשפחתיות. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום פיתוח התמונות, השתלטו תמונות נופים מרהיבות שצילמו אנשים מטיולים בעולם ואשר הפכו לקישוטי קיר ענקים וממוסגרים. וכיום? כיום הגיע תור הזהב של ציורי קיר מרהיבים שמקשטים את קירות הבית, ונראה שאת הטרנד העיצובי הנפלא הזה אי אפשר לעצור...

מאת: דניאל seoציור08/08/152857 צפיות
פנקסי חשבוניות הינם אמצעי לתיעוד עסקאות שונות מתן שירותים שונים רכישות ומכירות, פנקסי חשבוניות חשובים מאד ובמיוחד לדיווח למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי וחשוב מאד שברשותו של כל עצמאי, פרילנס, עוסק פטור, עוסק מורשה, בעל עסק או חברה יחזיק עמו פנקסי חשבוניות.

מאת: רוי ורלציור07/05/152616 צפיות
It is easier to earn money online now than it was in the past because more and more people are doing business online. Now that people are comfortable with online transactions, you can join those making money through the Internet. The tips will put you start off on your journey successfully.

מאת: רוי ורלציור13/02/153264 צפיות
Marketing through a mobile services is one of the most modern ways to market your goods. Read on how mobile marketing campaigns that are easy and effective. Do not pester your customers. Always ensure that what you're messaging them about is relevant and important.

מאת: מירה לויציור11/09/143190 צפיות
דברים בעקבות תערוכתו של שלמה כץ במוזיאון רמלה

מאת: דודישציור01/09/148555 צפיות
כבר כמעט 25 שנים שמשפחת סימפסון מתגוררת בפרבר אמריקאי בדיוני שנקרא ספרינגפילד. הומר עדיין עובד בתחנת הכוח הגרעינית, מארג' היא עדיין עקרת בית נואשת ובארט עדיין בן עשר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica