חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בעגלות באירופה- חוויה חד פעמית חוקית!

מאת: גיל יצחקהשמה10/03/20131083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודה חוקית באירופה אינה דבר של מה בכך וחברות רבות בוחרות להעסיק צעירים ישראלים ללא רישיון עבודה חוקי להעסקה חוקית של ישראלים באירופה. מי שנפגע מכך הם הצעירים הישראלים. חשוב לבחון היטב את החברה המעסיקה ואת החוקיות של העבודה בחברת ההשמה לעבודה באירופה בעגלות.

איפה אפשר לעבוד?
צעירים ישראלים אשר נבחרו לעבודה באירופה מועסקים בקניונים ומרכזי הקניות המובילים הממוקמים ביעדי התיירות הגדולים כגון פריז, רומא, ונציה, ברצלונה, לונדון, מינכן, ברלין ועוד. העבודה הינה בדוכני מכירות הקרויים גם "עגלות" בהם מוצרים שונים כגון מוצרי ים המלח, מוצרי קוסמטיקה, גאג'טים, סיגריות אלקטרוניות ועוד מוצרים רבים תוצרת כחול לבן.

איפה גרים?
מגורי העובדים הינם בקומפלקסים יוקרתיים. הקומפלקסים הם מעין בנייני דירות אשר בכל דירה כ 3 חדרי שינה, סלון, מטבח, מקלחות וחדרי שירותים. בכל חדר שינה מתגוררים עד 2 עובדים לכל היותר וגם זאת בהתאם לבקשתם של העובדים. במתחם הקומפלקס מתגוררים עובדים ישראליים בלבד העובדים באותה החברה המעסיקה אותם ברחבי העיר בשלל יעדים אטרקטיביים. בנוסף ניתן ליהנות בקומפלקס מחצר ענקית, בריכת שחייה, חדר כושר, רכבים לרשות העובדים שולל הטבות ופינוקים נוספים.

מה עוד מגיע לי?
עבודה באירופה מזכה לרוב את העובדים במענק עבודה מועדפת הניתן לחיילים משוחררים עד שנתיים מיום השחרור ומותנים בעבודה של כחצי שנה (150 ימי עבודה). חברות רבות מוכרות כעבודה מועדכפת באירופה בעוד חברות אחרות אינן מוכרות כעבודה מועדפת ועל כן מומלץ לבחון זאת מבעוד מועד.

החזרים על כטיסי הטיסה ניתנים לעובדים לאחר כחצי שנת עבודה וזאת בכדי למנוע מעובדים לרמות ולטוס לעבודה באירופה רק לצרכי כרטיסי הטיסה הניתנים בחינם. בנוסף נהנים העובדים משכ רממוצע העומד על כ 5000 יורו וכן בונוסים שמנים עבור מכירת כל מוצר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל יצחק

מאת: גיל יצחקעיצוב16/10/121205 צפיות
עיצוב בתים הפך במהלך השנים האחרונות לנושא בעל חשיבות עצומה ברחבי העולם המודרני, כשכמעט כל אחד שואף כיום להשיג את המראה המיוחד והמרשים ביותר ברחבי ביתו. ברוב הפעמים בהם מעוניינים בהטמעת עיצוב מודרני בבית, פונים לקבלת שירותי עיצוב בתים, הניתנים בידיהם של אדריכלים ומעצבי פנים מובילים. למרוח זאת, לאלו היצירתיים שבינינו קיימת תמיד האפשרות לעשות זאת באופן עצמאי, ובכך, להביא לידי ביטוי את כל הרעיונות, האלמנטים והטרנדים המועדפים עליהם בעולם העיצוב.

מאת: גיל יצחקעיצוב16/10/12923 צפיות
נושא העיצוב תופס כיום חלק משמעותי במיוחד בחיינו, במיוחד כשמדובר על עיצוב בתים. בהתאם לכך, מעוניין כמעט כל אחד בהטמעת העיצוב הייחודי והיפה ביותר לביתו, בין אם מדובר במסגרת מעבר לבית חדש, או לחילופין בשיפוץ הבית הנוכחי. כמו כן, כולל במסגרתו עיצוב בתים מבחר עצום של דרכים ייחודיות בהן ניתן כיום לעצב כל בית, כשכל אחד יכול למצוא לעצמו את זו המועדפת והאהובה ביותר על פניו. בסקירה זו נציג לפניכם מספר טיפים מרכזיים לעיצוב בתים, כששימוש בהם יוכל לסייע לכם להגיע בסופו של דבר לקבלת העיצוב עליו חלמתם בבית

מאת: גיל יצחקצילום13/08/121024 צפיות
לחובבי הצילום שבינינו, הגדלה, פיתוח והדפסת תמונות נבחרות מן המצלמה האישית, הינם דבר שבשגרה, כשקיימות כיום מספר טכנולוגיות עיקריות לשם כך. הדפסה על קנבס, היא ללא ספק הבולטת מבין הטכנולוגיות הללו, כשמאפשרת להפוך כל תמונה ליצירה אומנותית מופלאה. כמו כן, להדפסה על קנבס קיימים יתרונות רבים על פני שאר טכנולוגיות הפיתוח וההגדלה האחרות, ההופכים אותה לבחירה הראשונה של מרבית מחובבי הצילום.

מאת: גיל יצחקפרסום13/08/121130 צפיות
כמעט בכל מקום בו נעבור במשך היומיום, ניתן יהיה להבחין בנוכחותם של שלטים, המהווים כיום בעצם חלק בלתי נפרד מחיינו. בהתאם לכך, נוהגים כיום להשתמש בשירותם של שלטים למספר רב של מטרות, כשתפקידם המרכזי מתמקד למעשה בהעברת מסרים מסוימים לציבור, המופנים אליו מגורמים שונים. לכן, לכל שלט שעל פניו נראה לנו כחסר משמעות ותועלת בכל פעם שאנו חולפים על פניו, קיימת קרוב לוודאי חשיבות גדולה עבור אנשים מסוימים.

מאת: גיל יצחקעיצוב05/08/121007 צפיות
השגת עיצוב פנים מוצלח ברחבי הבית, נמדדת בעיקר בדרך בה בחרו לעצב את הסלון והמטבח, כשמדובר בשני החללים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בכל בית, בהם מתרכזת מרבית הפעילות היומיומית של דייריו. הסלון והמטבח, יוצרים למעשה את אזור המגורים המרכזי בבית, כשבנוף העיצוב של היום לא קיימת ביניהם הפרדה, כפי שהיו נוהגים לעשות בעבר. לכן, מדובר בשני חללים הדורשים מחשבה ותכנון רב במציאת עיצוב הפנים המתאים, תוך מציאת האלמנטים והמאפיינים העיצובים המשתלבים ביותר ביניהם, כשיובילו לבסוף לעיצוב פנים מצליח.

מאת: גיל יצחקטכנולוגיות חדשות09/07/121096 צפיות
בהתאם לעליות ולמורדות שחווה הכלכלה בעולם, המתאפיינות בשינויים קיצוניים ותכופים במדדים השונים, מחפשות מרבית החברות וארגוני העבודה המסודרים באופן מתמיד אחר דרכים להתייעלות כלכלית. במסגרת ההתייעלות הכלכלית, נמדדת לרוב התועלת הכללית של כוח האדם המועסק באותו ארגון עבודה, המתמקדת ביחס שבין תוצרת העבודה שמספק, לבין שעות העבודה והשכר החודשי אותו מקבל. לשם כך, משתמשים כיום חלק גדול מארגוני העבודה השונים ברחבי העולם בשירותיו של שעון נוכחות, המציג בפניהם את הנתונים המדויקים ביחס לתוצרת וליעילות הכללית של כ

מאת: גיל יצחקשיווק17/05/121383 צפיות
אחת השאלות הנשאלות ביותר בכל הקשור לנושא של שלטים, מתרכזת באופן הבחירה של אותם שלטים, הנעשית מתוך מגוון אפשרויות רחב במיוחד, המוצע לנו כיום בכל מקום העוסק בייצור ובמכירת שלטים. על מנת להגיע לכדי הבחירה הטובה והנכונה ביותר בכל הקושר בנושא של שלטים, מומלץ לבחון מספר פרמטרים חשובים, שעשויים להיות מכריעים בבחירה הסופית, כשהסתמכות עליהם תוביל במרבית המקרים לבחירה הנכונה והטובה ביותר של אותם שלטים עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151915 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151828 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152026 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151646 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151768 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica