חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופלן – לכלב בריא ומאושר יותר!

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/20131902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרופלן - לכלב בריא ומאושר יותר!

לו הכלב שלך היה יכול לדבר, הוא בוודאי היה מבקש ממך לרכוש עבורו פרופלאן.

לא בכדי מדובר במותג קולינארי בינלאומי שזכה לפופולאריות רבה, הן בארץ והן בעולם.

תזונה נכונה ומאוזנת
בדיוק כמוך, הכלב זקוק למזון איכותי, בריא ועשיר בויטמינים, על מנת להיות חיוני, חזק ומפותח.
תזונה מאוזנת, בריאה ואיכותית לכלבים תורמת הן להתפתחות הפיזית התקינה והן להתפתחות הקוגניטיבית.

  • כל סוגי המזון של פרופלן עשירים בחלבונים, מינרלים וויטמינים התורמים לחיזוק המערכת החיסונית, להגנה על השיניים מפני עששת, לחיזוק הלב ולכלל המערכות בגוף.
  • כמו כן, מוצרי המזון של החברה מכילים עוף אמיתי, איכותי ומזין, כמרכיב עיקרי.
  • שילוב מושלם של אומגה 3, אומגה 6 וויטמין E מעניקה לכלבך היקר פרווה נקייה, מבריקה ונעימה.
  • העובדה כי מוצרי המזון מכילים גלוטמין, המזין את תאי מערכת העיכול, מאפשרת רמת נעכלות מצוינת. כך הכלב שלך יהיה פחות רעב ויותר רגוע.

מזון המצטיין ברמת טעימות גבוהה
כמו שאתה אוהב אוכל משובח וערב לחיך, כך גם ידידך השעיר.
העובדה שאתה מעניק לו אוכל בריא וטעים כאחד, תגרום לו לכשכש בזנבו כל היום.

התאמת המזון לשלב החיים ולצרכים האישיים של הכלב
בדיוק כמו אצל בני אדם, גם לאוכלוסיית ההולכים על ארבע, יש להתאים את התזונה לשלב בחיים ולצרכים הרפואיים האישיים.
חברת פרופלאן מצטיינת בהתאמה אינדיבידואלית של סוגי המזון לגיל ו/או לבעיות הבריאותיות של הכלב.
כך למשל, מזון לגורים יכיל קולוסטרום טבעי מחלב, המסייע לחיזוק המערכת החיסונית בגוף ותוספת של DHA, התורמת לשיפור הראייה ותפקוד המוח

אריזה חסכונית ושומרת טריות
ניתן לרכוש את מוצרי המזון של חברת פרופלן באריזות המגיעות בגדלים שונים (חלקן חסכוניות במיוחד).
כמו כן , האריזה של המוצרים מאפשרת לשמור על טריות המזון לאורך זמן.

אין ספק כי שילוב פרופלאן בתזונה היום יומית של כלבך הנאמן, תתרום לבריאותו הפיזית ולשלוותו הנפשית.

 



תגיות המאמר: פרופלן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131481 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131858 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131978 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131986 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195934 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173623 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173367 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172823 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172735 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica