חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להוסיף משהו מיוחד לאירוע שלכם:

מאת: לירן שמעוןאירועים עסקיים16/03/2013847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לאירועים- מגנטים- למה זה כדאי?:

אם אתם שואלים מה במגנטים לאירועים, משתלם כל כך עד שהם נמצאים בראש רשימת טיפים לאירועים, חשוב על זה כך- כאשר מסתובב צלם מגנטים באירוע שלכם, האורחים מעוניינים כמובן ליצור מגנטים שונים למזכרת. כך, חברים מתקבצים יחד לתמונות משותפות ונהנים מהחוויה. כמו כן, לוח עליו מונחים המגנטים המוכנים, מושך קהל רב של אורחים שחפצים למצוא את התמונות שלהם עצמם בין על המגנטים. כך, אתם יוצרים פינה מיוחדת באירוע שלכם שרבים יהינו ממנו ויחפשו אותה. מדובר ללא ספק בגימיק שמושך את הקהל ואף מלווה אותו עד הבית בסיום האירוע.

איך לבחור מגנטים לאירועים?:

ישנם הרבה מאד נותני שירות בתחום זה של מגנטים לאירועים, רבים שואלים איך לבחור מגנטים לאירועים ולצאת מרוצים. ובכן, התשובה לשאלה זו נוגעת לכמה נקודות אליהן כדאי לשים לב. למשל, יש לבחור צלם עבור המגנטים שהינו אדם נעים, נינוח וזורם- אתם רוצים שהוא יעבור בין האורחים, ישתף אותם בתמונות ויהיה סבלן לדרישות שונות ותמונות שחוזרות על עצמן. כמו כן, צריך לבחור במישהו איכותי שיודע לבחור את הרגעים המתאימים ביותר לתמונה. כדאי לבחור מישהו עם רקע בצילום בלי קשר לתחום המגנטים עצמם. רקע כזה בהחלט יכול להוסיף.

תשובה נוספת ל- "איך לבחור מגנטים לאירועים?":

ובן, ישנה עוד תשובה לשאלה של איך לבחור מגנטים לאירועים. תשובה זו נוגעת למידת האומנות שנותני השירות יכולים לשלב במגנטים. ככל שמדובר באנשים מיומנים ובעלי נטייה אומנותית- כך תוכלו ליהנות מתמונות איכותיות יותר, ממסגרות ייחודיות ומתחושה שמעבר לתמונה יפה, מעורבת גם אומנות בתוך הגימיק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

לירן שמעון - מנהל ההפקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן שמעון

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213832 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195990 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171837 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162421 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica