חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התאמת מתנה אל אדם והכנת מתנה מקורית

מאת: מחוץ לקופסאצרכנות18/03/2013889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מה עושים כאשרנכנסים אל חנות מלאה בכל טוב ועלינו למצוא את המתנה הטובה ביותר עבור מי שאמור לקבלאותה? התשובה היא פשוטה – התאמת המתנה אל האדם ואל האירוע תביא בסופו של דבר אלמציאת המתנה האידיאלית במינימום זמן ולעיתים אף תחסוך לנו בתקציב בצורה ניכרת.השאלה הגדולה היא האם ניתן להתאים את המתנה אל האדם או האירוע אך בנוסף להיות גםמקורי? התשובה איננה חד משמעית ולעיתים המשימה עשויה להתברר כאפשרית ולעיתים אףכבלתי אפשרית.

התאמת מתנה אל האדם ואל האירוע – כיצד מבצעיםזאת?


הסיטואציהבה אתם נכנסים אל חנות מתנות על מנתלקנות מתנה עבור אירוע מסוים, ואתם מוצאים את עצמכם עומדים דקות ארוכות מול המדפיםהעמוסים ולא יודע באיזה מתנה לבחור – זה מצב אידיאלי אשר נגרם בגלל שאינכם הגעתםממוקדים ומוכנים אל החנות וציפיתם למצוא בחנות באופן מיידי את המתנההאידיאלית.

עליכם לנקותבמספר פעולות על מנת להבטיח למצוא בצורה מהירה מתנה אשר תתאים אל האדם מבלי לעמודבחנות דקות ארוכות. ראשית תקציבו את הסכום אותו אתם רוצים להוציא על המתנה, לעיתיםאתם מוציאים סכום גבוה אשר איננו עומד ברף אשר בדיעבד הייתם מציבים לעצמכם ולכן עלמנת למנוע הוצאות מיותרות תגדירו את הסכום אותו אתם מוכנים להשקיע במתנה – תהליךשכזה יוריד את האופציות בצורה משמעותית כאשר תיכנסו אלהחנות.

בנוסף להקצבתמחיר, רצוי מאוד שתבינו עבור מי אתם רוכשים את המתנה ותגדירו לכם קטגוריות אשראמורות לכוון אתכם – לדוגמא הגיל של אותו אדם צריך להיות נקודת מפתח בבחירת המתנה,העיסוקים העיקריים שלו ותחומי העניין שלו אמורים גם כן להיות מרכיב קריטי – ברגעשתכינו רשימה של אפשרויות תגיעו אל החנות מוכנים ותמנעו אפשרות של בזבוז זמן רב עלחיפושים מיותרים בחנות שלעיתים אפילו לא יקדמו את התהליך ורק יבלבלו אתכם עודיותר.

מתנה מקורית – האם זה אפשרי?


מתנה מקורית עשויה להתפרש במגוון רחבשל דרכים – חלקם יצירתיות וחלקן פרקטיות, היתרון במתנה מקורית הינה באה לידיי ביטויבפן הכלכלי אשר לרוב נחתך בצורה משמעותית ומתברר כחסכוני באופן מהותי ממתנה אשרנרכשת בחנויות השונות ובנוסף ההפתעה תהיה באופן טבעי יותר הרבה יותר אישית ולרובתתאים בצורה מושלמת עבור אותו בן אדם.

התאמת המתנהאל האדם תתבצע בצורה הטובה ביותר באמצעות מתנה מקורית – הרי כאשר עומדים לרשותכםאופציות רבות ואתם מכירים את האדם שאמור לקבל את המטרה באופן כמעט מושלם תוכלולהתאים לו את הדבר שהכי ירגש אותו ויגרום לו להרגיש שמדובר במתנה אישית אשר נוצרהבמיוחד בשבילו ולא מתנה אשר נרכשה בחנות.

בסופו של דברמתנה מקורית עשויה להיות אלבום תמונות מיוחד אשר נוצר בקלות או מנגד מתנה מושקעתאשר מתאפיינת בהשקעה רבה – הכל תלוי בכם ובאדם אשר אמור לקבל את המתנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחוץ לקופסא עולם של מתנות מקוריות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מחוץ לקופסא

מאת: מחוץ לקופסאקניות 11/10/13888 צפיות
שקובעים את הסל מתנות בכדי שזו תהיה מתנה אישית יותר צריך להתאים אותה לאישיות הנמען. אפשר להתאים את הערכה לפי אופי ותחביבים של בעל הארוע.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 10/04/13796 צפיות
כאשר אנחנו נכנסים אל חנות, אנחנו לרוב נחפש מתנה מקורית – אך חשוב מאוד להקפיד גם על איכותו. דרך אחת שדרכה ניתן להבטיח את איכות המוצר היא באמצעות הקפדה על החברה אשר משווקת את המוצר.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 10/04/13865 צפיות
ברור לכולם שרוב האנשים אינם יתפשרו על איכות מוצרים והדרישות באופן טבעי רק הולכות וגדלות מצד הלקוחות – אך רוב האנשים אשר עוסקים בכל הנושא של הפיכת מוצר לידידותי לסביבה, היא כיצד לא לפגוע בהנאה ובמהות שלו כתוצאה מאותו שינוי.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 10/04/13763 צפיות
כל הזמן ישנם רעיונות למוצרים אשר לא יוצאים אל הפועל עקב היותם בנאליים ולא מגוונים במיוחד – ולכן חברות רבות אינן מאמינות שהן יוכלו למשוך את קהל הלקוחות אשר תמיד יחפש וירצה את הדבר החדש ביותר והמקורי ביותר.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 03/04/13882 צפיות
מעבר לדמיון איפה שניתן לראות נסתרות לאורך כל הדרך, להגיע מנקודה A לנקודה B דרך נקודה D ולהגיע לפני כולם.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 31/03/131062 צפיות
אחד הדברים שהכי חשובים לנו, זה איפה אנחנו שמים את הכסף שלנו. אם נבחן את הסיטואציה לעומק, הארנק צריך להיות מספיק גדול על מנת להכיל שטרות וכרטיסי ביקור כאלה ואחרים אשר יש ברשותנו.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 29/03/131062 צפיות
לרוב בחיפוש אחריי מתנה מקורית עלולים להבלבל בין החנויות לעמוד דקות ארוכות מול המדפים בחנויות לבסוף בשכנוע קל לקנות מתנה שבעצם אתם אוהבים ולא לאדם שאליו מיועדת המתנה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica