חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרים ידידותיים לסביבה

מאת: מחוץ לקופסאקניות 10/04/2013863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום המודעות אודות השמירה על איכות הסביבה ועל כדור הארץ נמצאת בשיא של כל הזמנים. ישנם חברות אשר דוגלות בפיתוח גאדג'טים ומתנות ירוקות אשר שומרות על איכות הסביבה ולא מזהמות אותה. אחת הבעיות המרכזיות בהם נתקלו המפתחים, היא כיצד לקחת רעיונות למוצרים ומבלי לפגוע בהן להפוך אותן ליותר ידידותיות לסביבה.

האם הפיכת מוצר לידידותי לסביבה פוגעת בו?

ברור לכולם שרוב האנשים אינם יתפשרו על איכות מוצרים והדרישות באופן טבעי רק הולכות וגדלות מצד הלקוחות – אך רוב האנשים אשר עוסקים בכל הנושא של הפיכת מוצר לידידותי לסביבה, היא כיצד לא לפגוע בהנאה ובמהות שלו כתוצאה מאותו שינוי.

לאחר מספר שנים אפשר להגיד באופן כמעט חד משמעי, אפשר לקנות מתנה מקורית שתהיה ידידותית לסביבה – מבלי לפגוע באיכות או ברעיון של המוצר. כיום ניתן לפתח ולהביא לידיי ביטוי את כל היתרונות בשמירה על איכות הסביבה מבלי לפגוע במוצר או ברעיון עצמו. כמובן שלעיתים אנו נצטרך לשנות טיפה את החשיבה ואת ההרגל שלנו – אך מבחינת המוצר עצמו השינויים יהיו קוסמטיים בלבד ולא מהותיים כפי שרובנו חושבים.

מוצרים ירוקים – היכן ניתן לרכוש אותם?

בעבר היה מאוד קשה למצוא מקומות אשר מספקים מוצרים ירוקים, אך כיום בזכות אותה מודעות שהלכה והתפתחה עם השנים – רוב החנויות מספקות מוצרים ומתנות ידידותיות לסביבה באופן נרחב. בנוסף ניתן לפנות אל אתרי אינטרנט אשר עוסקים בתחום של שמירה על איכות הסביבה, לרוב הם יספקו אפשרות לבצע קניות באינטרנט של מוצרים ומתנות ירוקים או לפחות יתנו לכם אופציות היכן ניתן לרכוש אותם במדויק.

כמובן שעליכם להיות מאוד זהירים ולברר עם המוכר האם המוצר שאתם עומדים לרכוש הוא אכן ידידותי לסביבה, ישנם מוצרים אשר נראים על פניו ככאלה – אך בשורה התחתונה יסתבר לכם שהם אינם ידידותיים לסביבה כלל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללכת אל חנות ולחפש מתנות מקוריות אשר אינן מזהמות את איכות הסביבה ושומרות על כדור הארץ. לרוב תוכלו לדעת זאת על ידי סימון או כיתוב על המוצר עצמו או על ידי התייעצות עם המוכר.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחוץ לקופסא עולם של מתנות מקוריות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מחוץ לקופסא

מאת: מחוץ לקופסאקניות 11/10/13887 צפיות
שקובעים את הסל מתנות בכדי שזו תהיה מתנה אישית יותר צריך להתאים אותה לאישיות הנמען. אפשר להתאים את הערכה לפי אופי ותחביבים של בעל הארוע.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 10/04/13796 צפיות
כאשר אנחנו נכנסים אל חנות, אנחנו לרוב נחפש מתנה מקורית – אך חשוב מאוד להקפיד גם על איכותו. דרך אחת שדרכה ניתן להבטיח את איכות המוצר היא באמצעות הקפדה על החברה אשר משווקת את המוצר.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 10/04/13763 צפיות
כל הזמן ישנם רעיונות למוצרים אשר לא יוצאים אל הפועל עקב היותם בנאליים ולא מגוונים במיוחד – ולכן חברות רבות אינן מאמינות שהן יוכלו למשוך את קהל הלקוחות אשר תמיד יחפש וירצה את הדבר החדש ביותר והמקורי ביותר.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 03/04/13881 צפיות
מעבר לדמיון איפה שניתן לראות נסתרות לאורך כל הדרך, להגיע מנקודה A לנקודה B דרך נקודה D ולהגיע לפני כולם.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 31/03/131060 צפיות
אחד הדברים שהכי חשובים לנו, זה איפה אנחנו שמים את הכסף שלנו. אם נבחן את הסיטואציה לעומק, הארנק צריך להיות מספיק גדול על מנת להכיל שטרות וכרטיסי ביקור כאלה ואחרים אשר יש ברשותנו.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 29/03/131060 צפיות
לרוב בחיפוש אחריי מתנה מקורית עלולים להבלבל בין החנויות לעמוד דקות ארוכות מול המדפים בחנויות לבסוף בשכנוע קל לקנות מתנה שבעצם אתם אוהבים ולא לאדם שאליו מיועדת המתנה.

מאת: מחוץ לקופסאקניות 18/03/13787 צפיות
יש המון מועדים אשר לשמם אתם נדרשים לקנות מתנות - מתנה ליום הולדת, מתנה לאישה, מתנה לגבר, אך כיצד ניתן לדעת בוודאות שהמתנה אותה אתם עומדים לקנות אכן מתאימה אל המאורע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186761 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica