חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול הומאופתי בילדים במשבר גירושין

מאת: הומאופתיהרפואה משלימה19/03/20131171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם של ימינו הוא עולם עשיר, דינאמי, מהיר וחסר גבולות.  באינטרנט זורמת לה בנחת אוטוסטרדת המידע והידע, ואנשים זורמים עם הקידמה, לעיתים מבלי להביט לרגע לאחור, מבלי לעשות עצירה לרגע אחד, לחשוב לעצור!

ההתפתחות של התנועה הפמיניסטית, הצליחה ליצור מצב של קידמה, של קידום נשים, עידודן, בניית קריירה מוצלחת במקום עבודתן, השוואת שכרן לזה של הגברים, והימצאותן ההולכת וגוברת של יותר ויותר נשים בעמדות מפתח. ואיך זה קשור לכותרת? מיד תגלו.


כבר לא אישה קטנה

אם בעבר הנשים היו נשים קטנות, כנועות וצייתניות, הרי שכיום זה הפוך לגמרי.
כיום לנשים יש המון כוח ועוצמה, הן דואגות כל הזמן לנתב אותה בין הבעל, הילדים והמשפחה, ובכך יוצרות מצב של עצמאות פיננסית שלא הייתה קיימת בעבר. היא לא הייתה בכלל אפשרית לפני מאה שנה.

כיום לנשים יש מעמד, יש להן זכויות ויש להן עוצמה פנימית מתפרצת. נשים כיום הרבה יותר ליברליות באשר לדעותיהן, למראה החיצוני שלהן, למיניות שלהן וגם לתפקידן בבית ובמבנה של התא המשפחתי החדש. אישה כיום כבר יכולה לעמוד על שלה, להשיג את מה שהיא רוצה, ובזכות העובדה שאישה היא יותר עצמאית, היא יכולה גם להרשות לעצמה לחיות את החיים שהיא רוצה וחולמת עליהם. לא עוד אישה קטנה במטבח, אלא אישה חזקה, פמיניסטית וקרייריסטית עם ז'קט וחליפת עסקים.


הליברליות אל מול ערכי המשפחה

הרבה מאוד נשים רוצות לעיתים להתנער מהאבק של ערכי המשפחה המסורתית, ולהתחיל לחיות חיים אמיתיים, לנשום, להרגיש, להנות. אך מנגד ערכי המשפחה לעיתים יושבים על גבן כמו אבן במשקל של כמה טונות, ורק בשל המחויבות שלהן לילדיהן, הן לעיתים נמנעות מלפרק את החבילה ולצאת למסע של חייהן.

אך עם זאת, ניתן כיום לראות יותר ויותר נשים שמעיזות. יש יותר נשים שמוכנות לנטוש  את ערכי המשפחה המיושנת, ולקחת את ההובלה כאשר רוב הנטל של המשפחה נופל כמעמסה על כתפיהן. הן לא מפחדות, לא מהססות, הן פשוט רצות קדימה. סוחבות את כולם ולוקחות אחריות על חייהן.


עליה באחוז הגירושין

המסע האמיץ הזה של נשים שנלחמות על חירותן, העלה בצורה משמעותית  את אחוז הגירושין.
פעם לא היו מעיזים לדבר על זה, אוי ואבוי שחלילה השכנים לא ישמעו.
כיום, כל זוג רביעי, צפוי מבחינה סטטיסטית לסיים את נישואיו בשלב זה או אחר.

כאשר הזוג נשוי וללא ילדים, אין כל בעיה. כל אחד לוקח את מטלטליו, עושים חלוקה לרכוש וממשיכים הלאה. הבעיה הגדולה מתחילה כשיש ילדים מעורבים בסיפור. כאן נכנס הסיפור המורכב של טראומת הגירושין אצל ילדים. בעבר נשים לא היו מעיזות לחשוב לסיים את נישואיהן וכיום הן מסוגלות אפילו להילחם על כך בשביל עתיד טוב יותר עבורן.


הילדים שסובלים ממשבר הגירושין

תהליך הגירושין מעורר טלטלות בכל משפחה באשר היא. זהו תהליך לא פשוט שבו שני בני הזוג נפרדים בכל המובנים, מבחינה זוגית, מבחינה כלכלית מחלקים את הרכוש המשותף שלהם והכי גרוע, כעת הם צריכים גם לחלק את הזמן אותו הם הולכים לבלות עם ילדיהם.

אין ספק, כולם סובלים כאן, אך ילדים לעיתים עלולים לצאת מצולקים כתוצאה מהליך גירושין, לא משנה עד כמה בני הזוג יתאמצו שלא.


אבא כבר לא בבית

אחת הבעיות הגדולות היא בעצם היעדרו של דמות האב שהיא כל כך משמעותית עבור הילד. הדבר יוצר טלטלה בתפיסת העולם של הילד, שעד לא מזמן חי במשפחה שמחה ומאושרת, וכיום נאלץ לחלוק את זמנו עם 2 הוריו.

היעדר האבא עשוי לגרום להרבה מאוד סימפטומים החל מהתגברות של פחדים שהיו עד היום חבויים, עלייה ברמת הכעסים והתפרצויות זעם שיכולים להתפרץ בגן או בבית הספר, ולפעמים הכעסים של הילד יופנו כלפי הוריו.

סימפטומים מוכרים שעשויים להופיע בעקבות פרידה וגירושין

סימפטום בולט ומוביל של ילדים במשבר נישואין הוא הצורך בתשומת לב. הם מתקשים לקבל את תשומת הלב בבית- שם האימא מנסה רק לעבור ולשרוד עוד יום. את תשומת הלב הילד מנסה להשיג חום ואהבה מהסובבים אותו ובכל דרך אפשרית.
הילד מרגיש עזוב, נטוש, מפוחד וחרד ניתן לצפות בהתפרצויות זעם אלימות, לאלה יש לשים לב ולמתן אותם כדי שהילד לא יפגע גם מבחינה חברתית (בשל אלימות כלפי חבריו).

סימפטומים מוכרים שיכולים להתעורר בעקבות משבר הפרידה ופירוק הזוגיות הם:
ירידה ברמת התיאבון, הפרעות אכילה ופגיעה בהרגלי השינה. הילד עשוי להפנות גם את הזעם כלפי פנים. פה נוכל לראות תופעות כמו נשיכה עצמית, מריטת שער, תלישת גבות ועוד...
כל סימפטום כזה, חייב להדליק לנו מנורות אדומות, ולבחון לעומק את הבעיה ממנה סובל הילד באמת!

הומאופתיה ככלי טיפולי בטראומה של הילד לאחר פירוק הנישואין

מי שלא יודע מהי הומאופתיה, צריך להבין שמדובר האחת משיטות הטיפול האלטרנטיביות שקיימת כבר מעל ל200 שנה. הטיפול ההומאופתי מבוסס על התבוננות ותיעוד של הסימפטומים בצורה אובייקטיבית. ההתמקדות היא בסיפורו של המטופל, של הילד. אם הוא יכול לדבר, ניעזר בתיאורים שלו ובמילים שלו, תוך ניסיון להתחקות ולהיכנס לתוך עולמו הפנימי העשיר.

אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול הומאופתי מוצלח לילדכם יהיה בפניה להומאופת שעוסק בעיקר
בטיפולי הומאופתיה לילדים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלמטפל זה יש יותר ניסיון והתמחות עם ילדים.
אין זה בהכרח אומר שהאחרים פחות טובים.

הטיפול ההומאופתי פועל בצורה אנרגטית, זוהי שיטת טיפול שאין בה מגע אלא אך ורק שיחה. לאחר שההומאופת מתשאל את הילד (אם אפשרי) ואת האם, הוא מתאים לו הכנה הומאופתית שתחזק את המערכת החיסונית של הילד, ותחזק אותו גם מנטאלית ונפשית.
ההכנה ההומאופתית נותנת את המידע האנרגטי הנחוץ לגוף, על מנת לשוב בחזרה לאיזון.

בילדים במיוחד, אני רואה את הכלי ההומאופתי כיעיל ביותר בעיקר בזכות העובדה שהוא אינו גופני או פולשני, ואינו מצריך עבודה קשה או סבל למטופל הצעיר.

רק שנהיה בריאים :-)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלכם בברכה,

אבישי קמינר  הומאופת קלאסי
http://www.homeoshare.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הומאופתיה

מאת: הומאופתיהרפואה משלימה16/04/121238 צפיות
הומאופתיה היא שיטת טיפול שקמו לה מתנגדים רבים, אולי בעיקר משום שהיא נוגדת חלק מהחוקים והכללים הקיימים בעולם המדע והרפואה. טיפולים הומאופתים מוכיחים הרבה מאוד פעמים כי הרפואה היא בעלת חלון ראייה צר, הבוחן אך ורק את הסימפטומים ולא את האדם כיישות שלמה אחת. מכאן מגיעה התנגדות עזה כלפי ההומאופתיה, וקמים לה מתנגדים רבים המעוניינים כי שיטת ריפוי זו תעבור מן העולם. אבל האם הומאופתיה באמת מרפאה? האם היא לא מנצלת את חולשותיו של המטופל? האם זוהי אינה שרלטנות ואחיזת עיניים? אתם מוזמנים לקרוא ולהחליט לבד

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica