חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות ההחלטה הסופית לגבי גרושים

מאת: נטלי אינטרדבדיני משפחה21/03/2013972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כך קורה שבין אם מדובר על נישואים שנמשכים מספר שנים בלבד ובין אם מדובר בבני זוג שחולקים חיים משותפים כבר לא מעט שנים, התוצאה היא רצון מלא להתחיל תהליך של גרושים ולצאת לדרך חדשה בחיים. אך מכאן ועד הסכם הגירושין ופרידה חוקית דרך המוסדות המקובלים במדינת ישראל יש דרך שאותה צריך להתחיל לאחר החלטה משותפת שתימנע עוגמות נפש וטראומות ללא מעט צדדים.

תהליך שיכול להיות קשה מנשוא

נראה כי זה לא ממש משנה בינתיים כיצד ייראו חייו של כל אחד מבני הזוג שהחליטו על פרידה סופית, מאחר ומרגע ההחלטה להתגרש יש לעבור תהליך מסוים. כך קורה שבני זוג שלא רק מצאו את עצמם בויכוחים כואבים או בריבים איומים במהלך שנות הנישואים, רואים עכשיו כיצד הם נכנסים לתהליך שבו הם יכולים להפוך לאויבים מרים ולהקשות את החיים אחד על השני בצורה מאוד לא נעימה.

רבות הן העצות של עורכי דין לדיני משפחה שניתנות לזוגות שונים כדי שתהליך של גרושים יעבור בצורה כמה שפחות כואבת. לכן נראה כי חשוב מאוד לחשוב פחות על העניינים החומריים ויותר על הרגשות הן העצמיים והן של מי שהיה שותף לחיים הזוגיים במשך השנים שעברו. זאת מאחר ואחרי הכול יהיו קשרים מסוימים לאחר הגירושים מאחר ולעתים יש ילדים לבני הזוג ולעתים יכולים להיות צרכים לגיטימיים אחרים שיצוצו להם.

ממטרות משותפות למטרות אישיות

צעד כמו גירושין הוא כזה שמציג נקודה ברורה מאוד. זהו צעד שבו מסתיים לו הרצון לחפש מטרות משותפות ולהגשים אותן, ומגיע מצב שבו כל אחד מהצדדים דואג לעצמו כדי להבטיח לעצמו אפשרות מכובדת יותר להמשך חייו. לכן הוזכרה העבודה שחשוב בכל זאת לכבד את הצד שנפרדים ממנו ולהבין שכך גם אפשר להגיע להסכם רציני יותר שייטיב עם שני הצדדים.

אם מנסים לעבור דרך מסך הכאב והתסכול ממערכת היחסים שמסתיימת, רואים כיצד יש המון דברים שצריך לעבוד עליהם כדי שהפרידה לא תפגע באף צד. כשאנו מדברים על צדדים, הרי שעלינו לא לשכוח חלילה את הילדים, שגם הם צד בעניין, והם לא מעוניינים לסבול מכך שהוריהם יוצאים לדרך שבה הם אינם עומדים לידם בצורה משותפת כפי שהיה בעבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אינטרדב

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222648 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222578 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222572 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222548 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222564 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222728 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222854 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211506 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211299 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201616 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182012 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181578 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181683 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171796 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica