חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שואב אבק רובוטי- המצאת המאה

מאת: Eli Levyניקיון31/03/20131036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שואב אבק רובוטי- המצאת המאה!

יש שואב אבק, ויש שואב אבק רובוטי. שואב אבק "רגיל" עושה עבורכם עבודה פחות יסודית, וכמובן שהוא אינו "עצמאי בשטח", שלא לומר שאם יש לכם שואב אבק מדגם מיושן, כזה האוגר את האבק והלכלוך בשקיות, הרי שבסופו של דבר אתם עובדים קשה בשביל תמורה בינונית, ונדרשים לרוקן או לרכוש שקיות אבק , שכמובן כרוכות בעלויות נוספות.

שואב אבק רובוטי מנקה לכם את הבית או המשרד בצורה יסודית, כאשר כל מה שאתם מתבקשים לעשות או לתכנת אותו באופן כזה, שתוכלו לצאת מהבית ולהשאיר את הרובוט שלכם לעבוד במקומכם.

כיצד פועל מנגנון של שואב אבק רובוטי?

מנגנון השאיבה של שואב רובוטי מהונדס באופן כזה שיהיה מסוגל לשאול את האבק, פרוות של חיות מחמד, גרגירים, חול ולכלוך. הקוטר שלו (32 ס"מ) מאפשר לו להיכנס למקומות ולפינות שקשה להגיע אליהם באמצעות שואב אבק רגיל.

שואב אבק בעל מנגנון שאיבה ישירה:

המנוע של שואב אבק שאינו רובוטי פועל באופן ישיר על יניקת האוויר שזורם יחד עם האבק המעלה הצינור. שם הוא נאגר בתוך מיכל איסוף או בתוך שקיות מיוחדות לכך (נפוץ יותר בקרב שואבי אבק מיושנים). מנגנון שאיבה ישירה מפחית את עוצמת השאיבה ואת איכות הביצוע של שואב אבק מסוג זה כבר במהלך העבודה, עוד בטרם התמלאה השקית או מיכל האיסוף. במובן זה, שואב אבק כזה, בגלל שהעוצמה שלו חלשה יותר, והיא נחלשת במהלך השאיבה עד לריקון המיכל או השקית- יכול להיות מצוין במקרים בהם אתם מעוניינים לשאוב וילונות או שטחים דקים.

שואב אבק בעל מנגנון שאיבה ציקלונית:

שואב אבק רגיל כזה שפועל במנגנון צנטריפוגלי זה פועל באופן כזה שהאוויר המסוחרר במהירות שואב את כל הלכלוך ואת חלקיקי האבק אשר עליהם אנו מפעילים את השואב ומצמיד אותם לדפנות של מיכל האיסוף. הלכלוך שוקע במיכל, דאינו מעמיס על הפילטרים, ומאפשר שאיבה בעוצמה חזקה יותר ולאורך זמן. שואב אבק רובוטי אשר מבצע את פעולות השאביה באופן עצמאי הוא לרוב בעל מנגנון שאיבה צנטריפוגלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132483 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132510 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181258 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181309 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171799 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171954 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171646 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161606 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica