חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש עורך דין גירושין וגישור משפחתי

מאת: מיכלדיני משפחה02/04/2013767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל הארץ מחפשים זוגות רבים הזדמנות לגשר על הפערים ביניהם רגע לפני שהם הולכים אל הרבנות. ההליך המסובך של גירושין הוא אולי דרך קלה היום לזוגות מסוכסכים אבל הרבה עדיין לא מוכנים לוותר ופונים לקבלת עזרה על ידי עורך דין המתמחה בגישור משפחתי. כיום אפשר למצוא עורך דין גישור משפחתי באיזור חיפה או כל עיר גדולה אחרת בארץ שיוכל לעזור לזוגות שבאים אליו מכל האיזור ולטפל בקלות במצב המסובך הזה. בשל המצב הרגיש הזה, יש חשיבות עצומה לעבודה עם עורך דין איכותי ומקצוען, שיש לו את הרגישות שדרושה במצבים כאלו. החיפוש אחר אחד כזה הוא סוביקטיבי לחלוטין.

משרד עורך דין גירושין באיזור חיפה או באזורים אחרים בארץ יוכל ללוות זוגות לא רק בתהליך גירושין, אלא גם בתהליך הגישור המשפחתי. בשני המקרים האלו כדאי למצוא עורך דין בעל ניסיון ושליטה בכל חוקי המשפחה - דמי מזונות, משמורת, הסדרי ראיה וחלוקה רכוש וכמובן כזה שידע להתנהל בצורה מכובדת מול בית המשפט לענייני משפחה. המספר הגדול של עורכי הדין בארץ דורש מלקוחות העומדים בפני גירושין מלאכת סינון וחיפוש לא קלה, אבל צריך להפעיל שיקול דעת ולבחור דרך הראש את העורך דין שנראה  שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ושמקרין מקצוענות ורגישות בעת ובעונה אחת.

זוגות בחיפה שרוצים להתגרש צריכים לאתר משרד עורכי דין שמציע גם גישור משפחתי לעת הצורך וגם עורכי דין המתמחים בתחום הגירושין ויכולים לייצג את בני הזוג בצורה טובה. עורכי הדין מוכרחים להפגין מיומנות רבה ויכולת ללוות בני זוג שנמצאים בסיטואציה לא פשוטה, מנסים להמשיך עם חייהם או לפתוח דף חדש בחיים אבל נתקלים בביורוקרטיה של בתי המשפט. כמו כן, הוא צריך לדעת להבין את הזוגות השונים שהוא מייצג ולנהל את התיק בצורה שלא תפגע בשני הצדדים, תוביל לתוצאות הנוחות והטובות ביותר עבור הלקוחות שלו וזאת מבלי לשבש יותר מדי את מהלך החיים שלהם. למשל, לעצור ניסיון של צד אחד לפגוע במצב הכלכלי של הצד האחר בדרכים קטנוניות ונקמניות כמו יצירת התערבות של עורך דין הוצאה לפועל באיזור חיפה שהתפקיד שלו, שלא במודע, הינו לפגוע בכלכלה של אחד הצדדים.

אם אתם זוג שעדיין לא חפץ להתגרש אלא קודם כל מחפש אפשרות לגישור משפטי, מצאו עורך דין מקצועי, בעל ניסיון והוגן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211290 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182004 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181571 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181670 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica