חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות לחו"ל - כל המידע

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות03/04/2013948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים מחליטים לנסוע לחו"ל למטרות שונות, ליעדים שונים ולתקופות שונות. יש אנשים שנוסעים בגפם לצורך עסקים, אחרים נוסעים עם בני או בנות זוגם לסוף שבוע ארוך, יש הנוסעים לטיול בר מצווה או לחופשת סקי וצעירים רבים נוסעים לתקופות ארוכות ליעדים רחוקים ואקזוטים. בכל צעד שאנו עושים בחיים קיים אלמנט של הבלתי צפוי. הבלתי צפוי יכול להיות דבר משמח כמו זכייה בלוטו, או דבר מצער כמו פציעה או מפולת שלגים. מטרתו של כל ביטוח היא לתת לנו כיסוי ביטוחים למקרים המצערים.

 

ביטחון במולדת

כל זמן שאנחנו בארץ אנו מבוטחים על ידי ביטוח החיים שלנו, ביטוח המנהלים, ביטוח סיעודי וביטוח לאומי. אך לתקופות החריגות שבהן אנו נוסעים לחו"ל, אנו זקוקים לכיסוי ביטוחי לכל דקה שבה איננו על אדמת המולדת, ולכל מקרה שבו הכיסוי הביטוחי הרגיל שלנו אינו תופס. לביטוח כזה על פי טבעו קוראים ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח מכסה את האופציות הרלבנטיות הקשורות ליעד הנסיעה שלנו ומטרתו מחד, ומאידך לגילנו ומצבנו הרפואי. מטרתו העיקרית של הביטוח היא להבטיח שנקבל את הטיפול המיטבי תוך הוצאות כספיות מינימליות.

 

הגבלות בביטוח

כדי להבין כיצד בנויה פוליסת ביטוח ניקח לדוגמה ביטוח סטנדרטי מייצג ונפרט נקודות מרכזיות בו, בלי לציין את שמו, או את החברה המעניקה אותו. ביטוח כזה, כמעט כמו כל ביטוח נסיעות לחו"ל, מעניק כיסוי ביטוחי לנסיעה אחת שמועד היציאה והחזרה שלה מוגדרים. הביטוח מתאים לאנשים עד גיל 85 שאינם חולים ואינם נמצאים תחת טיפול רפואי קבוע. כלומר, מדובר באנשים בריאים. בפוליסה כזו אין הבדל במחיר אם נוסעים למדינה זו או אחרת ואין הגבלה כי הוא מכסה את כל העולם על פי המקובל בכל מדינה. גם כאשר ביטוח נסיעות לחו"ל מבטיח לכם זאת, בכל זאת יש לוודא מראש את ההגבלות, כדי שלא תופתעו חלילה במקרה הצורך.

 

פינוי אוירי

מחיר הכיסוים הביטוחים נקבע בדולרים והם כוללים הוצאות אשפוז והוצאות רפואיות, פינוי אוירי לבית חולים קרוב ובנוסף הטסה לארץ. זו האחרונה היא נקודה חשובה מאוד וחשוב להקפיד שהיא תהיה כלולה בכל פוליסה שתעשו. אינכם רוצים להתקע בארץ זרה כשאתם חולים או פצועים. כן חשוב לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל שיכלול הרחבה להמשך אשפוז בארץ.

 

ביטול נסיעה

ביטוח נסיעות לחו"ל טוב יכלול גם פיצוי עקב ביטול הנסיעה, קיצור הנסיעה וכרטיס טיסה עקב אחת משתי הסיבות הנ"ל. חשוב מאוד שיהיה ביטוח צד שלישי וניתן, אך לא חובה לכלול גם ביטוח מטען. יש לזכור כי ביטוח מטען דורש תשלום נוסף ולכן לשיקולכם אם לעשותו או לא. אם אין לכם מטען בעל ערך כספי אולי תעדיפו לבטלו. אם תעשו ביטוח מטען יש לכם אפשרות לכלול כיסוי על דברי ערך ואפילו שחזור מסמכים. חשוב מאוד לשקול את ערך הכבודה, את תוספת התשלום הכוללת לתקופת הנסיעה, ואת ערך הכיסוי הביטוחי כדי להחליט האם ההוצאה הנוספת כדאית.

 

עלויות

עלויות הפרמיה הבסיסית ליום תלויה בגיל והיא נעה מ-2 דולר ליום לנוסעים עד גיל 60, 2.5 דולר ליום עד גיל 75 ואז היא קופצת ל-5.25 דולר ליום לנוסעים בני 76 – 85. תקופת הביטוח היא בדרך כלל עד 180 יום כלומר, 6 חודשים אך בגילאים הגבוהים היא צונחת לרבע: 45 יום כלומר חודש וחצי בלבד.

 



תגיות המאמר: ביטוח נסיעות לחול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191081 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195823 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163013 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162992 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162812 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162449 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162533 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162533 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica