חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לקנות בגדי תינוקות ממותגים?

מאת: נטלי ולדמןאופנה09/04/2013794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט על כל בגד שאנו קונים ישנה תווית כלשהי- תפורה באיזור העורף או בתפר הצידי של הבגד. לעיתים היא אפילו מודפסת בחלק הפנימי על מנת שלא תפריע לנו. לפתקית הקטנה הזו יש חשיבות רבה- והיא המידע שאנו יכולים להפיק ממנה, כאשר החשוב ביותר הוא החברה האחראית על יצורו של אותו הפריט.

המידע הזה משמעותי ושימושי כאשר אנו קונים בגדים לעצמינו, אך עוד יותר כאשר אנו קונים בגדים לתינוקות והילדים שלנו.

מדוע חשוב לדעת מהו המקור של הבגד? כמובן שלא רק השם חשוב או כמה נחשבת ויוקרתית הפירמה. מניסיון אישי, אנחנו יודעים שמותגים מסוימים הם ערובה לאיכות, עמידות ואורך חיים. למותגים מסוימים יש סטנדרטים גבוהים- ולא יצא ממפעלם בגד עם לוגו שלהם שאין לו את חותמת האיכות הקפדנית לה הם מתחייבים.

ישנן חברות שישימו את שמן על כל פריט, אך חברות המותגים מודעות לכך שישנו ערך אמיתי בסטנדרטים ואמות מידה קפדניות עבור המוצרים שהן משווקות.

כדאי ושווה להכיר כמה מהמותגים הללו, אשר מתחייבים לסטנדרטים גבוהים בכל שלב בייצור הבגד- על אחת כמה וכמה כשמדובר בביגוד לתינוקות וילדים.

בין היתר, הסיבה שאנו מוכנים לשלם מעט יותר עבור מוצר מסוים היא שאנו יודעים בוודאות שהוא הולך להחזיק פרק זמן ארוך יותר משמעותית- העלות פר שימוש עבור אותו הפריט עדיין תהיה נמוכה יותר למשך הזמן.

לדוגמה, בגדי תינוקות וילדים הנתונים לבלאי גדול של לכלוך וכביסות מרובות- בגד ממותג ואיכותי יותר נמצא גם עמיד יותר לכביסות ולשחיקה שהן גורמות לבגד, לעומת פריט זול ולא איכותי שנהפך ל"סמרטוט" לאחר מספר מועט של כביסות ולא ניתן עוד להשתמש בו.

בגד איכותי לתינוק ולילד גם יכול לעבור לילד הבא או לבן משפחה אחר אחרי שהילד גדל- ועדיין לשרת אותם בצורה מוצלחת וטובה, כאשר הוא כמעט באותו מצב בו הוא נרכש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי ולדמן הינה יועצת בתחום הבידור ואופנה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי ולדמן

מאת: נטלי ולדמןמסיבות רווקים ורווקות19/11/135016 צפיות
לא פעם נשים שעומדות להתחתן תוהות האם לוותר על מסיבת רווקות וזאת כי הן גם כך עמוסות בארגונים, מפחדות שיותר מידי קבוצות של בנות לא יתחברו, לא רוצות להישאב לקלישאה של מסיבה עם חשפן וכדומה.

מאת: נטלי ולדמןמסיבות רווקים ורווקות03/09/131033 צפיות
מסיבת רווקות זה שילוב של כיף וזמן איכות עם הכלה, רגע לפני שהיא הופכת להיות אישה נשואה. אם פעם היה נהוג להזמין חשפן או סקסולוגית, הרי שהיום לא חסרות אופציות פחות מביכות ויותר מאחדות ומהנות.

מאת: נטלי ולדמןמסיבות רווקים ורווקות22/08/131023 צפיות
מסיבת הרווקות היא ללא ספק גולת הכותרת של הימים אשר לפני החתונה. מסיבת רווקות הינה חשובה ומיוחדת מאוד עבור הכלה ולא פחות כיפית ואטרקטיבית עובר שאר האורחות.

מאת: נטלי ולדמןאופנה28/03/13948 צפיות
נסקור את המותגים הפופולרים בבגדי תינוקות וילדים כמו Carter's, Children's Place, Oshkosh, Old Navy ועוד. החברות האלה מבטיחות איכות קפדנית כבר שנים רבות לקהל לקוחותיו.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222797 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195511 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171894 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica