חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות: איך לארגן ערב כיפי לכלה

מהי חשיבות האירוע?

לא פעם נשים שעומדות להתחתן תוהות האם לוותר על מסיבת רווקות וזאת כי הן גם כך עמוסות בארגונים, מפחדות שיותר מידי קבוצות של בנות לא יתחברו, לא רוצות להישאב לקלישאה של מסיבה עם חשפן וכדומה. בנקודה זו מומלץ לחברה טובה להרגיע את הכלה ולהזכיר לה שזהו היום המיוחד שלה, הזדמנות שלא תחזור על עצמה ומדובר בזמן איכותי מאחד וייחודי שיש בו רק אהבה ועל כן חבל לוותר על הזדמנות שכזו.


אל מסיבת רווקות יש להתייחס בכבוד ולהשקיע בכך מחשבה. יש לראות מסיבה זו כמו חתונה קטנה שבה משתתפות רק החברות הקרובות של הכלה, כך שבעצם מדובר באירוע אינטימי, חד פעמי ומרגש. לרוב יש אטרקציה מרכזית אשר מחברת בין כל קבוצות החברות, מעלה את האנרגיות ומהווה חלק מרכזי מכלל הערב. כאשר עומדים לבחור באטרקציה המרכזית יש לחשוב על אופי הכלה, מה היא אוהבת, מה גורם לה לחייך ומנגד לדעת מה מביך אותה ומוביל אותה לאי נעימויות.


באילו אטרקציות ניתן לבחור?

יש מגוון שלם של אטרקציות בהן ניתן לבחור כאשר מדובר במסיבת רווקות ותמיד יש לחזור אל דמות הכלה ולבחון את ההצעות דרך זווית ההסתכלות שלה. בין האופציות השונות ניתן למצוא משחקי שאלונים, משחקי חפצים, משחקי נוסטלגיה כגון חבילה עוברת, מופע סטנד אפ למסיבת רווקות ועוד. כאשר בוחרים אטרקציות יש לשים לב שלא לבחור יותר מדי אטרקציות, אלא רק בכמה, וזאת על מנת שלא יהיה עומס והרגשה שצריך למהר על מנת לעשות וי על כל התכנונים.

את מי להזמין?

כאשר מדובר על מסיבת רווקות לא פעם מדובר במספר בנות שכלל לא מכירות את שאר המוזמנים ועל כן לרוב לא יתאפשר להכין רשימת מוזמנים ללא התערבות של הכלה. כמו כן אם באירועים מסוג אחר ניתן להשתמש במוטיב ההפתעה, הרי שפה לא ניתן להימנע מלשאול את הכלה מיהן הבנות שהיא תשמח שילוו אותה ביום המיוחד שלה. מה שכן ניתן לעשות הוא לחשוב על פעולות אשר יקרבו בין הקבוצות השונות, ויצרו אינטראקציה בין כולן. לשם כך ניתן להשתמש במופע סטנד אפ למסיבת רווקות. מופע כזה משחרר את כל המשתתפות עם המון צחוק, וגם חוויה מאוד כיפית ומפתיעה עבור הכלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי ולדמן הינה יועצת בתחום הבידור ואופנה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי ולדמן

מאת: נטלי ולדמןמסיבות רווקים ורווקות03/09/131033 צפיות
מסיבת רווקות זה שילוב של כיף וזמן איכות עם הכלה, רגע לפני שהיא הופכת להיות אישה נשואה. אם פעם היה נהוג להזמין חשפן או סקסולוגית, הרי שהיום לא חסרות אופציות פחות מביכות ויותר מאחדות ומהנות.

מאת: נטלי ולדמןמסיבות רווקים ורווקות22/08/131023 צפיות
מסיבת הרווקות היא ללא ספק גולת הכותרת של הימים אשר לפני החתונה. מסיבת רווקות הינה חשובה ומיוחדת מאוד עבור הכלה ולא פחות כיפית ואטרקטיבית עובר שאר האורחות.

מאת: נטלי ולדמןאופנה09/04/13795 צפיות
מדוע חשוב לדעת מהו המקור של בגדי תינוקות? כמובן שלא רק השם חשוב או כמה נחשבת ויוקרתית הפירמה. מניסיון אישי, אנחנו יודעים שמותגים מסוימים הם ערובה לאיכות, עמידות ואורך חיים.

מאת: נטלי ולדמןאופנה28/03/13948 צפיות
נסקור את המותגים הפופולרים בבגדי תינוקות וילדים כמו Carter's, Children's Place, Oshkosh, Old Navy ועוד. החברות האלה מבטיחות איכות קפדנית כבר שנים רבות לקהל לקוחותיו.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195735 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175458 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica