חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ זוגי – מתגברים על כל מכשול בזוגיות

מאת: מיכלזוגיות ואהבה10/04/2013988 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אף אתם באותה התחושה? ממש לא טוב לכם בלב ואתם חשים מועקה בכל פעם שאתם קמים בבוקר בבית. אתם ממש לא בטוחים אם זאת היא או הקטנים או שמא אתם, אתם רק מבינים שאתם לא חווים אושר ונימאס לכם מהמצב הזה. האהבה ביניכם דעכה, היא בקושי מקשיבה לכם אלא הרבה יותר לעצמה או למשפחה או שמא לילדים ואתם חשים שעבורכם לא נשאר מקום. עד שהבית שקט ישנם חברים, כי יתכן וזה מה שיעורר את האווירה ששוררת בבית אך מצד שני אתם בקושי לבד. המיניות שלכם לא כפי שהייתה בעבר וזה חסר לכם, חסר לכם להרגיש את הגוף שלה בחוזקה כמו שהיה בטרם שהתחתנתם והבאתם ילדים. במטרה להיזכר בבסיס שלכם ובמה שגרם לך להתאהב, כי הינכם בכל זאת אוהבים, רצוי שתתחילו ייעוץ זוגי אשר יעזור לכם לצלוח את כל המשקעים ולהתחיל דרך חדשה ויפה יותר.

ייעוץ זוגי למי מתאים?

ייתכנו בני זוג שלא מסתדרים בגלל שהם כבר אינם מסכימים על התנהלותו של השני בחיי היום יום או שישנם עימותים במשפחות המורחבות, היצר למיניות ירד, קשיים כלכליים שמכבידים גם עליכם בזוגיות, בכלל אין בינו לבינה תקשורת ועוד. למקרה שאתם מרגישים שישנו קושי או פגם מסוים בזוגיות שלכם ואתם רוצים לשנות את הדבר, רצוי עבורכם לגשת לקבלת טיפול זוגי אשר יעזור לכם לפתוח דרך חדשה ובטוחה יותר, שתבטיח בשבילכם להיות במגמת עליה ולא ירידה. בעיות שונות שמועלות לאורך תקופה ממושכת בחיק המשפחתי ואף בינו לבינה, לא יכולות להיפתר אם מטאטאים אותן מתחת לשטיח או לחילופין משתדלים להתכחש אליהן, יש צורך לעמוד בפניהן, להתמודד ולנסות לפתור ואפשרי לעשות זאת בעזרת מטפל שהוסמך לכך.

יועץ זוגיות

כדי לדעת לאיזה מייעץ רצוי עבורכם לפנות, עליכם לערוך בירור שיש לו את התעודה הדרושה לכך, במילים שונות שהוא בעל ידע ועבר הכשרה ראויה. ממש לא כל אדם יכול להיות בענף הזה, כך שרצוי לברר זאת לעומק. ייעוץ זוגי צריך להינתן ע"י מקצוען אחרת זה יכול דווקא להרע לכם וממש לא להפך. עוד לפני שאתם מחליטים לאיזה יועץ או סוג מסוים של ייעוץ לגשת, רצוי שתקראו מידע מעמיק ופרטני יותר ברשת האינטרנט ואף אפשרי למצוא אתרים של מכונים שונים וייעוץ כזה או אחר. בנוסף תבדקו אם ליועץ הזוגי קיימים המלצות או ביקורות.

 



תגיות המאמר: טיפול זוגי, ייעוץ זוגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151949 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151722 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151124 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151337 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206418 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204909 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204692 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192805 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182312 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182750 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181906 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica