חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם הפסיכומטרי יקבע לי את העתיד?

מאת: zivחינוך ולימודים - כללי16/04/2013780 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנות האלפיים אפשר לומר שצעירים לא צריכים לסיים בית ספר בשביל להתקדם בחיים. בגרות ולא משנה הציון לא מעידה תמיד על עתידנו המקצועי, אבל למי שהשקיע ויש תעודה זה עוד וי גדול בקורות החיים ולא פחות חשוב- יתרון למי שרוצה לבחור במסלולי התואר. ומה אתם חושבים על זה? הנה כמה דברים חשובים על בגרויות תואר ועוד.

שבתם מהטיול במזרח? הגיע הזמן למצוא מקצוע שיהיה העתיד שלכם,, כל אחד חייב לשקול בכובד ראש אתנושא ההשכלה הגבוהה למצוא את הדרך והנתיב שיכול להתאים לכם. ככל שתשתהו יותר יהיה קשה יותר להיכנס אל מסגרת לימודים. לכן בלי תירוצים, בחרו את התחום שמתאים לכם והתחילו ללמוד!.

השלמתם בגרויות? הבגרות חשובה לכל מי שרוצה להמשיך לתואר אקדמאי, אם אין לכם 12 שנות לימוד, אפשר להשלים די מהר , אם אתם רוצים לשפר ציונים, יש מגוון מסלולי לימודים. חפשו בתי ספר המציעים אווירה נעימה עם לימודים בשעות גמישות ואולי הכי חשוב צוות הוראה מוביל. ואם אתם לקראת סיום הצבא- כדאי לבדוק מהם ההטבות המגיעות לכם.

ומה עם לימודי פסיכומטרי? מדובר על צעד חשוב לכל הרוצים להתקבל ללימודי תואר הכנה נכונה תסייע לכם רבות, הציון שלכם יחד עם ציוני הבגרות יקבע לאילו תחומים תוכלו להתקבל. ממוצע ציונים טוב וההחלטה תהיה בידיים שלכם, אם לא קיבלתם תוצאה גבוהה אל תוותרו, אתם יכולים לנסות שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

הנדסאי או קורסים? לא תאמינו אבל לפחות לחצי מהאזרחים בישראל יש תואר. ואיך אצלכם? על אף הנתונים הבעיה היא חבל שרבים אינם בוחרים המקצוע הכי מתאים ורבים מבזבזים שלוש שנים ויותר על תואר בתחום שהם לא יעבדו בו. לכן אל תקבלו החלטה פזיזה. חשוב לבדוק לגבי אפשריות הקידום בתחום התנאים כולל המשכורת האם יש מספיק משרות פנויות? ורק בסוף קבלו את ההחלטה.

רוצים לקפוץ על הרכבת? מחפשים הכנסה טובה? פסיכומטרי ללקויי למידה מעניין אתכם? למה אתם מחכים? אלפי ישראלים נוהרים להירשם למקצועות נחשקים מכללות ואוניברסיטאות- כן, אנחנו מעצמה של לימודים והמגוון גדול מאוד: לימודים גבוהים לימודי תעודה, פסיכומטרי הרשמה ועוד, החליטו על מה שהכי מעניין אתכם והתחיל ללמוד. לימודים הם העתיד!.

 



תגיות המאמר: לימודי פסיכומטרי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131041 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131912 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131084 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131025 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213976 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204834 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica