חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ראיתם חולדה?

מאת: zivהדברה19/04/2013979 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!, הגיע הזמן למצוא פתרון- לקרוא למדביר. סילוק מזיקים זה שירות הכרחי בכל בית ועסק, מזיקים אינם רק מגעילים אותנו, הרבה נמלים, עכברים ועוד יכול לסכן את יושבי הבית.

לא מצליחים לתפוס את העכבר? אתם חייבים למצוא שירותי הדברה, הנה טיפים ועצות לגבי כל הנושא של מדביר חולדות וגם מידע וטיפים שישימו סוף לכל הבעיות.

מצאתם איש מקצוע? חשוב לדרוש שיראה לכם תעודת הדברה לא כל אחד יכול לעבוד כמדביר, כדי להיות בטוחים שהוסמך באופן רשמי ושלא תזכו לביקור חוזר של המזיקים בנוסף איש הדברה אמין והוגן אמור להציע אחריות על העבודה.

רוצים להדביר בכוחות עצמכם? איך להיפטר מהג'וקים בדירה? סחטו מלפפון והשאירו אותו בסיר עטוף יחד עם מים למשך חצי שעה, הוציאו מהמים את חלקי המלפפון ובתמיסה השתמשו לשטיפת הרצפה.

סובלים מעש שאוכל לכם את הבגדים? איך להרחיק עש? קנו עלי אזדרכת ופזרו בארנות ובארגזי המצעים. כמעט בכל המקרים טיפול בחומרי הדברה לא יביאו לכם פתרון.

להרחקת ציפורים טורדניות משיגים כמה דיסקים ישנים ותולים אותם על משהו מקובע והן לא יחזרו יותר אפשרות מצוינת וללא דוקרנים ובטח שבלי הדברה. לא מומלץ להדביר יונים היונים יכולות למות מהחומרים הרעילים ולגרום למפגע חמור מאוד.

מדביר חרקים? חשוב לנקות את רצפה בסמרטוט לח בלבד אבל אסור בשום אופן לעשות ספונג'ה. יחד עם זאת, במידה ויש חיות מחמד בבית וודאו מתי מותר להכניס אותן הביתה.

איך להעלים מזיקים וחרקים בצורה ירוקה? בררו אם קיימת אפשרות לעשות שימוש בחומרים בטוחים, היום כל איש שירות עושה שימוש בחומרים יעילים ואיכותיים ידידותיים לסביבה ומגנים על בני הבית.

אז אם אתם מחפשים מדבירים בירושלים השתדלו להדביר למשל בקיץ בנוסף קראו המלצות על אנשי הדברה, בדקו כמה זה עולה וכדי לשמור על סביבה נקייה לתקופה ארוכה בחרו רק מדבירים מנוסים. עשו הכל נכון- תהיו בטוחים שלא תזכו לביקור חוזר של החרקים בתום תקופה קצרה.

 



תגיות המאמר: מדביר חרקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131042 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131914 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131087 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131026 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivגינון19/04/131045 צפיות
מחשיפה לעיתונות, חצרות של בתים, שהייה בבתי מלון ועוד- אנחנו נחשפים במקרים רבים לעולמות יפים של גינון גינון אורגני ומוטיבים מהטבע- לא פעם נראה לנו כי כל אזור מתאפיין עם אופי הן בתכנון ובעיצוב, שילובה עם הבית והתייחסות אל הגינה כאל הפנינה של הבית, נוי ופינה להרגעת הנפש..

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica