חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיפטר מאקנה

מאת: zivבריאות גברים22/04/20131913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב? בואו נגיד את זה- מראה טוב יכול לעזור בחיים הצד החיובי הוא שהיום כל צעיר ומבוגר יכול להילחם באמא טבע עם מרפאה טובה ומעט כסף.

האפשרויות שעומדות לפניכם הן אין סופיות: מטפלים מקצועיים, מבצעים אטרקטיביים, המון מכוני בריאות ורפואה מודרנית שרק הולכת ומתפתחת. סובלים מחזה קטן? שומן בכל הגוף או בעיות בראייה? יש טיפול! הייתם רוצים טיפול כתמי אקנה? חבל לחכות.

מה חשוב לשאול ומאילו דברים יש להיזהר שמתכוונים לעבור ניתוח הסרת נגעי עור? הנה כמה טיפים אשר יאפשרו לכם לדעת יותר על טיפולי פלסטיקה.

ניתוחי אף- אולי הניתוח הנפוץ ביותר, ובכל מקום תמצאו לפחות מישהו אחד שנותח באף. בעשרה הימים הראשונים לאחר שהאף מנותח על מנת לצמצם משמעותית את הנפיחות, מאוד מומלץ להקפיד על ראש מורם כשאתם רוצים ללכת לישון כך תמנעו בדקות וגודש באזור האף.

ניתוח לייזר- מעל גיל 16 כל אחד יכול לזרוק את המשקפיים בטיפול פשוט ובגלל זה מדובר על טיפול נפוץ מאוד, מה שמאפשר לכל אחד להשוות מחירים בין עשרות מרפאות, אבל בלי להתייחס למחיר, אתם צריכים לבדוק חוות דעת וביקורות על מרפאות הכי מומלצות בהן כדאי לעשות את התהליך ולא לקבל החלטה רק לפי המחיר.

רוצה להרגיש טוב יותר עם החזה שלך? אם אתם נפגשת עם מומחה לניתוחי חזה תבקשי לראות תיק עבודות של הרופאים, כך יתאפשר לכם לקבל רושם מניסיונו ולקבל החלטה נבונה היכן הכי כדאי לעבור את הניתוח.

מטפלים בפנים- במידה והחלטת לעבור טיפול בזריקות בוטוקס לפנים או לשפתיים, חשוב לקבל זריקה כל ארבעה חודשים וזאת בשביל לשמור על המראה הרצוי.

לאחר ניתוח פלסטי לא מומלץ לשפוט את תוצאת הטיפול שעברתם לאחר סיום התהליך צריך לשמור על סבלנות לאחר מספר שבועות האזור בו עברתם ניתוח יתחיל לקבל את הצורה המושלמת.

הייתם רוצים לעבור הסרת שומות? יש מקרים שבהם הגנטיקה והזמן מחוללים בגופנו שינוי רב ולכן המון נשים וגברים מגיעים להחלטה לגשת ולעשות ניתוח קוסמטי, אך רגע לפני שתגישו לחדר הניתוח אתם צריכים לדעת יותר על ההליך. בהצלחה ולבריאות!.

 



תגיות המאמר: הסרת נגעי עור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131042 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131087 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131026 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאת: zivגינון19/04/131045 צפיות
מחשיפה לעיתונות, חצרות של בתים, שהייה בבתי מלון ועוד- אנחנו נחשפים במקרים רבים לעולמות יפים של גינון גינון אורגני ומוטיבים מהטבע- לא פעם נראה לנו כי כל אזור מתאפיין עם אופי הן בתכנון ובעיצוב, שילובה עם הבית והתייחסות אל הגינה כאל הפנינה של הבית, נוי ופינה להרגעת הנפש..

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161534 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149279 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138780 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica