חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיצובישי outlander

מאת: כתיבת מומחיםרכב17/04/2013658 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיצובישי outlander 2013 מגיע לארץ ועומד לכבוש את השוק בזכות המראה החדש ושובה הלב, אמינות הרכב והחיסכון הרב בצריכת הדלק. מנוע האאוטלנדר הוחלף וכעת הוא מגיע עם מנוע 2.0 ליטר ו- 150 כוחות סוס. האאוטלנדר החדש מצטרף למגמה אותה מוביל קונצרן מיצובישי של אחריות סביבתית והרכב החדש זוכה לציון 4 ברמת פליטת המזהמים ולצריכת דלק נמוכה של כ- 16 ק"מ לליטר, בגרסת מנוע הבנזין, ונסיעת אקו (Eco mode) יעילה וחסכונית. הרכב החדש מתחרה בשתי קטגוריות: קטגוריית רכבי שטח ופנאי וקטגוריית המיניוואנים. ניתן לבחור בין 5 או 7 מושבים ויש מספר גוונים של ריפוד בהם ניתן לבחור כמו בז' או שחור. מחיר הרכב מתחיל בכ- 165,000 ש"ח, מחיבשורה חדשה

ר משתלם לרכב השומר על מחירו ומציע חיסכון בדלק ונסיעה נוחה ובטוחה.

מיצובישי outlander מצטרף לקו החדש המנחה את רכבי מיצובישי בדמות אחריות סביבתית והתחשבות באיכות הסביבה והעולם בו אנו חיים. לכן, זוכה האאוטלנדר לעיצוב מחדש ולקווים אווירודינמיים המפחיתים את רמת החיכוך ומביאים לצריכת דלק נמוכה יותר. הרכב גם השיל ממשקלו 100 ק"ג ונוספו למנוע שיפורים רבים המאפשרים לו להשיג כ- 18 ק"מ לליטר, נתון מרהיב המעמיד את הרכב בתחרות מול המשפחתיות. אם אתם מחפשים רכב מהנה גם בשטח כדאי לשקול את רכישת הגרסה עם ההנעה הכפולה 4X4 מכיוון שגרסת ההנעה הקדמית תתאים יותר לנסיעה על שבילים נוחים ופחות לעבירות בשבילי 4X4 אך הרכב מראה ביצועים נאים בשטח ועבירות טובה בזכות שיפור במרווח הגחון וזוויות נסיעה משופרות. הרכב נושא בשורה חדשה וירוקה ומתחרה בהצלחה עם המיניוואנים וחשוב לדעת כי גם מבוגרים יכולים לשבת בנוחות במושבים האחוריים של גרסת שבעת המושבים.

תמורה טובה לכסף

עם מחיר המתחיל בכ- 165,000 ש"ח לגרסת ה- 5 מושבים מדובר ברכב משתלם המעניק תמורה מלאה לכסף. המחיר תחרותי ודומה למחיר של המתחרים הקטנים ממנו ועם החיסכון בדלק ורמת הבטיחות הגבוהה בזכות 7 כריות אוויר וחגורות בטיחות מעוגנות הרי מדובר ברכב כדאי ביותר. צריכת הדלק דומה לצריכת דלק של מכונית משפחתית ממוצעת ועם אפשרות ליהנות משבעה מקומות ישיבה נוחים, תא מטען מרווח, מערכת שמע משוכללת, תא נוסעים מפואר ועוד אפשרות לצאת ולטייל בשטח הרי מדובר באופציה כדאית, וללא ספק אנו עומדים לראות בקרוב את האאוטלנדר החדש שוטף את כבישי ישראל ומגיע לביקורים גם בשטח וקוצר שבחים ובעיקר הרבה מבטים.

 



תגיות המאמר: מיצובישי outlander


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131112 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131240 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131304 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131267 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214115 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204583 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195549 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196243 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica