חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/2013957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלבשת הבית (Dressing באנגלית) הוא מושג מעולם העיצוב שנכנס לארץ בשנים האחרונות והוא מתייחס להענקת צביון לבית או לדירה שלכם. מדובר בתחושה שמרגיש האדם כאשר הוא נכנס אליכם הביתה. יש המעדיפים מרחב פתוח עם כמה שפחות אביזרים ורהיטים ויש אנשים שמעדיפים בדיוק את ההיפך, חללים מאובזרים ומלאי רהיטים, וילונות, ספות וכורסאות רבות ופרטי ריהוט נוספים. הלבשת הבית מתייחס לכל בית ודירה ואין להתפשר גם אם אתם גרים בדירה שכורה.

טיפים לעיצוב הבית

אם אתם מעוניינים לקבל טיפים לעיצוב הבית, עיצוב פנים לבית או אפילו ריצוף הבית אתם צריכים לחשוב על הלבשת הבית. כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה הסתכלו סביבכם ותנסו לדמיין איך הייתם רוצים שהדירה תראה בכמה פרמטרים:

צבע - נסו לאפיין את הדירה שלכם עם צבעים שונים, ואל תסתפקו בלבן הסטנדרטי שכל דירה צבועה בו. צביעת הבית איננה צריכה להיות אחידה וניתן לצבוע קירות שונים בצבעים שונים וכך גם חדרים שונים.

ריהוט ואביזרים - בחירת ריהוט לבית היא חלק מתהליך עיצוב פנים של הבית. ריהוט וסידורו בחלל הבית יכולים לשנות מראה של בית או דירה והדבר תלוי בחוש האסתטי שלכם. מינון נכון של הרהיטים יכול לקבוע את הכוון הכללי של הלבשת הבית.

מוצרי טקסטיל - השימוש בוילונות, בדים וכריות בדירה יכולים לעשות את ההבדל בין דירה מעוצבת לסתם דירה. השימוש במוצרי טקסטיל בבית מכניס חום ואווירה נהדרת ויש להקפיד על מינון נכון ושילוב שטיחים בכל המערכת הזו.

ריצוף הבית - אם אתם נכנסים לדירה משלכם, תחשבו גם על ריצוף הבית. לעיתים קרובות ריצוף הבית ישן ולא אסתטי כלל. החלפת הריצוף, או חיפוי הרצפה יכולים להעניק לביתכם מראה חדש ונקי שישתלב עם עיצוב הבית הכללי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131049 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131984 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132038 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132096 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131536 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131412 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131426 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211007 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181992 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181065 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171459 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161926 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161979 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161723 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica