חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה שאתם רוצים בשביל החתול האהוב שלכם

מאת: Eli Levyחיות מחמד20/04/20131037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מה שאתם רוצים בשביל החתול האהוב שלכם

מגוון חנויות מספקות עבור החתול שלכם כל מה שהא צריך ורוצה תחת קורת גג אחת. אין לכם מה לחפש במקוות אחרים. חנויות חיות רבות מספקות לכם מגוון רחב ועשיר של מזון לחיות. אוכל לחתולים שמסופק ע"י חברות מובילות, המתחייבות לתזונה בריאה ומזינה לחתול שלכם. אוכל לחתולים שמסופק לכם הוא מזון בריא המכיל מרכיבים איכותיים, מזינים, ששומרים על בריאות החתול, חיוניותו ומראה פרוותו. צוות חנות חיות כמובן מתאים את סוג האוכל לגיל החתול שלכם ולמשקלו. גורי חתולים, בדומה לתינוקות, ניזונים ממזון שונה מאשר חתול בוגר. צוות חנות חיות מיומן מקפיד לתת לכם, בעלי החתולים, הנחיות מדויקות בנוגע להרגלי התזונה של החתול שלכם, על מנת שיהיה בריא, במשקל תקין, שבע ולא מפוטם או מדושן מידי.

אביזרים לחתולים, מוצרי טיפוח וחומרי הדברה

כשמדובר בטיפוח כמו, חתולים, לעיתים אף יותר מכלבים, דורשים טיפוח על בסיס יומיומי. אין הכוונה לרחצה שלהם בתדירות גבוהה אלא לסירוק הפרווה הרכה שלהם על בסיס יומיומי על מנת שתישאר מבריקה ובוהקת. חנויות חיות רבות, מלבד שירותי מספרה לכלבים ולחתולים, מספקת לכם מגוון של מברשות ומסרקים המיועדים לחתולים. החתול שלכם יאהב אם תסרקו או תברישו אותו, וגם אתם תנהו יותר מהמגע ומהמראה שלו. יתרון נוסף הוא כי חתול מסורק משיר קצת פחות שיער ברחבי הבית. אם אתם מגדלים חתול אתם בוודאי מודעים לעניין השיער שמתגלגל בבית וזה בסדר מבחינתכם, אבל למה לא לייעל קצת את העניין?

חומרי הדברה אינם פריבילגיה- אם אתם מגדלים חיית מחמד עליכם לדאוג לניקיונה מטפילים כגון פרעושים וקרציות. חנות חיות בראשון מוכרת חומרי הדברה מאושרים ע"י משרד הבריאות ושיוצרו בתקנים מחמירים. חומרי הדברה אלו נועדו להשאיר את החתול שלכם נקי מפרעושים וקרציות. קחו בחשבון, פרעושים וקרציות נטפלים גם לבני אדם, כך שהניקיון של החתול שלכם הוא גם הניקיון שלכם. צוות עובדי חנות חיות בראשון ינחה אתכם באופן מקצועי בנוגע לשימוש נכון ובטוח בחומרי הדברה אלו, כאשר נתוני החתול- גילו ומשקלו- נלקחים בחשבון לצורך זה, ובהתאם לכך המינון של חומרי הדברה לו הוא זקוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132482 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132534 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810439 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175289 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176172 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/161996 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163191 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167796 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167916 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica