חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ההתפתחות הטכנולוגית עזרה לתחום השתלות השיניים?

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן22/04/20131150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, במידה ונשרה לנו שן או אם נאלצנו לעקור אותה היינו צריכים להתמודד עם פתרונות לא נעימים במיוחד. עם התפתחות הטכנולוגיה והאפשרויות לבצע השתלת שיניים אנו רואים כי נפתח עולם חדש בפני אלו הסובלים מבעיות דנטליות. כיום אנו מבצעים השתלות שיניים בעזרתם של שתלים דנטליים איכותיים וחזקים המורכבים מטיטניום.

השתלת שיניים מהווה את הפתרון האולטימטיבי בהחזרת בריאות הפה לקדמותו. אין אפשרות להסתפק בעקירת השן הסוררת, מאחר וחייבים להחדיר במקומה גורם שיהווה מילוי מקום, בהתאם למידות השן החסרה. טיפולים מהסוג הזה רק ישמרו על בריאות הפה לאורך זמן. אמנם במהלך השנים שמענו רבות על טיפולי השתלת שיניים, וההליך נראה לנו מעט מסובך וקשה, מאחר ומדובר כאן בהליך כירורגי, אך רפואת השיניים לא קופאת על השמרים ומתפתחת ביחד עם החידושים אשר מאפשרים טיפולים שמתירים לנו לחזור אל שגרת החיים במהירות.

זיכרו, כי תהליך השתלות שיניים מונע זיהומים ומחלות חניכיים שונות, אשר יכולים להיווצר בעקבות החוסר בשן. באמצעות השתלת השן היא מסייעת לשמירה על מבנה הלסת שלם וכך אנו מונעים מהשן אשר מקבילה לשן החסרה לגדול יותר ממה שצריך. השתלת שיניים מאפשרת ללסת לפעול באופן תקין, ללא התכווצויות או כאבים וכך ניתן ליהנות מהאוכל. שן חסרה תגרום לאיזון לקוי במבנה הלסת והפה מסתגל להרגלים חדשים שאינם בריאים בעליל.

להשתלות השיניים מספר שיטות. יש את השיטה הקלסית שזהו ההליך הוותיק של השתלת השיניים – שלב החדרת השתלים הדנטליים ללסת ושלב העמסת המבנה, שיקום השיניים החסרות באמצעות תוספות כמו כתרים, גשרים. בין השלבים האלה ממתינים תקופה של עד חצי שנה. זמן ההמתנה חיוני לקליטת השתל בצורה טבעית בלסת. בנוסף קיימת שיטת העמסה המיידית ובשיטה זו חוסכים מהמטופל את תקופת ההמתנה הארוכה. בסיום הטיפול מותקן כתר זמני על גבי השתל ואחד היתרונות הבולטים הוא תקופת החלמה קצרה יחסית.

ד"ר יוסי קפלאוי בעל נסיון בהשתלות שיניים,השתלות שיניים לחולי לב,
השתלות שיניים ללא הרמת סינוס,השתלות שיניים למחוסרי עצם,השתלות שיניים לחולי סכרת,טיפול לשיניים חסרות,טיפול בדלקת חניכיים ועוד
צור קשר:
בן גוריון 2 רמת –גן מגדל ב.ס.ר 1
net@kaplavi.co.il
טל 03-6339922
פקס 03-7525434

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר יוסי קפלאוי, בעל תואר של לימודי רפואה כללית באוניברסיטת תל אביב (1975-1980), ובוגר הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית (1983).
מורשה לבצוע טיפולי שיניים בהרדמה כללית. חבר פעיל באיגודים מקצועיים להשתלות שיניים בארץ ובעולם.
חבר הנהלה לשעבר של העמותה הישראלית להשתלות שיניים
(2005-2009).


לקביעת תור וייעוץ ראשוני:

כתובת: בן גוריון 2 רמת –גן מגדל ב.ס.ר 1
טל: 03-6339922     
פקס: 03-7525434
http://www.kaplavi.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר יוסי קפלאוי

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן23/04/131236 צפיות
מרכיבי התותבות ומטופלים עם שיניים הרוסות וסופניות, יכולים להירגע: מעכשיו ניתן להיפטר מהתותבת (שלמה או חלקית), ולקבל שיניים קבועות 24 שעות לאחר הניתוח. ד"ר יוסי קפלאוי מחזיק בניסיון הרב ביותר בארץ, בשיטת טיפול ייחודית only on 4/6שפותחה לפני כעשור המאפשרת לשקם לסת שלמה באמצעות 4-6 שתלים בלבד, בגישה זעיר פולשנית ולקבל שיקום סופי מחרסינה.

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן16/01/13699 צפיות
לשיטת הטיפול החדשה יתרונות רבים על השיטה הקלאסית המשלבת בלית ברירה השתלות עצם. לפניכם היתרונות הבולטים. מדוע עדיף להימנע מהשתלות שיניים בשיטה הקלאסית הכרוכות בהשתלות עצם?

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן03/01/13725 צפיות
כיום אנשים מבוגרים לא חייבים להתמודד יותר עם שיניים תותבות, לא באופן זמני ולא באופן קבוע. במאמר שלפניכם נרחיב על חלופות רלוונטיות. טכנולוגיות חדשות בתחום השתלות השיניים מאפשרות כיום לקצר משמעותית את משך הטיפול, להימנע מניתוחים מורכבים להשתלות עצם, להתקין שיניים קבועות בסמוך לניתוח, וכל זאת בצפי הצלחה גבוה יותר וללא סבוכים.

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן23/12/12918 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, נדון בהרחבה בשיטה החדשה לטיפולי שיניים. כיצד מגיבים המטופלים לטיפול החדשני ? הכול לפניכם. מהו אחוז ההצלחה של השיטה החדשה ? השיטה מיושמת בהצלחה רבה זה כעשר שנים במספר מרכזים בעולם, ומזה כ-8 שנים מיושמת על ידי בהצלחה רבה. מאמרים רפואיים רבים מציינים כי שיטת טיפול זו נחשבת לשיטת טיפול בטוחה ובעלת צפי הצלחה מצוין השואף ל-100%.

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן19/12/12720 צפיות
שיטה חדשה להשתלות שיניים מאפשרת כיום לקצר משמעותית את משך הטיפול, להימנע מניתוחים מורכבים להשתלות עצם, ולעבור ביום אחד מפה מחוסר שיניים ומשיניים הרוסות, לפה מלא שיניים ולתפקוד מלא.

מאת: ד"ר יוסי קפלאויבריאות השן11/10/12731 צפיות
ברגע שאיבדתם את אחת השיניים שלכם, יש להחליף אותה באופן מיידי משני טעמים: הפונקציונלי והאסתטי כאחד. מובן כי ברגע שתשיבו את המצב לקדמותו הרי שתשפרו לאין ערוך הן את מצבכם הבריאותי והן את הביטחון העצמי שלכם. ישנם באופן טבעי כמה פתרונות שבאמצעותם ניתן להחליף את השיניים החסרות.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201589 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181590 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171505 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica