חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות בת מצווה

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים15/11/20091328 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 עוד דקה היא בת שתים-עשרה הילדה לא להאמין, הזמן עובר מהר כשנהנים. תיכף מגיע המבול כן זה של המסיבות שלא לומר ה-מיני חתונות, מועדונים או אולמות אירועים, מסיבה למשפחה או מסיבה לשכבה, להקת מתופפים או קבלת פנים עם זיקוקים ויש עוד לארגן קייטרינג וצילומים, מוזיקה והסעות לחברים ואולי בכלל נחוץ מפיק אירועים, כי מרוב שזה נהיה מורכב איך אפשר לעשות הכל לבד. שלא לדבר על הזמן היקר שדרוש להכנת המבצע והמתחים הרבים, הפנים-משפחתיים והכלכליים, בת מצווה הרי חוגגים פעם בחיים יאמר לכם כל ספק אירועים, אבל כמו בחיים יש עוד כמה דרכים לחגוג, שפויות. ולא פחות מושקעות.

אצלכם בבית או בכל מקום אינטימי אחר ניתן לקיים מסיבת בת מצווה לבנות הצעירות עם קריצה לבנות הגדולות  וכמו בכל מסיבה טובה האירוע יהיה למוזמנות בלבד, ההכנה מדוקדקת ובתפריט מעט אוכל והרבה מעולם הזוהר, המוזמנות מתבקשות להגיע במיטב מחלצותיהן לאירוע שבו ההשתתפות שלהן היא אקטיבית, מהנה ומרגשת. המסיבה מצטלמת יפה מכל זווית וכמו בכל סיפור טוב מסתיימת בשיא של מוזיקה ויופי שייחקק בזכרונן.

כלת הבת מצווה לא זו בלבד שזוכה למראה מגזינים מטופח ומשודרג, אולי בפעם הראשונה בחייה גם זוכה להעניק לחברותיה חוויה דומה בה הן יתאפרו, יטופחו, יתפנקו ויצטלמו ותינתן להן התחושה של עולם היופי והזוהר כהוויתו. על דרך השתתפותן, ההכנות שהן תהיינה שותפות לו באופן פעיל,  לראשונה הן חוות את העולם המסקרן שמאחורי הקלעים של עולם האופנה. התפאורה המדוקדקת של המסיבה המשווה למקום בו נערך האירוע מראה של סלון יופי לכל דבר ועניין. מראות, חומרי איפור, מברשות, לקים, אביזרי אופנה ועוד ועוד.

הפקת בת מצווה מושקעת

את הפקת הבת מצווה ניתן לשדרג באמצעות צלם אופנה שיאפשר להשאיר את הערב הזה גם בתוך אלבומי התמונות ולא רק בזכרונות. מלבד תיעוד המסיבה הצלם מביא את התוצאה הסופית של עולם הזוהר למסיבה ומתעד את כלת הבת מצווה וחברותיה כדוגמניות לכל דבר ועניין. הצילום מוסיף נופך מקצועי, גם כאן תחנת הצילום כמו תחנות היופי האחרות מלאה בדקורציה המוסיפה רבות לחווית המוזמנות הצעירות.

סוף המסיבה הוא גם שיאו של האירוע במהלכו גם המחוספסות שבינינו לא יוכלו שלא להתרגש ובמקרים מסויימים גם להצטרף. המשתתפות כולן שותפות להכנת תצוגת האופנה ומשתתפות בו אם כדוגמניות או כמשקיפות, מנחות ומעודדות. הצעידה על השטיח האדום בתוספת התפאורה המתאימה ובאווירה המיוחדת שנוצרת במהלך הערב כשברקע המוזיקה מתנגנת והמצלמה מתקתקת.

המהדרין יחלקו בסוף המסיבה גם מתנות לאורחות. מתנה המחברת באופן טבעי לעולם היופי ודומה במהותה למתנות המחולקות בסלוני איפור – "גודיז". כך יוצאות המשתתפות עמוסות במתנות, חוויות ותמונות המשקפות את החוויה שלהן מעולם היופי. ומלבד זאת חיוך גדול על פניהן שימתח שוב גם בפעם הבאה שיסתכלו במראה.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורית אשקלון-איפור מקצועי

www.oao.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון

מאת: אורית אשקלוןאיפור18/12/091337 צפיות
בהנחה שאת לא מאפרת מקצועית ומאפרת רק את עצמך את לא חייבת להעמיס וכדאי שתדעי שיש כמעט לכל מוצר איפור יותר משימוש אחד. לא מבטיחה שיתאים לכל אחת אבל הנה כמה הצעות ששווה לך לבדוק.

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/10/091102 צפיות
אומרים שגיל 40 הוא ה-30 החדש אבל, כשאת מסתכלת במראה את לא יכולה להתעלם מסימני הגיל. האפידרמיס נעשה אחר, פחות קורן ומתוח, העפעף מתחיל לצנוח, כהויות ופיגמנטציה, שקיות מתחת לעיניים, צבע עור דהוי, מראה פנים עייף ועוד רמזים שמעידים על כברת הדרך שעברת.

מאת: אורית אשקלוןאיפור24/08/091934 צפיות
ריכוז של טיפים ועצות על מייק אפ, פודרה, איפור וכל מה שבינהם

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/06/091308 צפיות
חוגגת בת מצווה? סיבה טובה להתאפר בפעם הראשונה. עצות טובות ממאפרת מקצועית

מאת: אורית אשקלוןאיפור20/03/091371 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית לאיפור לנערות למסיבת סוף שנת הלימודים בתיכון

מאת: אורית אשקלוןניתוחים פלסטיים25/02/091168 צפיות
איך להסתיר בעזרת איפור מקצועי את סימני הניתוח והצלקות בימים שלאחר מתיחת הפנים או הניתוח הפלסטי.

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים04/02/094360 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית למסיבת בנות איכותית .במוקדם או במאוחר התשוקה לגלות מופיעה אצל הבנות, הרצון העז לדעת לגלות וליישם היא אחת מתופעות המעבר מינקות ל"בגרות צעירה". אלו מובילים כל אחת - אל המלתחה של אימא (למדידות השמלות ונעלי העקב),עיתוני הנשים, מדורי השאלות והתשובות ובין היתר אל ארונות האיפור ומוצרי הקוסמטיקה והיופי בחדרי השינה והאמבטיה, שם שומרת כל אמא את מוצרי האיפור הייחודיים עבורה שיהוו את הניסיון הראשון עבור בתה.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195885 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181677 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica