חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור לאחר מתיחת פנים

במקרה ובזמן האחרון עשית ניתוח קוסמטי, או שאת חושבת לעשות ניתוח כזה ישנה אפשרות לכסות בסיוע איפור מקצועי את סימני הניתוח, את הכתמים, החתכים, החבורות והנפיחות. מכלול זה הוא בדרך כלל מה שמתקבל בימים שלאחר הניתוח וילווה אותך בימים של ההתאוששות.

הרופאים המנתחים מודעים לתקופה שבאה מיד לאחר הניתוח, תקופה שמאופיינת לרוב בקשיים של המנותחת ובחוסר סיפוק מהמראה המתקבל ומהדרך בה הגוף מתאושש.

הסתרת סימני הניתוח

איפור מקצועי ייתן לך פתרון של כיסוי והעלמת סימני הניתוח הקוסמטי בימים הלא נעימים של ההתאוששות הפיזית והנפשית מהניתוח. בדרך כלל מספר ימים לאחר הניתוח, לאחר הורדת הרטיות ובאישור הרופא המנתח שלך תוכלי להיעזר באיפור על מנת להסתיר את סימני הניתוח.

איפור  טוב מתחיל תמיד בהזנת העור עם קרם לחות, לאחר ניתוח כשהעור עדיין מתוח חשוב מאד לא לוותר על הלחות.

הסוואה בעזרת איפור מקצועי תתבצע בעיקר על ידי שימוש בקונסילר ומייק-אפ.

עם הקונסילר עברי נקודתית ובטפיחות על הסימנים אותם תרצי להסתיר. ישנם קונסילרים במספר גוונים שנועדו בדיוק לשם כך:

קונסילר בגוון ירוק מיועד להסתרת אדמומיות, קונסילר בגוון סגול טוב במיוחד להסתרת כתמים צהובים ובעזרת קונסילר כתום ניתן להסתיר כהויות או כתמים כחולים.

מעל לקונסילר יש למרוח מייק-אפ בגוון התואם לצבע עורך, בגלל רגישות העור לשמש לאחר הניתוח הקפידי שהמייק-אפ שלך יכיל מסנני קרינה כך תרוויחי גם הגנה מן השמש. המייק אפ נועד להקנות לפנים צבע אחיד.

בדרך כלל לאחר ניתוח הדגש באיפור יהיה על קבלת מראה אחיד של עור הפנים והסתרת החבלות, אם הצלחת בכך, ביצירת מראה אחיד לעור הפנים גם נגיעה של שפתון או סומק תשדרג את המראה הכללי.

תשאירי למקצוענים

הסתרה של נפיחות שישנה בדרך כלל  לאחר ניתוח אף או מתיחת פנים, והצללות, משחקי אור וצל עם צבע שנועדו להסוות או לחטב ממש את הפנים  כדאי להשאיר ל מאפרת מקצועית ומנוסה, ניתוחי פנים הינם נפוצים מאד כיום וכך גם סדנאות איפור הנותנות דגש באופן מיוחד לאיפור שלאחר ניתוח פלסטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורית אשקלון-איפור מקצועי

www.oao.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון

מאת: אורית אשקלוןאיפור18/12/091337 צפיות
בהנחה שאת לא מאפרת מקצועית ומאפרת רק את עצמך את לא חייבת להעמיס וכדאי שתדעי שיש כמעט לכל מוצר איפור יותר משימוש אחד. לא מבטיחה שיתאים לכל אחת אבל הנה כמה הצעות ששווה לך לבדוק.

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים15/11/091328 צפיות
עוד דקה היא בת שתים-עשרה הילדה לא להאמין, הזמן עובר מהר כשנהנים. תיכף מגיע המבול כן זה של המסיבות שלא לומר ה-מיני חתונות, מועדונים או אולמות אירועים, מסיבה למשפחה או מסיבה לשכבה, להקת מתופפים או קבלת פנים עם זיקוקים ויש עוד לארגן קייטרינג וצילומים, מוזיקה והסעות לחברים ואולי בכלל נחוץ מפיק אירועים, כי מרוב שזה נהיה מורכב איך אפשר לעשות הכל לבד...

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/10/091102 צפיות
אומרים שגיל 40 הוא ה-30 החדש אבל, כשאת מסתכלת במראה את לא יכולה להתעלם מסימני הגיל. האפידרמיס נעשה אחר, פחות קורן ומתוח, העפעף מתחיל לצנוח, כהויות ופיגמנטציה, שקיות מתחת לעיניים, צבע עור דהוי, מראה פנים עייף ועוד רמזים שמעידים על כברת הדרך שעברת.

מאת: אורית אשקלוןאיפור24/08/091934 צפיות
ריכוז של טיפים ועצות על מייק אפ, פודרה, איפור וכל מה שבינהם

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/06/091308 צפיות
חוגגת בת מצווה? סיבה טובה להתאפר בפעם הראשונה. עצות טובות ממאפרת מקצועית

מאת: אורית אשקלוןאיפור20/03/091370 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית לאיפור לנערות למסיבת סוף שנת הלימודים בתיכון

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים04/02/094359 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית למסיבת בנות איכותית .במוקדם או במאוחר התשוקה לגלות מופיעה אצל הבנות, הרצון העז לדעת לגלות וליישם היא אחת מתופעות המעבר מינקות ל"בגרות צעירה". אלו מובילים כל אחת - אל המלתחה של אימא (למדידות השמלות ונעלי העקב),עיתוני הנשים, מדורי השאלות והתשובות ובין היתר אל ארונות האיפור ומוצרי הקוסמטיקה והיופי בחדרי השינה והאמבטיה, שם שומרת כל אמא את מוצרי האיפור הייחודיים עבורה שיהוו את הניסיון הראשון עבור בתה.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161778 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica