חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור לחגיגת בת מצווה

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/06/20091306 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרצון להראות אופנתית ו"קולית" נוגע  בכולן בשלב כלשהוא בגיל העשרה. פתאום עולם האיפור והאופנה נראה מסקרן ומעניין והשאיפה לנסות להיראות כמו הסלבריטאיות מהמסך ומהמגזינים נראה לא רחוק מתמיד.

אירוע הבת מצווה הוא הצדקה טובה להתאפר בפעם הראשונה על ידי מאפרת מקצועית. לכבוד הבת מצווה את משקיעה בביגוד אופנתי ונעליים חדשות, החלק הגדול יותר של הבנות שאני מאפרת לא מפספסות גם תסרוקת וצילום בוק. נשמע מופרז? בכל הנוגע לאיפור לא. במידה ושומרים על הקו הדק שבין להיות מעודנת ולא מוגזמת.

איזה make up מומלץ  בגיל הנעורים?

בגיל העשרה העור עדיין צעיר זוהר ולא פגום משום כך כדאי לנהוג בחוכמה על מנת לשמור על זה. מומלץ לא להשתמש במוצרים בעלי פעילות גסה שיפגעו בעור העדין. השימוש בmake up  (אם בכלל) יהיה עבור שיפורים קלים (הסוואה של אקנה או סימנים על העור) או כדי לקבל מראה אחיד לעור הפנים.

כל שכבה מיותרת של make up תגרום למראה מוגזם ומבגר מהרצוי. הקפדה על המראה הצעיר היא נקודת הבסיס החשובה בהדגשת היופי הטבעי.

איפור לבת מצווה - עצות

  • בחני צבעים. אל תחששי מהם, גם ורוד בהיר.
  • נסי שילוב של צבעים מבריקים בשילוב צבעים טבעיים לצלליות.
  • השתמשי בליפגלוס במקום בשפתון.
  • נסי תסרוקות שונות.  עיצוב השיער יוסיף מאד למראה הסופי עם האיפור.
  •  שמרי על עור הפנים נקי ולח במידה נכונה,  נקי את עורך כל יום.
  • אל תתעסקי עם פצעון שצץ ביום האירוע, אפשר בקלות להסתירו עם איפור נכון.
  • השתמשי במסקרה שקופה במקום במסקרה שחורה.

 הלוק התמים זהו היופי האמיתי בגיל בת מצווה לכן, הימנעי מאיפור כבד לגילך שיאפיל על המראה הטבעי וקסם הנעורים.

בוק לבת מצווה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורית אשקלון-איפור מקצועי

www.oao.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון

מאת: אורית אשקלוןאיפור18/12/091336 צפיות
בהנחה שאת לא מאפרת מקצועית ומאפרת רק את עצמך את לא חייבת להעמיס וכדאי שתדעי שיש כמעט לכל מוצר איפור יותר משימוש אחד. לא מבטיחה שיתאים לכל אחת אבל הנה כמה הצעות ששווה לך לבדוק.

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים15/11/091327 צפיות
עוד דקה היא בת שתים-עשרה הילדה לא להאמין, הזמן עובר מהר כשנהנים. תיכף מגיע המבול כן זה של המסיבות שלא לומר ה-מיני חתונות, מועדונים או אולמות אירועים, מסיבה למשפחה או מסיבה לשכבה, להקת מתופפים או קבלת פנים עם זיקוקים ויש עוד לארגן קייטרינג וצילומים, מוזיקה והסעות לחברים ואולי בכלל נחוץ מפיק אירועים, כי מרוב שזה נהיה מורכב איך אפשר לעשות הכל לבד...

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/10/091102 צפיות
אומרים שגיל 40 הוא ה-30 החדש אבל, כשאת מסתכלת במראה את לא יכולה להתעלם מסימני הגיל. האפידרמיס נעשה אחר, פחות קורן ומתוח, העפעף מתחיל לצנוח, כהויות ופיגמנטציה, שקיות מתחת לעיניים, צבע עור דהוי, מראה פנים עייף ועוד רמזים שמעידים על כברת הדרך שעברת.

מאת: אורית אשקלוןאיפור24/08/091934 צפיות
ריכוז של טיפים ועצות על מייק אפ, פודרה, איפור וכל מה שבינהם

מאת: אורית אשקלוןאיפור20/03/091370 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית לאיפור לנערות למסיבת סוף שנת הלימודים בתיכון

מאת: אורית אשקלוןניתוחים פלסטיים25/02/091167 צפיות
איך להסתיר בעזרת איפור מקצועי את סימני הניתוח והצלקות בימים שלאחר מתיחת הפנים או הניתוח הפלסטי.

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים04/02/094359 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית למסיבת בנות איכותית .במוקדם או במאוחר התשוקה לגלות מופיעה אצל הבנות, הרצון העז לדעת לגלות וליישם היא אחת מתופעות המעבר מינקות ל"בגרות צעירה". אלו מובילים כל אחת - אל המלתחה של אימא (למדידות השמלות ונעלי העקב),עיתוני הנשים, מדורי השאלות והתשובות ובין היתר אל ארונות האיפור ומוצרי הקוסמטיקה והיופי בחדרי השינה והאמבטיה, שם שומרת כל אמא את מוצרי האיפור הייחודיים עבורה שיהוו את הניסיון הראשון עבור בתה.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195902 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162044 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica