חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע בנוגע לאירוע המרגש מכל - החתונה

 

על כך אין שום צל של ספק – חתונה הוא אירוע מאוד מרגש אך עם זאת הוא גם אירוע יקר. ניתן למצוא זוגות רבים שמתקשים להרים את אירוע החלומות שלהם מבלי לחוש כיצד הכיס מתרוקן והמינוס בבנק גדל. אז כיצד ניתן, אם בכלל, לערוך את "חתונת החלומות" אך עם זאת לא להיכנס למינוסים שמהם יהיה קשה לצאת?

על מנת להצליח להרים הפקה כמו חתונה על הצד הטוב ביותר חשוב להבין שלא מדובר באיזשהו אירוע פשוט או לחילופין על בחירה פחות יוקרתית כמו בחירה של טבעות אירוסין. מדובר על אירוע יקר שאותו זוכרים לכל החיים. על מנת להצליח להגיע אל היעד מבלי להתפזר בדרך חשוב להכין רשימה ובה להתחיל לשרטט, פחות או יותר, כיצד הזוג מעוניין שהחתונה תראה.

האם ליום יש חשיבות?

רבים לא מייחסים לכך חשיבות אבל ליום שבו מתחתנים ישנה חשיבות גדולה. רבים פוחדים שמא אם לא יערכו את האירוע בסוף השבוע, אנשים לא יגיעו. הדבר נכון רק באופן חלקי כי רק 40% מכלל אוכלוסייה בארץ איננה עובדת ביום שישי. עם זאת, עדיין אנשים מרגישים את "סוף השבוע באוויר" וגם אם מדובר על אירוע שאינם מרגישים קרובים לחתן והכלה יעדיפו המוזמנים להגיע לאירוע מאשר באמצע השבוע.

חתונה הוא הליך לא פשוט ובניגוד לבחירת טבעות אירוסין (בה יש לבחור בין טבעת אירוסין קלאסית, טבעת אירוסין בסגנון וינטאג', טבעת אירוסין טוויסט וכן הלאה) כאן הזוג המאושר צריך להתחיל לבצע החלטות שיכולות להשפיע רבות הן על המחיר של החתונה והן על המראה והאווירה בה. לדוגמא: השכרת תקליטן חדש וזול או השכרת שירותיו של תקליטן בעל ניסיון רב שיודע כיצד להרים אירוע ולשמח את הקהל.

דוגמא נוספת היא השכרת שירותיה של חברת צילום קטנה שאמנם יכולה לחסוך כסף רב בחתונה אך מה עם המזכרות מהאירוע החד פעמי שלכם? פעמים רבות עדיף לחכות מעט עם אירוע החתונה וזה על מנת שהתקציב יהיה גבוהה יותר והאירוע יהיה מושקע יותר, כך שלא "תאכלו את הלב" אחר כך. כמו כן, ככלל חשוב לזכור שאם תחליטו לערוך חתונה קטנה יותר תוכלו ליהנות ממחירים הרבה יותר זולים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת מנדלסון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת מנדלסון

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 07/05/151173 צפיות
עיצוב רהיטי יוקרה – כיצד זה עובד? אז בואו נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר הנ"ל – כיצד אנחנו נעצב עבורכם את הרהיטים ומדוע לבחור דווקא בנו? ובכן, בדרך כלל כאשר לקוחות מגיעים אלינו, הם מגיעים עם מעצבי פנים ואדריכלים שאלו, בזכות הידע והיכולות המקצועיים שלהם, יודע כיצד לכוון את קהל לקוחותם

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 05/05/151188 צפיות
לעיתים יש צורך בפיתרונות יצרתיים על מנת לספק לבית מראה פתוח ומרווח יותר. לעיתים, הבעיה היא לא בגודל הבית אלא דווקא בחדרים ספציפיים החל מהמטבח ועד לחדרי ארונות, חדרי אמבטיה וכן הלאה. לבעיה זו בשנים האחרונות נמצא פיתרון יוצא מן הכלל שממשיך להתפתח עם השנים, כן, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 04/05/151193 צפיות
הרבה יותר קל לערוך מעין רשימה של – מדוע כן ומדוע לא – עבור מוצר שרוצים לרכוש, זה בדיוק מה שאנו עומדים לעשות כעת. אנו נציג בפניכם מדוע אתם פשוט חייבים לבחור בדלת פלדה לכניסת הבית שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 14/04/151026 צפיות
על מנת להצליח לשלב את שני האלמנטים המעט פרדוקסליים הללו – דלתות מעוצבות כעת ואלו שסביר להניח יהיו מעוצבות גם בעתיד, יש לעשות דבר אחד: לבחון היטב קטלוגים ומדוע? ניתן תמיד בעיצובי דלתות לראות אלמנטים שחוזרים על עצמם החל מידיות ועד לאלמנטים בדלתות עצמם. כך למעשה ניתן לרכוש דלת שהאלמנטים שלה, על פי קולקציות קודמות, מוכיחות שהסגנון שלה (פחות או יותר) נישאר חדש, מרענן ומעניין!.

מאת: ליאת מנדלסוןרהיטים08/04/151233 צפיות
כן, תופתעו, לא רק אתם עוסקים בשאלה זו ממש: כיצד מחליטים על דלת שתתאים לבית זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים שנמצאים ממש לפני רכישה של דלת חדשה אשר תעטור את ביתם. הסיבה לכך, שרבים תוהים אודות סוג הדלת, מתמקדת בעקבות שתי סיבות עיקריות: ראשית כל, המחיר – איש איננו רוצה להוציא סכומים המגיעים (בדרך כלל) לכמה אלפים ולאחר מכן להתאכזב מהמוצר שרכשו.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 03/04/151280 צפיות
האפשרויות הינן רבות ואנו ננסה לחלקן על פי הצבעים, האפשריים, שיכולים להיות בביתכם (כמובן שמדובר על צבעים סטנדרטיים שלרוב עוטרים את קירות ביתנו). אפשרות 1: צבע לבן. כאשר מדובר על קירות הצבועים בצבעי לבן הרי שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. ניתן לקחת את כל גווני הדלתות שקיימים והפונקציות היחידות שמשנות הן העלות וסוג הדלת (זכוכית, הזזה וכיוצא מכך).

מאת: ליאת מנדלסוןקידום אתרים13/01/151186 צפיות
כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב – מה הקשר בין קידום אתרים לבין אפיון אתר ובדיוק לשם השאלה הזו התכנסו כאן היום. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות ולמעשה חושבים שעל ידי מחיר נמוך של בניית אתר ולאחר מכן מחיר נמוך של קידום האתר, הם יוכלו להגיע ללקוחות. אז נכון – אפשר למצוא מחירים נמוכים הן בבנייה והן בקידום אך הבעיה מתחילה כאשר הקידום נהדר אך האתר עצמו בעייתי.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204993 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204955 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161962 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161884 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151965 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica