חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנקה מדרגות: 0544990019 איך, מי ומתי?

מאת: דורון ק'ניהול27/04/2013803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ועד בית ודייר נכבד...

דע דבר מה הקשור לניקיון הבניין שלך, עיין וקרא היטב זה לטובתך.

ועוד דבר, אל תגיד "לא ידעתי, לא שמעתי" כי עכשיו אתה כבר יודע !!!

כדאי ורצוי שחדר המדרגות תמיד יהיה נקי ומטופח.

אחרת הוא יכול להפוך למקום מאוד לא נעים ולעתים גם למפגע תברואתי

זה לא כל כך נעים לראות חדר מדרגות מזוהם ועל הבריאות אין מה לדבר כמובן.

כאשר אנחנו נכנסים לבניין אנחנו מיד יכולים לדעת לא מעט על הדיירים בו ועל התפקוד של ועד הבית או של החברה לניהול ועד הבית בבניין. יש את הבניינים שכיף ונעים להיכנס אליהם ומיד מרגישים שלמי שגר בהם אכפת מהמקום שבו הוא גר.

הרבה מההרגשה בבניין מתחיל בניקיון חדר המדרגות. בית שחדר המדרגות שלו נקי ומאוורר נותן הרגשה טובה ונעימה בבניין. פעם היו תורנויות של דיירי הבתים לניקיון חדר המדרגות – כל שבוע דייר אחר היה מנקה את המדרגות ואת חדר הכניסה. היום – למי יש זמן לזה?

העובדה שאין לנו זמן לנקות את חדר המדרגות משאירה אותנו עם שתי אופציות בלבד – או לשכור את שירותיו של בעל מקצוע פרטי אשר יגיע לנקות את חדר המדרגות או לשכור את שירותיה של חברה לניקיון חדרי מדרגות.

חשוב לדעת כאשר שוכרים מישהו/חברה

חשוב לבחור במנקה או בחברה מקצועיים ואמינים אשר יש תעודת עוסק מורשה כחוק, בסופו של דבר מדובר במישהו אשר ישהה בבניין שלכם מספר שעות פעם בשבוע או בשבועיים. היתרון הגדול במנקה חדרי מדרגות על פני חברת ניקיון זה כמובן וללא עוררין המחיר.

בין אם אתם בוחרים בחברה לניקיון חדר המדרגות ובין אם אתם שוכרים את שירותיו של מנקה פרטי – עליכם לזכור כי מדובר בעבודה שיש בה מן הסיכון, בעיקר במקרים של החלקות. ועל כן, אם מדובר במנקה פרטי עליכם לדאוג שהינו עוסק מורשה כחוק.

דיירים בבניינים שונים מעדיפים בהתאם לאופי שלהם לבחור מנקה פרטי או חברה לניקיון חדר מדרגות. באופן עקרוני, היתרונות של חברת ניקיון חדרי מדרגות הם כאמור עניין ההחלפה של המנקה במידה והמנקה הרגיל לא הגיע, אבל גם אז מי יכול להבטיח לך איזה מנקה הישלח אליך. והמנקה הפרטי לרוב ידאג מאוד לשמור על המוניטין שלו על מנת שכשדיירי בניין אחר יבואו אליכם לשאול האם אתם מרוצי- תוכלו להמליץ עליו, כך שרוב הסיכויים שהוא יעשה את העבודה כמו שצריך. הוא גם מודע לתחרות הגדולה בשוק, וזה מהווה עוד תמריץ עבורו לבצע את העבודה היטב.

למנקה פרטי ישנו היתרון הגדול של הקשר האישי, כאשר מנקה פרטי עובד לפעמים במשך שנים באותו הבניין וכל הדיירים כבר מכירים אותו וסומכים עליו וזה כמובן ממש מרגיע !!!

לסיכום

ניקיון חדר המדרגות הוא חלק חשוב מהתחזוק של הבית המשותף שלכם. הניקיון או חוסר הניקיון בחדר המדרגות גם תורם לאווירה טובה או לא טובה בבניין, גם מעיד על מידת האכפתיות של הדיירים והתפקוד של ועד הבית וגם – במידה וחדר המדרגות מלוכלך ולא מאוורר – יכול להיות ממש סוג של מפגע תברואתי.

חברות רבות היום מציעות שירותים של ניקיון חדרי מדרגות, והן מהוות תחליף טוב לתורנויות שטיפת המדרגות אשר היו בעבר מתבצעות על ידי דיירי הבניין. דיירי בתים משותפים רבים מעדיפים כיום לשכור מנקים פרטיים, בשל היתרונות הרבים במנקה פרטי ואישי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ועד בית ודייר נכבד דע כמה דברים על מנקה מדרגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון ק'

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201594 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201328 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201144 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica