חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים – פשוט להתנתק מהשגרה..

מאת: כתיבת מומחיםצימרים28/04/2013683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים היא מסוג החופשה המתאימה להרבה זוגות. מי שמרגיש כי הרומנטיקה נשחקה בגלל חיי השגרה והעבודה המרובה,  שייקח חופשה בצימר יחד עם זוגתו ויראה כיצד זה עובד פלאים על הזוגיות.. גם עבורכם חופשה באתרים בהם יש צימרים לא תזיק כלל לחדש מצברים ולהירגע. ישנם הרבה סוגים שונים של צימרים, יש כאלה שהם הרבה יותר מפוארים מבתי מלון יוקרתיים. סוויטות מפוארות, ווילות פרטיות בריכה וג'קוזי פרטיים, הם רק חלק ממה שענף הצימרים מציע היום בארץ.  לכולנו מגיע מדי פעם להתפנק בחופשה מיוחדת, כדאי להתנתק מהמולת הילדים להשאיר אותם אצל ההורים ולברוח לפינת חמד מדהימה באחד ממקומות היפים בהם יש צימרים מפנקים.

להתגבר על בעיות והטרדות באמצעות חופשה מיוחדת

אם  יש לכם בעיות ודאגות {ולמי אין?...} כדאי לברוח אל מקום בו יש צימרים ולהרגיש כאילו אין לכם אף בעיה בעולם, הראש מתנקה אתם מרוכזים בזוגיות ונהנים מהרגע. ההתמודדות תהיה הרבה יותר קלה כשתחזרו עם כוחות מחודשים לאחר חופשה שבה התפנקתם עם ספא, נרגעתם מההמולה והעיר ובמיוחד מהשגרה. כדאי לבחור צימר יוקרתי אפילו אם מדובר ביומיים בלבד, האווירה בצימר והחיבור לנופים המקסימים הם אלה שייגרמו לכם להירגע. ישנם אף מסעדות מיוחדות ותוכלו להוסיף לרשימת החוויות שלכם גם את החוויה הקולינרית שעליה כמובן לא פוסחים כשאנו יוצאים לחופשה.

נצלו כל רגע..

למרות שהחופשה היא קצרה, כדאי לנצל כל רגע, אם יש מועדון ספא במקום פנקו את עצמכם עם אמבטיות מלח מיוחדות ומרגיעות ועם מסג' מיוחד עם שמנים ריחניים פשוט נשמו עמוק ותיהנו מכל רגע, זכרו כי לא כל יום אתם יוצאים לחופשה וכדאי למצות אותה עד תום. אם אתם מעוניינים לטייל, כדאי כי תבחרו אם אתם מעוניינים בצימר בדרום הארץ או בצפונה, אם אתם יוצאים לחופשה בתקופת החורף, כדאי כי תצאו לצפון, בתקופה זו הנוף הוא מדהים ותוכלו אף ליהנות ממגוון אטרקציות כמו רכיבה על סוסים בחיק הטבע, סקי באתר החרמון,  שייט עם קייקים טיולי אופניים ועוד. מה שחשוב שתחזרו עם הרבה חוויות וטעם של עוד...

.

 



תגיות המאמר: צימרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131112 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131240 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131304 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131148 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131267 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica