חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינוי תכולת דירה מקצועי

מאת: פינוי דירהניקיון29/04/2013658 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת התופעות הפסיכולוגיות שלא מרבים לדבר עליהן ושהלוקים בה עושים כל שביכולתם על מנת להסתיר אותה היא אגרנות כפייתית. התופעה שנחקרה רבות היא תת הפרעה מקבוצת ההפרעות הטורדניות כפייתיות. הסובלים ממנה אוגרים חפצים לא שימושיים כגון עיתונים משומשים, אריזות ריקות, שקיות ניילון וחפצים שונים שהם מאתרים ברחוב.

מעבר לחריגה ההתנהגותית של הסובלים מהפרעה זו ישנן לא מעט סכנות שיכולות להתעורר כתוצאה ממנה. מדובר למשל על הופעה של מכרסמים ומזיקים בדירה, פגיעה קשה ביכולת לשמור על היגיינה, קשיי נשימה ותחושת מחנק כתוצאה מכמויות החפצים הגדולות ועוד. לרוב הסובלים מהתופעה צמאים לעזרה ואינם מרוצים מקיומה. פינוי תכולת דירה מקצועי נדרש במקרים בהם הסובל מההפרעה התחיל טיפול מקצועי והוא מעוניין לחזור לחיים שגרתיים.

כיצד מבצעים פינוי דירה?

ההמלצה הגורפת היא להימנע מפינוי דירה או פינוי מחסן באופן עצמאי. לעתים קרובות כמויות החפצים הגדולות ונוכחות של מזיקים בדירה מהווים סכנה לאדם הלא מקצועי. במידה ואתם זקוקים לשירות של פינוי דירה חשוב לדעת כי רוב נותני השירות בתחום מספקים את השירותים שלהם בחינם ללא שום עלות כספית.

ברוב המקרים חברות מקצועיות של פינוי דירות ומחסנים אפילו שולחות נציגים בשלב מוקדם של ההתקשרות על מנת שיעריכו את שווי התכולה ובמקרים מסוימים ניתן אף למכור להם פריטים מסוימים לפני הפינוי הגדול. ההמלצה היא לאתר מפנה דירות שמסוגל לבצע את העבודה ברגישות תוך הבנה של הבעיה הפסיכולוגית ממנה סובל האגרן הכפייתי.

מקרים נוספים שמצריכים פינוי מחסן או דירה

מקרים נוספים בהם נדרש פינוי דירה או מחסן כרוכים תמיד בסיטואציות לא נעימות. במקרים מסוימים מדובר על דירה שנשרפה או הוצפה וכל הציוד והריהוט שבה הושחת. במקרים אחרים מדובר על דירה שעברה בירושה מקרוב משפחה שהלך לעולמו ושמכילה עדיין ציוד רב שאין בו שימוש. כפי שאתם מבינים גם במקרים כאלו נדרשת רגישות והתחשבות ברגשות הלקוחות ולעתים נדרש גם סינון קפדני של הפריטים לפני הפינוי המסיבי. היו בטוחים שאתם עובדים רק מול איש מקצוע שמעריך את הסיטואציה ומתנהג בהתאם, בכבוד, בסבלנות ובמסירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת עדי פינויים.

לפרטים נוספים תצרו איתנו קשר בטלפון או דרך האתר.

054-9529365

http://www.adigalit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פינוי דירה

מאת: פינוי דירהבניין ואחזקה - כללי28/05/13646 צפיות
לעתים אנו מוצאים את עצמינו עם דירות מלאות בערמות של חפצים ישנים ומשומשים ואין לנו כל מושג מה לעשות איתם. פינוי דירות הוא הפתרון היעיל ביותר לטפל בכך. אם אתם צריכים לפנות דירה, בית או מחסן מערמות של חפצים חסרי שימוש, חברת פינוי דירות היא התשובה לבעייתכם.

מאת: פינוי דירהבניין ואחזקה - כללי06/02/13638 צפיות
כל מי שהתנסה בכך, יוכל להעיד כי אין המדובר במשימה פשוטה כלל. פינוי דירות, תהא הסיבה לו אשר תהא, הוא הרבה יותר מאשר פעולה בה מוציאים הפריטים מהדירה.

מאת: פינוי דירהניקיון21/11/12865 צפיות
זהו אחד המקומות העמוסים ביותר בכל בניין, ולו מהסיבה הפשוטה שמעבירים אליו את כל מה שלא נמצא לו מקום אחר. עם השנים, הופכים המחסנים להיות גדושים בפריטים: מכשירי חשמל שלא פועלים, רהיטים, כלי עבודה, אופניים ועוד, ובכוחם של אלה להוות מפגע של ממש. כאשר המצב יוצא משליטה, רצוי מאד לבצע פינוי מחסן, ולמעשה להחזיר אותו לתפקוד.

מאת: פינוי דירהבניין ואחזקה - כללי02/10/12754 צפיות
להרבה אנשים קורה בשלב כזה או אחר שהם מוצאים את עצמם חיים בתוך דירה שיש בה מחסן שמלא בהרבה יותר מידי ציוד. יותר מידי ציוד זה יכול להיות רהיטים מכל מיני סוגים ומכל מיני תקופות ומדינות, ויותר מידי ציוד זה יכול להיות גם ערמות של בגדים ישנים או חדשים שאיש לא משתמש בהם ולא ישתמש בהם בעתיד. השאלה הגדולה במקרים כאלה היא מה לעשות עם כל הציוד הזה. האם לנסות לזרוק אותו לרחוב, או להשאיר אותו ככה לעוד שנים רבות במחסן.

מאת: פינוי דירהבניין ואחזקה - כללי02/10/12887 צפיות
אם אתם חיים בדירה שיש בה הרבה מאוד חפצים, סביר להניח שאתה לא תמיד נהנים מהמצב הזה. אין באמת אנשים ששמחים להיכנס לבית שלהם כאשר הם בקושי מסוגלים לנוע בו בגלל שיש בו הרבה מאוד חפצים. אם זה המצב שלכם, אתם לא חייבים להמשיך לחיות ככה לעד, כי אתם בהחלט יכולים לקחת את האחריות לידיים שלכם ולהחליט שאתם כן משנים את המצב.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222966 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191643 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191683 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182102 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181644 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181533 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181433 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica