חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטיחים מודרניים

מאת: ורד טויןצרכנות29/04/2013841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום כבר ברור מעל לכל ספק שאין פיתרון טוב יותר לעיצוב הבית מאשר שטיחים על מגוון הסגנונות והצורות בהן הם מגיעים. כמובן,לא שאי פעם היה ספק שכזה. שטיחים כידוע,החלו את הידידות המופלאה שלהם עם האדם כבר לפני שנים רבות,במונגוליה הרחוקה. מאז ועד היום שטיחים עברו אבולוציה שלמה והלכו והתפתחו ככל שהזמן עבר. אם בדרך יצירתם,אם בחומרים מהם הם עשויים ואם בסגנון הייחודי להם,שטיחים הם כבר לא מה שהיו בעבר. אגב,גם המטרה לשמה מיוצרים שטיחים השתנתה לאורך השנים. בעבר שטיחים היו נתלים על הקירות ומשמשים כסוג של מחיצות. יתרה מזאת,גם לאחר שכבר החלו לפרוש שטיחים על הרצפה,עדין המטרה לא הייתה זהה לגמרי לזו שלנו כיום. בעבר שטיחים היו נפרשים על גבי הרצפה כדי לבודד חום,קור ורעשים. מטרות חשובות שגם כיום נותרו בעלות משמעות קריטית לרובנו. אך במהלך השנים מטרה נוספת (או אם תרצו – יתרון נוסף) התווספה לרשימה. עיצוב הבית באמצעות שטיחים הפך לנדבך מרכזי ברשימת השיקולים שלנו בכל פעם שאנו מתלבטים האם כדאי להכניס שטיחים לתוך הבית. אם בעבר השיקולים נעו בין צורך פרקטי כזה או אחר,הרי שכיום שיקול כבד משקל במיוחד,הוא תרומתם של שטיחים לעיצוב הדירה.

אם כן,כיום ניתן לבחור מבין מגוון רחב של שטיחים ולמצוא בדיוק את אלו שיתרמו לעיצוב הבית שלנו על פי טעמנו האישי. למעשה,ישנם אנשים שדווקא מעדיפים לבחור לבית שלהם שטיחים עתיקים בעלי עיצוב אותנטי וישן ולהעניק בכך לבית נופך נוסטלגי שמתרפק על העבר. אך למען האמת רוב הציבור מעדיף לבחור דווקא בחדשנות ובקדמה ולפרוש בבית שטיחים מודרניים.

שטיחים  מודרניים מגיעים לארץ הן מאירופה והן מאסיה,שתי יבשות עיקריות בהן שטיחים מודרניים מיוצרים. שטיחים מודרניים עשויים בדרך כלל מסיבים סינתטיים מעובדים,מה שהופך אותם לקלים יותר לניקוי ולקשים יותר ללכלוך (ע"י אבק). אך זהו דווקא יתרון אחר של שטיחים מודרניים שהופך אותם לכה מבוקשים במרבית הבתים. שטיחים מודרניים מציעים קשת רחבה של אפשרויות וסגנונות בזכות השימוש החופשי שלהם בסגנון אריגה,חומרי גלם וצבעים. בניגוד לשטיחים אחרים,כמו שטיחים עתיקים לדוגמא,שטיחים מודרניים לא מקוטלגים תחת כותרת מסוימת ולא מחויבים לסגנון אריגה מסוים. לכן שטיחים מודרניים יכולים להביא לידי ביטוי היצע רחב יותר של סגנונות הפונים לטעמם האישי של כמה שיותר אנשים. שטיחים מודרניים יציגו לרוב שילובי צבעים מיוחדים,צבעים מתחלפים לאורך השטיח,דוגמאות מיוחדות,שילובים של סגנונות אריגה,אריגות מורכבות ולעיתים אף שילובים של חומרי גלם. בדיוק בשל כך,רכישת שטיחים מודרניים יכולה להבטיח לכם עיצוב שיכול לפנות לכל מי שרק יכנס בסף דלתכם. אלו שטיחים שמאופיינים דווקא בחוסר האפיון שלהם ולכן הם מתאימים לטעם האישי של...ובכן...כולם!

חשוב לזכור שלפני הכול אתם צריכים לבחור את השטיחים על פי הטעם האישי שלכם ובעיקר על פי ההתאמה לבית שלכם באופן כללי ולחדר בו תציבו כל שטיח בפרט. דווקא מכיוון ששטיחים מודרניים מגיעים במגוון כל כך עצום של צבעים וסגנונות,עלולים אנשים רבים  לטעות ולבחור בשטיח הבולט והססגוני מכולם פשוט מכיוון שהוא זה שתפס להם את העין בחנות. אלא שמיד כשיגיעו הביתה,סביר להניח שיגלו שהם שכחו להתאים ולאזן בין הצבעים והטקסטורה של השטיח שבחרו לבין הצבעים הדומיננטיים והשולטים בחדר. כמובן שבאותה המידה חשוב גם לזכור לאיזה חדר אנו בוחרים כל שטיח ומהי בדיוק המטרה של כל אחד מהם. אם אנחנו מחפשים שטיח לאמבטיה לדוגמא,כמובן שיהיה עלינו לקחת בחשבון אלמנטים כמו לחות ורטיבות ולבחור שטיח שיתאים דווקא לחדר כזה. זכרו אם כן,לשקלל את כל הקריטריונים הנ"ל בטרם קניית שטיחים מודרניים ולא להתפתות לרכוש דווקא את השטיח הנאה מכולם. משימה לא פשוטה בהתחשב בהיצע העצום והמסוגנן של שטיחים מודרניים. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131844 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica