חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסכם גירושין -מידע כללי

מאת: עידן ישרדיני משפחה16/11/20091164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באופן כללי גירושין או מעשה הגירושין הינו אקט שמטרתו סיום קשר של נישואין בין גבר לאישה. לאחר הגירושין ייקראו שני הצדדים גרושים ושוב הם יכולים להינשא לאנשים אחרים. לפני הגירושין עצמם יכול להיות מצב שבו בני הזוג פרודים ובמצב זה בני הזוג עדיין מבחינה חוקית פורמלית נשואים אך הם אינם מתפקדים כזוג ואינם גרים יחדיו. לאחר הגירושים, במקרה של ילדים ונכסים משותפים, יצטרכו בני הזוג להחליט על חלוקתם ובמקרים רבים אף בתי המשפט של המדינה יתערבו בנושא  משמורת הילדים ובנושאי הנכסים שברשות הזוג וחלוקתם.

ביהדות הגירושין נעשים על ידי גט שהבעל מוסר לאשתו ובכך למעשה מסיים את ההיקשרות בין בני הזוג.

ישנם זוגות שכורתים הסכם טרום נישואים כדי למנוע את הויכוח ואת התהליך הארוך של דיונים בכל מיני סוגי ערכאות שלרוב הוא ויכוח שאינו נעים כלל בו מוצאים עצמם שני אנשים, שעד לא מזמן היו בעל ואישה, רבים ומתקוששים בבתי המשפט.הסכם משפטי זה נועד להסדיר עניינים אלה בעוד בני הזוג אוהבים וטרם היותם צהובים זה לזה .

לאחר סקירה קצרה של המושג גירושין והסכם טרום נישואין נברר מהו הסכם גירושין .

אז מהו אם כן הסכם גירושין?

הסכם גירושין הוא מעט דומה להסכם טרום הנישואין עליו דיברנו במטרתו אך לא בעת עשייתו.זאת אומרת ההסכם נעשה לאחר שהם כבר נשואים, בנקודה בה בני הזוג מחליטים לסיים את קשר הנישואין אך עדיין יכולים להידבר ולהסדיר את ענייני  התא המשפחתי  לאחר הגירושין.

לרוב הסכמי גירושין ידברו על ההסכמה באופן כללי של הגבר לתת גט כריתות לאישתו ועל הסכמת האישה לקבלו מידיו.

בנוסף יעסוק הסכם הגירושין בכל נושא הרכוש שיש לשני הצדדים.כמובן בעניין זה אין להסתיר רכוש ויש לדון בכל הרכוש הקיים בידי בני הזוג.

כמו כן יעסוק ההסכם בנושא דמי המזונות החודשיים שעל הגבר לשלם לאשה למטרת טיפול בילדים.

ההסכם יעסוק גם בנושא משמורת הילדים והסדרי הראיה. זאת אומרת כמה פעמים איך ומתי יזכה הגרוש/ה,שלא קיבל את  המשמורת, לראות ולפגוש את הילדים.וכמו כן הגבלים על מרחק גיאוגרפי מהילדים יציאה מהארץ או שינוי שמותם וכולי.

בנושא זה יעסוק ההסכם גם בטיב חינוכם  ובאופי המסגרת הבית ספרית.

הסכם גירושין היא דרך מעט יותר נעימה, שקטה ועניינית לסיים את מוסד הנישואין ולנסות עד כמה שאפשר מהתכתשויות ומריבים שאינם טובים לאף אחד מן הצדדים ובמיוחד לא לילדים.

 



תגיות המאמר: הסכם גירושין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן ישר

מאת: עידן ישראירועים וחתונות – כללי07/02/111561 צפיות
"משלוחי פרחים במרכז הם לרוב דרך טובה מאוד להראות למישהו שהוא חשוב לך."

מאת: עידן ישררהיטים06/02/111548 צפיות
בסדרת המאמרים שלפניכם נדון במעלות או היתרונות של אותם מדפים שונים.

מאת: עידן ישרתחבורה ורכב - כללי25/01/111664 צפיות
בחירת חברת הסעות דורשת גם כן הכנה מוקדמת, לרבות: יש לבחון איזה סוג של אוטובוס אתם צריכים לשכור.

מאת: עידן ישרעסקים - כללי18/01/111951 צפיות
"בית קברות אזרחי הוא למעשה בית קברות בו נקברים ישראלים שאינם יהודים."

מאת: עידן ישרשיפוצים03/12/101677 צפיות
"ניסור בטון התקדם שנות דור מאז השנים הראשונות של תחילת התחום הזה."

מאת: עידן ישררכב30/11/101791 צפיות
כיצד הם פועלים ומה תפקידם וכיצד ניתן לאבחן תקלות במצברים לרכב

מאת: עידן ישררכב29/11/102636 צפיות
"אחד מן הסיוטים הגדולים ביותר של כל אדם, הוא להתחיל את היום ברגל שמאל, כאשר יוצאים אל החנייה, נכנסים לרכב ומנסים להניע את הרכב ללא הועיל."

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211293 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181673 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica