חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ניקיון ופוליש - מהם היתרונות וכיצד לבחור חברת ניקיון ?

מאת: diklaניקיון16/11/2009865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום החיים בתקופה המודרנית ( או הפוסט מודרנית יש כאלו שיגידו ) לרוב האנשים אין זמן פנוי. אם בעבר הייתה  חלוקה ברורה של תפקידים בספרה הפרטית ובספרה הציבורית הרי שהיום שני בני הזוג עובדים ולכן אין זמן לניהול משק הבית, אלא אם רוצים לבזבז כל סוף שבוע על ניקיונות במקום בילוי. רוב בעלי משקי בית מעדיפים לבלות את שעות הפנאי שלהם בבילוי עם משפחה, ילדים וחברים מאשר לנקות . הפתרון האידאלי למשקי בית אלו הוא הזמנת חברת ניקיון, מכיוון שלא היינו מכניסים כל אחד לביתנו,בעיקר בשעות שאין אף אחד בבית חשוב מאוד לבחור חברת ניקיון ופוליש אמינה וטובה.

הדבר הראשון שיש לעשות הוא רשימה של כל החדרים עבורם אתם מעוניינים בשירותי ניקיון וגם לרשום אילו שירותי ניקיון לכל חדר, למשל ישנם חדרים בהם תרצו לנקות וילונות או שטיחים נוסף לרצפה, שירותי כביסה וכדומה.
לאחר שהחלטנו אילו באילו שירותי ניקיון אנו מעוניינים, צריך להחליט מה התקציב ומה המחיר אותו תהיו מוכנים לשלם עבור שירותים אלו. כמובן שככל שרשימת הניקיונות תעלה כך גם יעלה המחיר וכן התקציב שעליכם להקציב, את הרשימה כדאי לשמור ולהשתמש כאשר פונים לחברת ניקיון.
כדאי לפנות לכמה חברות ניקיון ולעשות רשימה נוספת עם הצעות המחיר ושירותי הניקיון שמספקים, את הרשימה בדקו עם חברים ומכרים – אולי לאחד מהם יש המלצות או ההפך לגבי אחת מהן? 
חלק מהחברות שמציעות שירותי ניקיון מעניקות ייעוץ בחינם ללא התחייבות, נצלו זאת ובחרו עד 3 חברות שנראות לכם.  בפגישות הייעוץ תוכלו לבדוק אילו שירותים בדיוק חברת הניקיון מציעה, כמה גובים, באילו חומרים משתמשים ומה היא רמתם המקצועית.

נכון שתהליך זה לוקח קצת זמן, אבל בימינו כשזמן הוא מצטרך יקר שירות ניקיון של הבית יכול להיות מועיל וחסכוני.   


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dikla

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222942 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191673 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica