חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי הארחה בישראל- פשוט כי אין כמו בבית

מאת: עדי רוןצימרים01/05/2013690 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משום מה אנשים מרגישים שהם באמת בחופשה רק אם הם טסים לחו"ל, רק אם הם מבזבזים מאות שקלים על מלון 5 כוכבים באיזה אתר נופש ועל מה בעצם? בשביל להגיד שהייתם בחו"ל. תפקחו את העיניים שלכם ותראו איזה מקומות מדהימים יש לכם פה בארץ בשביל לנפוש.
בתי ההארחה בישראל משתווים בהחלט לאתרים בחו"ל, והאווירה הקסומה של ישראל זה דבר שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם.
שהיתי בלא מעט אתרי נופש במהלך חיי, מאכסניה מרוטה בבולגריה, ועד למלון 5 כוכבים בתאילנד, הזכור לי ביותר האמת היה בונקובר, קיבלנו שבוע חופש אחרי כמה חודשי עבודה בקנדה מטורפים , והלכנו לאתר נופש בעיר המשגעת הזו. הכל יש שם חוץ מאת ההרגשה הביתית הזאת, שמרגישים רק כשנופשים באחד מבתי ההארחה המיוחדים בארץ.


בשנים האחרונות הרבה ישראלים בוחרים לצאת לחופשות מפנקות בצימרים בארץ, שם הם מקבלים אירוח כפרי פשוט וחמים, יש צימרים בכל הארץ ובעצם זה ממש תלוי בחופשה שאתם בוחרים!
אפשר להגיד שבתי ההארחה בקיבוצים יתנו לכם את האירוח הכי "ישראלי" והכי משפחתי. בדר"כ החדרים של אותו בית הארחה יהיו גדולים, יפים ועם שטח גדול, והמחירים זולים מאוד יחסית!
בשנים האחרונות קיבוצים רבים בכל הארץ התחילו להשקיע ולשפץ את בתי ההארחה שלהם, על מנת להפוך את תרבות הנופש לדבר קצת יותר רווחי בשבילם, עכשיו תוכלו לקבל מתקנים שלא שונים משל בית מלון – בריכה, ספא, חדר אוכל, חדר כושר ועוד. וכל הדברים הללו עדיין נעשים "בטעם של פעם", משמע – הרבה טבע, מסלולי טיול שמתאימים למשפחות, אטרקציות נחמדות ועוד.
חשוב לזכור שבתי ההארחה בישראל, אשר בסגנון כפרי יותר ופשוט יותר תמיד יהיה יותר בסיסי, המקום בו אתם ישנים זה לא החופשה שלכם, בסופו של דבר זה עם מי אתם נמצאים, ואיפה אתם מבלים במהלך היום. תמיד תוכלו לסיים את היום בשכיבה על הערסל מחוץ לחדר שלכם, עם גיטרה ותה חם, ולזה אין מחיר.
לסיכום, בתי ההארחה הקיבוצית בארץ יתנו לכם נופש מדהים, עם אישיות אמתית, ובמחיר לא גבוה כל כך. תוכלו ליהנות מהאטרקציות שהקיבוץ נותן לכם, כמו קטיף של זיתים, תותים, טיול טקרקטורונים וסיורים רגליים באזור הקיבוץ.
תנסו את זה! ואז כשאתם תהיו בעבודה בקנדה תדמיינו את החופשה שלכם פה בארצנו הקטנטונת...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Best Job מתמחה במתן מענה ופתרונות תעסוקה ב עבודה בחו"ל .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי רון

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica