חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד למצוא באינטרנט את המשרה עליה תמיד חלמת?

מאת: אתוסיההשמה06/05/2013932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אחד מאיתנו יש משרה שמבחינתו היא הגשמת חלום: יש כאלו שחלמו מגיל קטן להיות שחקני כדורגל, אחרים שאפו תמיד לאייש משרה ניהולית במוסד ציבורי, לא מעט ירצו להיות רופאים ורבים וטובים מייחלים להיות אנשי הייטק. היום, בזכות רשת האינטרנט ושלל יתרונותיה, מימוש חלום  הקריירה בהייטק יכול להתרחש במהירות ובקלות מפתיעה.

רשת האינטרנט פרוסה על כף ידך. נצל את יתרונותיה

בראש ובראשונה, חשוב להיות מודע ליתרונות של רשת האינטרנט. עושר המידע שקיים בה, האפשרות לחפש ולקבל תשובות כמעט על כל נושא שתרצו, היכולת לפתוח דיון בסוגיה אישית ולקבל מגוון דעות רחב וההנאה משלל חוות הדעת האותנטיות בכל נושא - כל אלו ועוד רבים מהווים יופי של הזדמנות עבור מי שמחפש עבודה.

אבל, נדמה שהיתרון הגדול ביותר בהקשר של חיפוש עבודת החלומות (ועבודה בכלל), הוא ריבוי האתרים אשר מתרכזים בעניין זה בלבד - אתרי הדרושים ואתרי המשרות לפי נישות מקצועיות. אלו הפכו את החיפוש אחר עבודה לפשוט מאין כמוהו. מאז הפכו אתרים אלו לרציניים, החל עידן חדש בתחום.

מקד את החיפוש שלך בעזרת אתרי הדרושים

מחפש עבודה בהייטק? חברות השמה להייטק, לצד שלל גופים אחרים בעלי ידע והתמחות בעולם חיפוש העבודה, ישמחו להציע לך מנועי חיפוש משוכללים שכוללים סינונים יעילים לגבי נתונים חשובים: מקום העבודה, השכר, נפח המשרה ושעות העבודה, התחום העיקרי, תתי התחומים, מיקום גאוגרפי ועוד.

האתרים הללו מאפשרים לך להתמקד בצורה הטובה ביותר, ממש כמו עם זכוכית מגדלת, ולחשוף בפניך אך ורק את המשרות הרצויות מבחינתך. בעזרת האתרים הללו, הדרך עד למשרה החלומית שלך מתקצרת משמעותית.

היעזר במדריכים הכתובים

אותם אתרים הפכו כבר מזמן ליותר מאשר מנוע חיפוש מתוחכם ותו לא. היום, באתרים הללו אפשר למצוא מידע בהיקף עצום לגבי כל דבר שקשור לתהליך חיפוש העבודה - החל מטיפים לכתיבת קורות חיים, דרך הכנה לראיונות עבודה ועד השיטות שבהן תוכל להרשים את המגייס או המראיין למשרה.

אין ספק שבכל הנוגע לענייני חיפוש עבודה, הייטק הוא תחום לא פשוט. על כל משרה יכולים להתחרות עשרות מועמדים, כשלחלקם ניסיון רב משלך והשכלה רחבה יותר. הטיפים והרעיונות אשר מובאים באתרים השונים יעזרו לך מאוד.

הפץ את הבשורה, התייעץ ושמע דעות נוספות

בנוסף לכל אלו - ובלי קשר לאתרי הדרושים השונים - האינטרנט הוא כר פורה ליצירת מערכת קשרים ענפה. פרסם בכל מקום שתוכל (לדוגמא: ברשתות החברתיות) שאתה מחפש עבודה, ותראה את הבשורה מתפשטת במהירות ומגיעה בסופו של דבר לאותו מנהל משאבי אנוש שזקוק בדיוק לך.

רשת הלינקדאין היא רשת מקצועית חברתית בינלאומית בה ניתן ליצור פרופיל אישי מקצועי, המשמש בין היתר ככלי מיתוגי יעיל בתהליך חיפוש עבודה. (קראו מדריך לינקדאין למשתמש המתחיל)

הרשת מציעה גם הרבה מאוד ערוצים בהם ניתן להתייעץ על משרה כזו או אחרת: פורומים מטעם חברות השמה להייטק, בלוגים וזירות דיונים של אנשי הייטק או של מועמדים להייטק הם מקומות נפלאים לשאול שאלות ולקבל תשובות מדויקות, חכמות ומכוונות. בעזרת הערוצים הללו, תדע בדיוק כיצד להשיג את משרת חלומותיך, עוד בגלגול הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתוסיה משאבי אנוש

חברת אתוסיה הינה חברת השמה בתחומי ההייטק, הביוטק ואיוש בכירים. אנו מתממחים במימוש הפוטנציאל הקושר בין אנשים לארגונים. כשכולם מציעים משרות, אנחנו בונים לך קריירה.

לפרטים נוספים:
03-7678999
http://www.ethosia.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתוסיה

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151767 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica