חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום חתונות – טיפים חשובים

מאת: מיכלחתונות08/05/2013788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונות הן אירוע של פעם בחיים, או לפחות כל מי שמתחתן מקווה שזאת תהיה הפעם האחרונה שהוא יעשה את זה. לא תמיד זה קורה, אבל תמיד החתונה היא אירוע מרגש שרוצים לזכור ולהנציח אותו לעולמי עד.

לא לחינם כל כך פשוט לאתר צלם חתונות בראשון לציון ובערים אחרות. כמובן שיש צלמים טובים יותר ויש טובים פחות, והמחיר בהתאם, אבל ההיצע הוא רחב ונגיש לנו. אנחנו רק צריכים לבחור את הצלם הכי טוב לדעתנו כדי שיהיו לנו תמונות איכותיות ויפות.

אבל, אולי איכות התמונות תלויה בצלם, אבל הצלמים לא אחראים על מידת הקלאסה והאלגנטיות של החתונה שיעברו דרך העדשה. וברוב המקרים, צילומי חתונות בישראל נראים לא כמו חתונה אלא כמו מסיבת מועדונים סטנדרטית. אז מה הטעם בלשכור את שירותיו של סטודיו לצילום בראשון לציון אם החתונה לא נראית כפי שהיא אמורה להיות.

אם אתם לא רוצים שהחתונה שלכם תראה כמו מסיבה זולה, יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות.

עוד לפני שאתם מחפשים חברת צילום אירועים ראשון לציון או עיר אחרת - בהתאם למקום שבו החתונה שלכם מתקיימת - תחשבו על עיצוב יפה למקום שבו החתונה נערכת. אחרי שמצאתם את חברת הצילום שנראית לכם, כדאי להתייעץ עם הצלמים לגבי מה עובר מסך טוב יותר, מבחינת צבעים, צורות, תאורה וכדומה.

אך כמובן שזה לא רק העיצוב של המקום שקובע, אלא גם המראה של הנוכחים באירוע, וזה כולל גם אתכם. אז מה אם לך, החתן הטרי, חם מהריקודים והתאורה? זו באמת סיבה להוריד את החליפה ולשים טי שירט? אתה לא רואה את האישה שלך מחליפה את שמלת הכלה לשמלת כותנה פשוטה. בקיצור, לא לעניין!

וזה לא רק אתם, אלא כל הנוכחים באירוע, בלי יוצא מן הכלל. אולי כדאי לקבוע קוד לבוש. אם הייתם עושים חתונה מצומצמת יותר, היה הרבה יותר פשוט להבטיח שכל האורחים יהיו מתוקתקים, אבל לא זה המצב. אז, אתם יכולים רק להציב להם קוד לבוש ולקוות שאת כל היתר - איפור, שיער וכו' - הם ידעו להתאים למעמד המכובד.

תשתדלו גם לא להצטלם כשאתם "שפוכים" ובטח שלא עם אורחים שיכורים. זה לא נראה טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151948 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151721 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151124 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182899 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica