חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 משחקי חברה

מאת: אריאל שרמסיבות14/05/2013777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
משחקי חברה - תלוי בקבוצה

משחקי חברה יכולים לתת עניין ואתגר לערב או מפגש חברתי. כמובן, הכל מתחיל מטיב הקבוצה שנמצאת בערב זה, מה היחסים בין האנשים? מה הקשרים בניהם. משחקי חברה למבוגרים הם בדיוק כמו משחקי חברה לילדים רק עם האמה מעט שונה אז השאלה המרכזית להצלחת הערב היא האם המשתתפים מוכנים להשיל קצת מחסומים ולהרשות לעצמם לשחק וליהנות ממש כמו ילדים? קיבצנו כאן 5 רעיונות  של משחקי חברה המתבססים על שימוש בכתיבה ומאפשרים למשתתפים לתת קצת להתבטאות תוך כדי משחק בצורה יצירתית.

משחק התאמה פשוט

כל משתתף מקבל דף וכלי כתיבה. מארגן המסיבה מקריא רשימת שאלות בסגנון: מה המאכל האהוב עליך? מהי תורת בילוי אהובה?, היכן אתה אוהב לטייל בחו"ל וכדומה. לאחר שכולם ענו על השאלות. מתחילים לחזור על השאלות ובודקים מי מהמשתתפים ישנם תשובות דומות.  משתתף שתשובה שלו היתה זהה לאחר מקבל 5 נקודות. המנצח כמובן הוא בעל מספר הנקודות הגבוה ביותר.

תרגיל בציור

חלק לכל הנוכחים והנוכחות  דף וכלי כתיבה. בקש מהם לעצום עיניים, חשוב לדאוג לכך שלא יהיו הצצות. כעת בקש מכולם לצייר עיגול במרכז המעגל.  לאחר מכן מצד ימין של העיגול יש לצייר ריבוע, מצד שמאל של העיגול יש לצייר משולש ולבסוף בתוך העיגול יש לצייר מלבן. תוצאות הציור יכולות להיות משעשעות ניתן להוסיף אלמנט תחרותי ולבחור את הציור המדויק ביותר מבין כל ציורי המשתתפים.

מה השאלה?

כל אורח מקבל קלף וכלי כתיבה. כל אורח על פי דמיונו וכושר המקוריות שלו רושם שאלה על הנייר ומקפל את הנייר כך שלא ניתן לראות את השאלה. במהלך הערב בכל מפגש של שני אורחים יגשו האחד לשני את הדף שלהם. כל אורח צריך לכתוב תשובה לשאלת האורח מבלי בעצם לראות את השאלה. לבסוף לפי תור מקריא כל אחד את השאלה שבחר ואת מגוון התשובות שקיבל מהאורחים האחרים.

הסיפור שנגמר

משחק בית ספר שבקלות יכול לעורר את המסיבה, אחד המשתתפים מתחיל סיפור הוא כותב את המשפט הראשון על דף , מסתיר את כל המשפט על ידי קיפול של הדף ורושם בשורה חדשה את המילה האחרונה של המשפט שלו, כעת המשתתף הבא אחריו צריך להמשיך בצורה הגיונית את המשפט מהמילה האחרונה וגם הוא מסתיר את מה שכתב ומגלה רק את המילה האחרונה וכן הלאה. התוצאה היא סיפור נונסס שלעיתים ההקשרים בו מצחיקים ומשעשעים. ניתן להקריא בסוף את הסיפור מול כל המשתתפים.

הפרטים הקטנים

משחק זה בוחן עד כמה אנו שמים לב לפרים הקטנים של מי שאנו פוגשים. חלק את המשתתפים לשני קבוצות. הפרד את הקבוצות לחדרים שונים כך שלא יכולו לראות אחת את השניה. כעת על כל קבוצה לענות על שאלות בסגנון: מי עונדת עגיל ירוק, למי קבקבי עץ? כמה אנשים בקבוצה השניה לובשים מכנסיים שחורים וכן הלאה. לבסוף נפגשים שני הקבוצות, מארגן האירוע משווה ובודק את דף התשובות שלהם. על כל תשובה נכונה מקבלים נקודה וכמובן שהקבוצה עם מספר הנקודות הגבוהה יותר זוכה במשחק.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל שר

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica