חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפרשי צל – כל מה שכדאי לדעת עליהם

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ולצד הצרכים השונים, הקיימים פה, בישראל, פותחו לא מעט פתרונות, העוזרים להתמודד עם השמש החזקה, ובעיקר בחודשי הקיץ. מפרשי צל, הנחשבים לאחד מבין מגוון פתרונות ההצללה המוצעים כיום, מספקים מענה למקומות רבים, ובעיקר מענה איכותי מאד שעוזר להתמודד עם האור החזק וקרני השמש, שעשויות באמצע היום להיות מסוכנות במיוחד. מהם מפרשי הצל האלה ומה כדאי לדעת עליהם לפני רכישתם? על כך, לפניכם.

פתרון איכותי ומתקדם

מי שמחפש פתרונות הצללה שונים, יגלה שהמבחר המוצע כיום בשוק, הוא רחב מאד. הצורך של כל מקום, של כל בית, של כל מקום מסחרי הפועל גם בחוץ, בפתרון מתאים שיגן מפני השמש החזקה, הביא חברות רבות, המתמחות בתחום זה, להציע מבחר של מוצרים שונים. מפרשי צל הם אחד הסוגים והם, וכפי שמעיד שמם, כוללים יריעה גדולה של בד (כמו מפרש גדול) שמספקת את ההצללה בהתאם לתנאי השטח וגודל המקום. מפרשי הצל האלה נחשבים לפתרון איכותי מאד, זול, בהשוואה לפתרונות האחרים, וגם נוח. יתרון נוסף הוא העובדה שניתן למקמם בכל מקום כמעט, לרבות חניות או אפילו גינות גדולות.

מפרשי הצל האלה נחשבים לסוככים ברמה גבוהה. הם עשויים מבד איכותי, חזק ועמיד מאד, המסוגל להתמודד עם תנאי הקיץ והחורף של ישראל. יש בהם מסנן UV ולכן גם מהווים פתרון מתאים במקומות בהם קרינת השמש חזקה במיוחד. מפרשים אלה מותקנים באמצעות כבל חזק מאד, כבל העשוי פלדה, שמחבר אותם ומייצב אותם ישירות אל העמודים במקום על מנת שיציעו פתרון מתאים.

בחירה נכונה – החלטה נכונה

במסגרת החיפוש אחר פתרונות ההצללה השונים והסוככים שמוצעים בשוק, תגלו שמפרשי הצל האלה נחשבים לאחד הפתרונות המבוקשים. המחיר הזול והנוח שלהם, העובדה שהם פשוטים, אך בו זמנית איכותיים מאד, הופכת אותם למוצר מבוקש. ובכל זאת, לפני רכישתם כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע ולבחון כמה פתרונות מסוגים שונים. יתכן ותגלו שדווקא פתרון הצללה אחר יכול להתאים לכם למרפסת, או אולי מפרש הצל הוא הפתרון האידיאלי. ככל שתבחנו כמה אפשרויות שונות כך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה וליהנות מיתרונותיה.

 



תגיות המאמר: סוככים, מרקיזות, מפרשי צל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פטיו סוככים

פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות. לפרטים:

052-597-6767
http://www.ziv-patio.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרקיזות

מאת: מרקיזותבניין ואחזקה - כללי28/04/13687 צפיות
סוגיית ההצללה של הגינה והחצר היא חלק בלתי נפרד מהמשימות שיש לקחת בחשבון כאשר ניגשים לתכנן את השטח. המטרה היא בדרך כלל צורת הצללה שתהיה נעימה לעין ויעילה. רשת צל היא אחד האמצעים היותר איכותיים ויעילים להצללה והצבה נכונה שלה מעניקה מראה נעים יותר לגינה.

מאת: מרקיזותבניין ואחזקה - כללי24/01/13748 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר בתי קפה בתל אביב אשר תוחמים את הרחבה החיצונית שלהם בסגירת חורף עם גשם ראשון. אך סגירות חורף אינן מאפיינות אך ורק בתי קפה, אלא כל בית פרטי או עסק אשר מעוניין לנצל את הרחבה שלו בצורה יעילה וללא אישורי היתרי בנייה תוך הימנעות מרוחות, גשמים ושאר מאפייני החורף.

מאת: מרקיזותבניין ואחזקה - כללי24/01/13851 צפיות
מרקיזות מהוות את פתרון ההצללה וההגנה היעיל ביותר לאורך כל ימות השנה. בנוסף, רבים טוענים כי המראה החיצוני של המרקיזות והיצע הסגנונות הוא בעל ערך מוסף בכל הקשור אל הצד האסתטי של הפונקציונאליות. במאמר זה נגולל בפני הקוראים הכל אודות סגירת חורף והיתרונות הרבים של המרקיזות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222804 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223114 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica