חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפחתת אגרות והיטלים על בסיס הצלחה

מאת: עירית שאבימיסים - כללי20/05/20131353 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשימת אגרות, אגרות בנייה והיטלי פיתוח הינה ארוכה ומגוונת: היטלי סלילת כבישים, אגרות בנייה, היטל פיתוח והשבחה, היטלי ביוב, אגרת תיעול וניקוז ועוד. כיצד באפשרותנו להפחית לפחות את חלקן?

חלק  מהנישומים, כלל לא בודקים האם ניתן להפחית או לבטל את החיובים המוגשים לפתחנו – בין אם מדובר בהחזרי מס שבח או ארנונה. הסיבה נעוצה, קרוב לוודאי, בדפוס החשיבה לפיו האגרות וההיטלים מושתות עלינו מטעם חוק – ולכן בלאו הכי אין  מה לעשות בנדון. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות הרבה בנידון. החדשות העוד יותר טובות: זה פשוט בהרבה ממה שחושבים...

'הצלחת- שילמת': הדרך הפשוטה והמשתלמת להפחתת אגרות והיטלים

בשנים האחרונות הולכים ומתרבים נותני שירותים הפועלים על פי מודל 'הצלחת-שילמת'. אופן פעולה זה מיטיב עם הלקוח, כיוון שרק במידה ויש חסכון כפועל יוצא מהטיפול בחיובי האגרות או בהיטלים השונים – הוא משלם עבור מתן השירות. הלקוח למעשה משלם אחוז מתוך החיסכון הכספי שהושג עבורו . הלקוח נהנה מחסכון כספי על חיובי העבר וממיסוי מופחת בחיובים העתידיים. לאחר תום הטיפול נותני השירותים בודקים את זכאותו של הלקוח להפחתת אגרות והיטלים. הם בודקים את החיובים של הנישום ואת האופציות החוקיות שעומדות בפניו לצורך הפחתת האגרות וההיטלים למיניהם.

הפחתת היטלים ואגרות: ליהנות מכל העולמות

שירותי הפחתת אגרות והיטלים מאפשרים ללקוח ליהנות ממצב של WIN WIN: נותן השירות בודק את נכונות החיובים, הלקוח אינו מחויב לתשלום באם לא הושג עבורו חיסכון כספי. הוא משלם לנותן השירות רק במקרה של הצלחה, מתוך החיסכון הכספי. כך שלמעשה הלקוח רק מרוויח.

יתרון נוסף של פניה לנותן שירותים מנוסה בתחומו על בסיס הצלחה, טמון ביכולת ליהנות מייצוג מול הרשויות בשיטת "שגר ושכח": מהרגע שמסרת את כל המידע הדרוש לנותן השירותים, הוא מתנהל מול גלגלי הבירוקרטיה של הרשות המקומית.

השיטה בה התשלום נקבע על פי הצלחה בלבד, מגדילה את המוטיבציה של נותן השירות לפעול למען טובת הלקוח. אחרי הכול, שכר טרחתו של נותן השירותים תיקבע רק על פי מידת הצלחתו.

פחות סיכונים, יותר תוצאות

נותן השירות עורך בדיקה מקדימה של החיובים  ללא כל התחייבות או תמורה מצד הלקוח. בתום תהליך הבדיקה הראשוני יתקבלו ממצאי הבדיקה. במידה ולא נוצר חיסכון אין הלקוח מחויב בשכר טרחה כלשהו. בכל מקרה הרווח כולו שלך– נותן שירות מקצועי יבדוק את מצבך ואתה תוכל להיות רגוע שאינך משלם יותר ממה שצריך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צ'ק-לי , המרכז לשירותים על בסיס הצלחה

השירות שרצית - לא קיבלת, לא שילמת!

http://check-li.co.il


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שאבי

מאת: עירית שאביתאונות דרכים15/04/13842 צפיות
למרות הירידה התלולה במספר ההרוגים בתאונות דרכים בשנת 2012 בהשוואה לקודמותיה, עשרות אלפי אנשים עדיין נפגעים בתאונות דרכים מידי שנה. למי שמעורב בתאונת דרכים ונגרמו לו נזקי גוף עקב התאונה, חשוב לדעת איך לממש את זכויותיו מול חברות הביטוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים וזאת על בסיס הצלחת התביעה מבלי לשלם מהכיס.

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201691 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171785 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162711 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162735 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162621 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152604 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153027 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica