חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מימוש זכויות רפואיות על בסיס הצלחה, עקב פגיעה בתאונת דרכים.

מאת: עירית שאביתאונות דרכים15/04/2013841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למרות הירידה התלולה במספר ההרוגים בתאונות דרכים בשנת 2012 בהשוואה לקודמותיה, עשרות אלפי אנשים עדיין נפגעים בתאונות דרכים מידי שנה. למי שמעורב בתאונת דרכים ונגרמו לו נזקי גוף עקב התאונה, חשוב לדעת איך לממש את זכויותיו מול חברות הביטוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים וזאת על בסיס הצלחת התביעה מבלי לשלם מהכיס.

מימוש זכויות רפואיות – מתי מקבלים פיצויים?

חוק הפיצויים לתאונות דרכים נועד להבטיח מתן פיצויים לכל אדם הנפגע בתאונת דרכים – בין אם מדובר בהולך רגל או בנהג הרכב, בין אם הנפגע אשם בתאונה או לא. בהקשר זה חשוב לדעת: לצורך מימוש זכויות רפואיות בעקבות נזקי גוף שנגרמו בשל תאונת דרכים – אין זה משנה מי אשם בתאונה. מי אמור לפצות אתכם במידה ונפגעתם בתאונת דרכים?

מימוש זכויות רפואיות – ממי מקבלים פיצויים?

ביטוח חובה לרכב הינו פוליסת ביטוח אשר אותה חייב לרכוש כל בעל רכב במדינת ישראל על פי החוק. פוליסת החובה מגינה עלינו בפני נזקים גופניים שאירעו לאחד מיושבי הרכב , לנהג או להולך רגל במקרה של תאונה. אם בכל זאת לרכב אין ביטוח חובה, או שלחילופין הולך הרגל נפגע בתאונת פגע וברח? במקרים מסוג זה ניתן לפנות לקרן מיוחדת בשם "קרנית" שהוקמה בדיוק עבור מקרים אלו. הסיוע של קרן זו מותנה במספר סייגים – כך למשל היא לא תפצה נהג הנוהג ברכב ללא ביטוח חובה.

איך מחשבים את גובה הפיצויים?

מטבע הדברים, ככל שחומרת הפגיעה גבוהה יותר, כך גם הפיצוי שיקבע יהיה גבוה יותר. בקביעת סכום הפיצויים נלקחים בחשבון  הכאב והסבל  הנגזרים מכמות ימי האשפוז וחומרת הפגיעה, שיעור הנכות (במידה ונגרמה), החזר עבור הוצאות ניידות לאנשים המוגבלים בתנועה בעקבות התאונה וגם ההוצאות הרפואיות. בנוסף, חוק הפיצויים לתאונות הדרכים קובע שהנפגע בתאונה זכאי, בכפוף לחומרת הפגיעה, לפיצוי בגין אובדן ימי עבודה ואובדן כושר השתכרות.

אל תוותרו על הזכויות שמגיעות לכם!

ישראל היא אחת המדינות היחידות המסדירות בחוק בצורה כל כך מפורטת את זכויותיהם של הנפגעים בתאונות דרכים. כדי ליהנות מהזכויות המגיעות לכם מתוקף החוק – חשוב לפנות לעורך דין שבקיא ברזי החוק ובאופן ההתנהלות מול הגופים השונים.

מימוש זכויות על בסיס הצלחה

איך תקבל את מה שמגיע לך מבלי להוציא כסף מכיסך הפרטי? כיום, מימוש זכויות רפואיות מתאפשר על בסיס הצלחה, כלומר:  שכר הטרחה לעורך הדין משולם כאחוזים מתוך תקבול הפיצויים שהנפגע מקבל, כך שהנפגע אינו משלם כסף מהכיס. במקרים בהם לא יתקבלו פיצויים, הוא לא ישלם לנותן השירות תמורת שירותיו. כך תוכלו לדאוג על הצד הטוב ביותר להבראתכם הכלכלית והגופנית כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צ'ק-לי , המרכז לשירותים על בסיס הצלחה

השירות שרצית - לא קיבלת, לא שילמת!

http://check-li.co.il


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שאבי

מאת: עירית שאבימיסים - כללי20/05/131352 צפיות
רשימת אגרות, אגרות בנייה והיטלי פיתוח הינה ארוכה ומגוונת: היטלי סלילת כבישים, אגרות בנייה, היטל פיתוח והשבחה, היטלי ביוב, אגרת תיעול וניקוז ועוד. כיצד באפשרותנו להפחית לפחות את חלקן?

מאמרים נוספים בנושא תאונות דרכים

מאת: אור ורדיתאונות דרכים14/07/152332 צפיות
אני לא פיזיקאי, אבל אני כן יודע שלכל חפץ יש מרכז כובד וככל שמרכז הכובד קרוב יותר לקרקע – אותו גוף יהיה יותר יציב. ובשביל לפשט את העניינים – נמיר את המונח "מרכז כובד" ל"משקל".

מאת: אור ורדיתאונות דרכים07/07/151643 צפיות
אני מתעורר בבוקר, מתלבש, שותה כוס קפה, לוקח את חוליו (הכלב) לטיול. חוזר זריז לסגור דברים אחרונים ואז... עולה על אפוד, חובש את הקסדה, סכין בין השיניים ולוקח את המפתחות של הטויוטה.

מאת: אור ורדיתאונות דרכים30/06/151567 צפיות
מה קורה לנו כאשר אנחנו מוסחים תוך כדי נהיגה? ומה הם הפתרונות?

מאת: אור ורדיתאונות דרכים16/06/151553 צפיות
זה היה כשהייתי במשרד, בערך בשעות הצהרים – ממש אחרי שחזרתי מהרצאה שהעברתי לעמותת "אור ירוק".

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142698 צפיות
ברגע שצריך לחקור תאונת דרכים יש לבצע מספר רב של פעולות שרק איש מקצוע מהתחום יכול לבצע אותן

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142665 צפיות
מומחיות היא דבר חשוב שיש לו ערך רב בין אם עוסקים בתחום מוכר מאוד ובין אם מדובר בתחום ממוקד כלשהו.

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142531 צפיות
לא קשה להבחין בקיומו של בוחן תנועה במשפטי תעבורה רבים בישראל. למרבה הצער לא מעט תאונות קורות ברחבי ישראל מדי שנה,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica