חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי הום סטיילינג, פרטים כללים

לימודי הום סטיילינג נעשים בדרך כלל כקורס האורך כמה חודשים. קורס הוםסטיילינג מתמקד בעיקר בפרטים הקטנים אשר יוצרים שינויים גדולים בחלל החדר.הקורס מלמד את הלומדים בו להלביש את החלל הפרטי או המסחרי ולהפיח בו הרגשהטובה ונעימה יותר. בוגרי הקורס מפתחים חוש לרכישה של אקססורייזינג ואבזור,פרטי עיצוב שונים, ריהוט, עיצוב לאירועים ועיצוב על פי אווירה.

עםתום הלימודים יוכלו הבוגרים להשתלב בעבודה עם צלמים, מעצבים, אדריכלים,חברות הפקה ועוד, וכן לעבוד באופן עצמאי אל מול לקוחות. מעצבי הום סטיילינגנפגשים על בעל הנכס, שומעים מפיו את הלך הרוח והאווירה אותה הוא מעונייןליצור בחלל, ומאבזרים ומעצבים את החלל בהתאם ליצירת אווירה זו.  

יחידות הלימוד השונות בקורס

לימודי הום סטיילינג הם לימודים החולשים על נושאים שונים ומגוונים:

  • מבוא: התלמידים בקורס לומדים את המבואות לעיצוב חלל כמו: סימטריה, קומפוזיציה, פרופורציות ועוד.
  • חומרים: בקורס נלמדים היסודות החומרים הבסיסיים והעבודה עימם כמו: עץ, בטון, ברזל, זכוכית, פלסטיק ועוד.
  • יסודות הרישום: התלמידים נחשפים ליסודות הרישום האדריכלי לצרכי עיצוב.
  • צבע: בקורס נלמדים טכניקות צביעה, צבעים חמים וקרים, צבעים משלימים, גלגל הצבעים השונים ועוד.
  • מטבח: הלומדים בקורס לומדים את תפקידיו של המטבח, רעיונות עיצוביים למטבח, שילוב של עיצוב ופונקציונאליות ועוד.
  • עיצובחללים רטובים: על הלומדים בקורס לדעת כיצד ניתן לעצב חללים כמו חדרהאמבטיה או השירותים מבלי שהרטיבות השוררת בהם תפגע בטיב העיצוב.
  • תאורה: התלמידים לומדים טכניקות תאורה שונות, שילובי תאורה, אופציות להצללה, ואת הקשר בין התאורה לשאר מרכיבי החלל.
  • פנג שואי: התלמידים בקורס לומדים את יסודות העיצוב על פי תורת הפנג שואי.

•    עיצוב חללים ציבוריים: התלמידים בקורס יבינו כיצד לטפל בעיצוב של חללים ציבוריים וגדולים.


מה הוא מדרגון כסא, ולמה הוא משמש?

מדרגון,או בשמו המקצועי מעלון מדרגות הינו מוצר אשר מקל את התנועה במקומות בהםאין מעלית בנמצא. המדרגון יכול לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות לנוע בנוחותבביתם, בחדר המדרגות ועוד. קיימים מספר סוגים של מדרגונים:

  • מדרגוןפלטפורמה: מדרגון זה הוא מדרגון המחובר למדרגות ישרות או מפותלות והוא בעלמשטח ישר עליו ניתן לעמוד, או להעמיד את כיסא הגלגלים. המשטח של מדרגוניםאלו צמוד לרצפה, ולכן הוא קל יותר לשימוש.
  • מדרגון כסא:מדרגון זה הוא מדרגון שאל המנוף שלו מחובר כיסא. מדרגונים אלו יכוליםלהתאים לעליה במדרגות בקו ישר או מפותל, ומתאימים רק לעליה בישיבה. השליטהבמדרגון נעשית על ידי לוח בקרה המצוי על יד הכסא.
  • מדרגון סופרא: זה הוא סוג מתקדם של מדרגון פלטפורמה, והוא מתאים לשימוש בגרם מדרגות משתנה.


מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מדרגון כסא?


מדרגוןכסא הוא אחד הפריטים השימושיים שיכולים לסייע לאנשים בעלי נכויות לנועברחבי המדרגות. לפני שאתם רוכשים מדרגון כסא, הנה מספר דברים שחשוב שתבדקו:

  • ראשית, חשוב מאוד לבדוק את מידות גרם המדרגות ואת מידות המדרגון, ולראות כי המידות תואמות זה לזה.
  • הצורךבמדרגון ותדירות השימוש בו: חשוב מאוד לפני הקניה להעריך מה היא תדירותהשימוש במדרגון, והאם יש צורך להשקיע משאבים כלכליים לרכישתו. נוסף על כך,חשוב מאוד לבדוק את הצורך אליו אמור המדרגון להיות מותאם, ולבחור את סוגהמדרגון בהתאם.
  • צורת גרם המדרגות: לבסוף, לפני שאתםבוחרים איזה מדרגון לרכוש חשוב מאוד שתבדקו מה היא צורת גרם המדרגות שאליואתם מעוניינים להתאים את מדרגון הכסא. מדרגון אחד מותאם לעליה בגרם מדרגותישר, ואילו אחר מותאם לעליה בגרם מדרגות מפותל.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153402 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica