חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוגואים לאימון והעצמה – "קואצ'ר ? אתה יודע כמה חושב שיהיה לך לוגו איכותי"

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/20162681 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי  שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

הלוגו הוא הדבר הראשון אליו הלקוחות והצרכנים נחשפים אליו והוא זה שבסופו של דבר ייחרט בזיכרונם, על כן על הלוגו העסקי להיות מתומצת, קליט וברור בקרב קהל היעד בכל אחת משלושת התצורות המקובלות בין אם לוגו כסמל, לוגו ככיתוב והן כלוגואים ליופי וטיפוח המשלבים את שתי התצורות יחדיו.

הלוגו יהיה מוצג בכל כלי/דרך פרסומית של העסק, בין אם מוצרים, פרסום, שלטים, כרטיסי ביקור, מכתביות, מעטפות, חשבוניות, אתר אינטרנט או כל רשת חברתית אחרת.

מחשבה מעמיקה בטיפולים והעצמה אישית ללא פשרות בעבור לקוחותיכם, ומה עם העסק ?

כפי שאתם נוהגים להשקיע אנרגיות חיוביות רבות בטיפול בלקוחותיכם, יודעים אתם בוודאי שנתינה זה כוח ואילו קארמה היא גלגל ! על כן ההשקעה הבלתי פוסקת באחרים חייבת להיעשות גם בעבור הצרכים האישיים שלכם וכמובן לשם טיפוח העסק שברשותכם !, הן על ידי בחירת מיקום מנצח ונעים לעסק, והן על ידי בחירת לוגו מתאים וענייני לעסק. על מנת שהלוגו יראה בולט ונכון ויעביר את המסר בצורה היעילה ביותר יש להקדיש מחשבה מעמיקה בדרך לבחירת לוגו לקוצ'ר, כאשר עוד בטרם בחירה ועיצוב הלוגו עלינו לבחון את אופי העסק ואת צרכיו, מה הוא תחום העסק ? לאיזה קהל יעד ברצוננו לפנות ? מי הם העסקים המתחרים שלנו ? האם יש סלוגן לעסק ? האם יש אייקונים, צבעים או אלמנטים עיצוביים אחרים המזוהים עם העסק ? חשוב לבחור בלוגו אשר יהיו קליט ומתומצת אשר ייחרט בזיכרונו של הצרכן והלקוח.
כיצד מתבצעת בחירת לוגו לעסקים בתחום האימון וההעצמה באתר "לוגו"  ?

אנו בחברת loogoo עושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר לכל בעלי העסקים גדולים כקטנים מכל סוג ואופי יוכלו ליהנות מלוגו מקצועי ואטרקטיבי במחיר נוח ומשתלם. בניית לוגו דרך אתר loogoo מתבצע במספר צעדים קלים ופשוטים. 1. נכנסים לאתר לוגו, בוחרים בקטגוריה המתאימה מתוך הקטגוריות הקיימות. 2. בוחרים את התבנית הרצויה מתוך מאגר תבניות הלוגו הקיימות. 3. מכניסים את שם העסק ואת הסלוגן (במידה וקיים) 4. משלמים מחיר של 79 שקלים בלבד בעבור הלוגו. 5. מבצעים שליחה און ליין של הלוגו 6. כעבור 24 שעות בלבד הלוגו כבר אצלכם במייל !!
טיפים לעיצוב לוגו...
לוגו הוא אחד מסמני ההיכר של החברה והוא למעשה השלב הראשוני וההכרחי ביותר בדרך ליצירת תדמית וזהות העסק אשר הוא זה שילווה אותו לאורך שנים וישפיע באופן ניכר על הצלחתו. על כן בניית לוגו לחברת תיירות צריכה להיעשות באופן יסודי וקפדני על מנת להוביל לכך שהחברה תצליח לשדר ולהציג באופן אופטימלי את הערכים ואת המסר אותם היא מעוניינת להעביר. ישנם כמה קווים מנחים אשר יסייעו בידכם את בניית הלוגו ויובילו לכדי לוגו איכותי מבודל, ייחודי וקליט.

1. הגדרת הזהות העסקית – עוד בטרם נפנה לבניית לוגו לחברות תיירות עלינו לשאלות את עצמנו מספר שאלות לגבי זהות העסק כגון: מה הוא אופיו של העסק ? מה מבדיל ומייחד את חברה מיתר החברות המתחרות ? מה הוא קהל היעד ? ועוד.

2. פשטות – לוגו איכותי הוא הלוגו הפשוט ביותר, שכן לוגו המעוצב בפשטות יהיה יותר קל לזהות ולקלוט על פניי לוגו מורכב המכיל אלמנטים ועיצובים המקשים על הקליטה בקרב הלקוחות ופוגעים הן במטרתו והן במהותו של הלוגו.

3. צבעים – את בחירת הצבעים ושילובם יש לבצע באופן מושכל ומחושב המתרימים לאופי החברה ולמוצריה, כמו כן חשוב לבחור בצבעים שאיכותם לא תפגע ותהיה מובנת וברורה גם בשחור לבן בזמן שליחת פקס והדפסה על מסמכים אחרים.

4. סוג הגופן – גם את בחירת הגופן יש לעשות בצורה שקולה ומחושבת תוך התייחסות אופי העסק, המוצר ו/או השירות.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162793 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152528 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152163 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאת: דניאל מוריץניהול ידע14/01/155384 צפיות
כאשר אתם נדרשים לנהל מלאי בחנות שלכם, עליכם לחשוב כיצד יהיה אפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. אתם בעצם מחפשים שיטה מסוימת של קידוד, אשר תאפשר לכם לתת סימן מוסכם וקבוע לכל מוצר, וכאשר אותו סימן יהיה מזוהה במערכת - אותו מוצר גם יוזן. הדבר כמובן חוסך את הצורך לכתוב בכל פעם את שמו של המוצר או לחפש אותו בקטלוג - בוודאי כאשר מדובר על מאות או אפילו אלפי מוצרים שונים. אז מה יכול להיות הפתרון לכך?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181470 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172831 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162793 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152106 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152109 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154762 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: saharhalobaעיצוב מוצר21/01/148329 צפיות
חברת אוורסט מתמחה בתחום ארונות הזזה פתרונות עיצוב ואחסון לבתים פרטים, משרדים ולמגזר התעשייתי. לפני כ-10 שנים הוקמה אוורסט על ידי סהר חלובה, מיום הקמת החברה ועד כה משרתת אוורסט את לקוחותיה המגוונים מתוך אמונה – לא ניתן לעמוד בהצעת המחיר של אוורסט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica