חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקי גב לטיולים

מאת: איציקטיולי תרמילאים22/05/20131843 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תיק לטיולים, הוא מוצר שחשוב שיהיה לכל משפחה, ולפחות אחד בבית. הוא יכול לשמש לטיול שנתי של הילד עם בית הספר, לטיול תרמילאים של אחרי הצבא, ואפילו לנופש קצר בחו"ל. בין אם מדובר בכל אחד מהטיולים הללו, תיק גב לטיולים הוא מצוין. מי שיכול להרשות לעצמו, יוכל לרכוש מספר תיקים ולהתאים לכל נסיעה את התיק המתאים לה, אבל לא לכולנו יש את האפשרות לרכוש מגוון תיקים, והאמת היא, שגם אין צורך בכך.

פרמטרים חשובים בבחירת תיקי גב לטיולים

כמו שציינו, מומלץ להחזיק תיק אחד בבית שישמש את כל בני המשפחה למגוון טיולים. לכן, חשוב שהתיק יהיה גדול שיספיק גם לטיולים הארוכים. פרמטר נוסף שחשוב מאוד לתת עליו את הדעת הוא איכות התיק ובעיקר אם רוכשים אותו במטרה שישמש מספר אנשים ולמגוון יעדים. כך שבין אם יוצאים לטיול קצר ובין אם לטיול ארוך, ובתנאים שונים של דרך ושל מזג אוויר, התיק יחזיק מעמד וישרת אותנו בצורה הטובה ביותר. חשוב להקפיד שהתיק יהיה נוח לנשיאה, בעל רצועות לבטן כך שהמשקל יחולק באופן שווה והגב לא יישא בכל נטל המשקל וכמובן, חשוב שהרצועות יוכלו להתקצר או להתארך בהתאם למי שנושא את התיק. יש מגוון גדול של תיקי גב לטיולים, יש תיקים בעלי תא אחד גדול ויש תיקים שמחולקים לתאים, יש תיקים שנסגרים עם רוכסן ויש תיקי 'שק' שנסגרים עם שרוך, והמגוון עוד רב. הגדירו לעצמכם מהו התיק שיהיה הטוב עבור משפחתכם וכך תהיו ממוקדים יותר בעת הרכישה.

איפה קונים תיקי גב לטיולים ?

קיימת אפשרות לרכוש את התיק דרך האינטרנט ולפעמים אף בעלות נמוכה יותר, אולם כשמדובר בתיק שאמורים לשאת על הגב ובחירה לא נכונה עלולה לפגום בטיול או אפילו לגרום לכם לנזק עתידי, עדיף דווקא לגשת לחנויות מתמחות בהן יש תיקי גב לטיולים, לש

 



תגיות המאמר: תיקי גב לטיולים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153045 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152832 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151198 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151075 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157292 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153123 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141256 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182351 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181263 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181338 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162246 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139357 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131659 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica