חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי אותיות און ליין

משחקי אותיות מהווים חלק מתוכנית לימודי העשרה שנועדו על מנת להכין את הקטנים ללימוד קרוא וכתוב. מכיוון שמשחקים אלה פותחו על ידי סגל הוראה ובזכות כך שהם מעוצבים בצורה המושכת את הילדים, הם מאפשרים סביבת לימוד אפקטיבית. משחקי אותיות מציעים לילד פעילות מרתקת בנושאים שמעניינים אותו וזה מעודד את הלימוד וההפנמה. שילוב של קטעי אנימציה ושירים, צבעוניות עליזה ועידוד פיתוח היצירתיות במהלך המשחק, הופכים את שיטת הלימוד הזו לאחת המהנות עבור הילדים.

אילו יכולות למידה מפתחים משחקי אותיות הזמינים און ליין

· הכרת האותיות בצורתן החזותית ובצליל שלהן.

· לימוד של אופן כתיבת האותיות וכיוון הכתיבה הנכון.

· למידה אודות שילוב האות בתוך מילים שונות וכתיבת מילים שונות המכילות את האות.

· לימוד של החריזה ושל שיטות כתיבה שונות.

כיצד מבנה הדרגתי של משחקי אותיות מסייע בתהליך הלמידה

על מנת להקל על הילד ולאפשר לו תפיסה מהירה, משחקי אותיות הזמינים ברשת האינטרנט מחולקים למקבצים ורמות. תהליך ההתקדמות בין שלבי המשחק מאפשר למידה הדרגתית והבניית ידע בשיטה המצטברת. מכיוון שמשחקים אלה זמינים על מסך מחשב, ניתן לעבור בין השלבים בקלות לאחר סיום של כל שלב. מכיוון שבמשחק זה לכל אות מוקדשות כמה משימות (או שיעורים, כפי שהם נקראים בתוך המערכת) זה יבטיח תפיסה איכותית והטמעה. חזרה על מה שנלמד בתוך המשחק ומבדקי ההצלחה בסיום כל אחת מהן, יאפשרו לכם בתור הורים לעקוב אחרי ההתקדמות של הילד.

שילוב של למידה ויזואלית באמצעות התכונות הגרפיות של המחשק

על מנת לעודד את הילדים לשחק במשחקי האותיות, הושקעו מאמצים רבים בפיתוח הצד הגרפי שלהם. שלבי המעבר בין המשימות, ארגזי האוצרות המסמנים את המבדקים וסמלים צבעוניים אחרים נועדו על מנת לעודד את הילד ללמידה. בנוסף, משחקי האותיות עוצבו עם דמויות של חיות, בלונים ועפיפונים צבעוניים על מנת לאפשר להם להבין את המקרא ולהתקדם בין שלבי המשחק באופן עצמאי. הצבעוניות הגרפית וחיבור תהליך הלמידה אל הצד הוויזואלי והיצירתי של הילד, הופכים את חוויית הלמידה לחווייתית ומהנה, דבר אשר מעודד המשך שימוש בתוכנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפי צביעה

מאת: דפי צביעהציור29/04/13942 צפיות
אומרים שהילדים של היום מתקדמים בקצב מהיר מאוד, שלא היה כמוהו בעבר. חלק תולים את הסיבה לכך בעולם המחשבים והאינטרנט, אחרים טוענים שהסיבה היא שפע הגירויים המידיים שמקיפים את כל האנשים בימנו, ילדים ומבוגרים כאחד. תהה אשר תהה הסיבה לכך, חשוב לזכור שגם כיום זקוקים הילדים ליד מכוונת שתסייע להם לעמוד בקצב המהיר של ימנו, ולעשות זאת בהצלחה.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית18/03/132376 צפיות
לכל ההורים חשוב לתת לילד את הכלים ללמוד, ליהנות ולהתקדם בחיים. לפעמים ניתן לעשות זאת באמצעים פשוטים להפליא. דף וצבעים, ומשחקים להכרת האלף בית, הם דרך קלה ופשוטה להשיג את המטרות האלה.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/128521 צפיות
נכון, זה לילדים, אבל כמה מאיתנו ראינו את דפי ההפעלות הקסומים של הילדים ורצינו בעצמנו לתפוס ביד כמה טושים צבעוניים ולצלול לתוך עולמם הקסום? ולא פלא. הפעלות מסוגננות אלו לילדים רק הולכות ומשתפרות עם השנים. וגם דפי הפעלות שנראים כאילו כל מטרתם היא כיף טהור – בסופו של יום מלמדים או מאמנים את הילד במשהו.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/129118 צפיות
קשה להגיד על שלב כזה או אחר שאותו אנו מעדיפים אצל הילדים, כי בכל השלבים יש יתרונות וחסרונות ובכל השלבים הם.. כאלה אהובים וחמודים!

מאת: דפי צביעהחינוך ילדים14/11/121259 צפיות
כניסת הילד לכיתה א' יכולה להיות חלקה יותר אם דואגים לבצע פעולות חשובות. מדי שנה אנו רואים כיצד הורים וילדים מגיעים נרגשים מדי ליום הלימודים הראשון של פתיחת השנה החשובה מבלי להיות מוכנים לרגע קריטי בחיים. בין אם מדובר בהכנה טכנית שקשורה להכרה פיסית של מוסד הלימודים החדש ובין אם מדובר בהכנה דידאקטית הרי שיש להיות ערניים לצרכי הילד ולחיזוקו.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית30/10/128212 צפיות
עליה לכיתה א' היא לא רק רגע מרגש עבור הורים וילדים כאחד אלא שהיא כמובן זמן חשוב להתכונן בצורה רצינית לקראת שלב חשוב מאוד בחייו של הילד. מדי שנה אנו רואים כיצד הורים רבים מנסים לעשות את הכול על מנת שהמעבר מהגן אל כיתה א' יהיה חלק יותר ויאפשר לילד ליהנות מסביבת הלימודים החדשה שלו כמה שיותר מהר.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית21/10/128189 צפיות
לנו בתור הורים יש אחריות לא קטנה על הילדים שלנו, והיא קשורה לא רק בעובדה שאנחנו צריכים לתת להם מקום לישון בו ואוכל ברמה מספקת. אנחנו אחראים גם, ובעיקר, על ההתפתחות שלהם והגדילה שלהם להיות אנשים סקרנים ועל התפתחות היכולות השונות שלהם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית ואתם רוצים לעזור להם לפתח יכולות חשובות כמו קשב וריכוז, תפיסת המרחב והמוטוריקה העדינה, יש הרבה דרכים שבהן תוכלו להשיג את המטרות האלה.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז17/08/162107 צפיות
סיפור אישי של רועי ועל איך אבחון דידקטי עזר לו להתבר על ליקויי הלמידה שלו ולהצליח בלימודים ובחיים.

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז06/07/161631 צפיות
אבחון דידקטי מאפשר לזהות הפרעות קשב או בעיות לימודיות בסיסיות לימודיות. כשמדובר בצעירים האבחון מקבל חשיבות עליונה

מאת: sharondan80הפרעות קשב וריכוז21/07/152488 צפיות
הפרעות קשב וריכוז הן ללא ספק בעיה מוכרת מאוד, אשר הפכה לאחת הבעיות השכיחות יותר בתחום הנוירולוגיה אצל ילדים וכיום, בשל המודעות הרבה לתחום, והמודעות להשלכות של ההפרעה על הילדים, הרבה מהם זוכים לאבחון מוקדם וטיפול מקצועי שלא היה קיים בעבר.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז19/07/152037 צפיות
הדיון בעולמו של ילד בעל הפרעת קשב וריכוז לרוב מתמצה בהתייחסות לתפקוד האקדמי שלו בכיתה או להתנהגות שלו בבית, תוך התעלמות מוחלטת ממה שעובר על נבכי נפשו. בתור הורים, כדי להבין לעומק מה עובר על ילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, עלינו להתמקד לא פחות מכך בעולמו הרגשי.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז04/06/151811 צפיות
אחת הדילמות המרכזיות עימן מתמודדים הורים לילדים עם הפרעות קשב היא האם לדבר עם הילד על הבעייה או לא, ואם כן, איך בדיוק לעשות את זה. אולי אם לא נזכיר לו שהוא סובל מהפרעות קשב, הבעיה תהפוך מינורית, והוא לא יתפוס את עצמו כ"בעל הפרעה"? ומצד שני, שיחה כזו עם הילד דווקא יכולה לעזור לו להתמודד טוב יותר עם הקשיים? מה עושים? המומחים של מרכז אמירים עם כמה עצות להורים המבולבלים.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז05/05/151929 צפיות
בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקטרגים על הריטלין. בעידן ניו אייג'י, שבו המודעות לחסרונותיהן של התרופות הכימיות נמצאת בשיאה, הורים רבים נרתעים מהמחשבה לטפל בילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז באמצעות ריטלין. היות שהריטלין נתפס בציבור כפתרון המרכזי והיחיד להפרעות קשב וריכוז, הורים שהם מתנגדי ריטלין נמנעים מלהעניק לילדיהם טיפול הולם, ולעיתים אף מסרבים לשלוח אותם לאבחון, ובלבד שהילד לא יצטרך לקחת את התרופה. כדי לסבר את האוזן ולטובת הילדים, חשוב לנו לספר לכם, שיש פתרונות נוספים, שאינם כרוכים בנטילת ריטלין:

מאת: מגניב הפרעות קשב וריכוז03/03/152108 צפיות
ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים להשתלב בחברה ולדבר זה יכולות להיות השלכות קשות מאוד להם ולחברה שמסביבם. הפרעת קשב נובעת מפגיעה במערכת העצבים המרכזית, ובמערכת ההפעלה הרשתית, והסימפטומים לכך הם קשיים בהקשבה בריכוז, יכולות למידה וזיכרון מוגבלות, קושי במיון ועיבוד מידע של גירויים חיצוניים ופנימיים ועוד. כל ההפרעה הזאת גורמת ללחץ רב ולעומס נפשי על כל מי שסובל ממנה, בקושי בלמידה ובצבירת חוויות ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica