חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור גריל גז?

מאת: רונןצרכנות03/06/2013957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור גריל גז?

בכל חג או סוף שבוע, כשאתם והחבר'ה מצטופפים בפארק בין הרעש והבלגאן של מאות משפחות שמנפנפות מול המנגל, אתם מבטיחים לעצמכם שבקרוב תרכשו גריל גז איכותי ותוכלו סוף כל סוף להתפנק. אז אם בא לכם, לשם שינוי, לעמוד בהבטחה של עצמכם, הגעתם למקום הנכון. להלן מספר כללי ברזל שחשוב לשנן לפני שבוחרים  גריל גז לבית. קראו והפנימו!

· ישנן לא מעט נקודות חשובות בתהליך הבחירה של גריל גז, אך מעל כולן ניצבת, ללא ספק, עוצמת הגריל. הנוסחה פשוטה למדיי – על כל סנטימטר מרובע שטח צלייה, יש צורך ב- 15 BTU (מדד העוצמה) לכל הפחות. הסתפקתם בפחות? כנראה שתסתפקו בנקניקיות.

· שטח הצלייה הוא נתון הקשור ישירות לכמות הסועדים הצפויה בכל חגיגת מנגל. למשפחה ממוצעת יספיק שטח של 68 על 38 ס"מ, שזה השטח הסטנדרטי. אם אתם קוראים גם לשכנים, תחשבו יותר בכיוון של גריל גז בעל שטח 90 על 60.

· גריל גז איכותי אמור לספק בשר טעים, צלוי בדיוק במידה הנכונה, בפנים ובחוץ גם יחד. לשם כך יש להקפיד על מספר בדיקות לפני הרכישה: פיזור להבות מאוזן (נמצא מתחת למנגל), צבע להבה כחול עדין ולא צהוב/כתום, בידוד איכותי של משטח הצלייה מהאש עצמה (נעשה באמצעות אבני מנגל או ראדינטים) ועוד.

· אם אתם לא מעוניינים לחכות שעתיים לקבב טלה, חשוב לבחור בגריל גז בעל רשת צלייה מאסיבית ואיכותית, המסייעת להעביר את החום המופק מהאש ישירות אל הבשר, ולא "לבזבז" אותו לאוויר.

· על מנת לשמור על המתקן שלכם נקי ומתפקד לאורך זמן, מומלץ לבחור גריל גז עשוי נירוסטה, וכן לוודא כי במתקן הגריל ישנה מגירה לטיפול בשמן המצטבר, אחרת כמה שלא תנקו, הגריל תמיד יהיה שומני ומלוכלך.

· כמו כל מוצר שהגיע לישראל לפני שנים ומאז מכירתו פרחה, נולדו יבואנים ויצרנים רבים שיספקו לכם גרילי גז במחירים מצחיקים, אך גם באיכות ירודה. אם אתם מחפשים באמת משהו טוב, לכו על יצרן מוכר, המספק אחריות בת שנה לכל הפחות לחלקי הגריל השונים, גם במחיר גבוה מעט מזה המוצע לכם במקומות אחרים. קחו בחשבון כי מחיר ממוצע של גריל גז נע בין 2,000 ל-3,000 ₪, למרות שישנם גם פשוטים בכמה מאות שקלים.

קנייה נעימה!

 

 



תגיות המאמר: גריל גז, מנגל גז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן

מאת: רונןבריאות השן03/06/131385 צפיות
צבע השיניים נקבע ברובו ע"פ צבעה של זגוגית השן, האמייל. עם השנים, חומרים רבים חודרים אל תוך שכבות האמייל וגורמים למראה שיניים שאינו לבן (צהוב, חום) אשר נחשב לפחות אסתטי.

מאת: רונןהגירה03/06/131594 צפיות
מי חשב שנגיע אל היום שבו אזרחות פולנית תהיה משהו שיש לשאוף אליו... אך היום הזה הגיע ומזה מספר שנים שאלפי אזרחים ישראלים מבקשים לעצמם אזרחות פולנית וזאת על מנת לממש אותה לתועלתם האישית בבוא הצורך.

מאת: רונןאסטמה ואלרגיה03/06/131886 צפיות
אלרגיה מוגדרת כתגובה של מערכת החיסון של הגוף כלפי חומרים אשר אינם מזיקים לו וכתוצאה מכך להופעת סימפטומים אשר מופיעים בדר"כ כתוצאה ממחלות.

מאת: רונןשינה 03/06/131207 צפיות
חוסר שינה מוגדר כחוסר עמידה בדרישות הגוף לשינה הולמת במשכה ובעומקה. כמעט כל אחד מאיתנו עשוי לסבול במהלך חייו מחוסר שינה כאשר 15% מהאוכלוסייה סובלים ממנה באופן כרוני.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica