חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד אזרחות פולנית – איתכם עד לקבל האזרחות המיוחלת

מאת: רונןהגירה03/06/20131590 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עו"ד אזרחות פולנית –  איתכם עד לקבל האזרחות המיוחלת

מי חשב שנגיע אל היום שבו אזרחות פולנית תהיה משהו שיש לשאוף אליו... אך היום הזה הגיע ומזה מספר שנים שאלפי אזרחים ישראלים מבקשים לעצמם אזרחות פולנית וזאת על מנת לממש אותה לתועלתם האישית בבוא הצורך. והתועלת רבה- לימודים חינם באירופה, מעבר חופשי בין מדינות האיחוד האירופאי, הבטחת עתיד המשפחה ועוד. עו"ד אזרחות פולנית הוא האיש שאליו כדאי לפנות על מנת להשיג את הדרכון הפולני הכה נדרש, ובכך לפתוח צוהר לאירופה, על כל המשתמע מכך.

במה יעזור עו"ד אזרחות פולנית?

עו"ד אזרחות פולנית הינו עורך דין אשר בחר להתמקצע ברזי מערכת המשפט והחוקה הפולנית באשר להשבת זכויות האזרחות לצאצאי יוצאי פולין. הגשת הבקשה לקבלת דרכון פולני ואזרחות פולנית טומנת בחובה הקפדה עד הפרטים הקטנים ביותר וקריאת טקסטים רבים אשר עשויים להשתמע לשתי פנים. עו"ד אזרחות פולנית מכיר את כל מסמכי הבקשה לאזרחות שידרשו מכם בשגרירות הפולנית על בורים, ולכן מילוי הטפסים הללו בעזרתו חשוב ביותר על מנת שלא להחסיר מידע חשוב מצד אחד ומאידך, להשמיט את הפרטים אשר עלולים להיות לעזר כנגדנו. הזירה המקצועית של כל עו"ד המתמחה באזרחות פולנית כוללת, אם כן, את ההיבטים הבאים :

· ליווי וייעוץ במילוי טפסי הבקשה בשגרירות הפולנית.

· איתור והכוונה היכן להשיג מסמכים רלבנטיים כגון תעודות לידה ונישואין, מסמכי אזרחות שונים.

· תרגום המסמכים וחתימה על אמיתות התרגום.

· נוטריון – מעיד על מסמכים משפטיים וחותם על כך.

· הגשת טפסי ערר וייצוג בבתי המשפט.

מה נדרש מעו"ד אזרחות פולנית איכותי?

אין ספק כי כל עו"ד אזרחות פולנית חייב להיות ראשית כל איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון, אסרטיבי ובעל חשיבה יצירתית אך גם איש שיחה המגלה אמפטיה ורגישות ללקוחותיו באשר הם. יש לזכור כי פעמים רבות מדובר בנושאים רגישים כגון צאצאים של ניצולי או קורבנות השואה, קרובי נרצחים או נעדרים בפולין ושאר מקרים טראגיים למיניהם, ואף בתהליכים קשים וסבוכים להשגת האזרחות המיוחלת גם עבור צאצאים רחוקים באילן היוחסין (נכדים, נינים ובני נינים), מה שמצריך סבלנות אין קץ והתמודדות מול גורמים רבים.

שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן

מאת: רונןבריאות השן03/06/131385 צפיות
צבע השיניים נקבע ברובו ע"פ צבעה של זגוגית השן, האמייל. עם השנים, חומרים רבים חודרים אל תוך שכבות האמייל וגורמים למראה שיניים שאינו לבן (צהוב, חום) אשר נחשב לפחות אסתטי.

מאת: רונןאסטמה ואלרגיה03/06/131886 צפיות
אלרגיה מוגדרת כתגובה של מערכת החיסון של הגוף כלפי חומרים אשר אינם מזיקים לו וכתוצאה מכך להופעת סימפטומים אשר מופיעים בדר"כ כתוצאה ממחלות.

מאת: רונןצרכנות03/06/13957 צפיות
בכל חג או סוף שבוע, כשאתם והחבר'ה מצטופפים בפארק בין הרעש והבלגאן של מאות משפחות שמנפנפות מול המנגל, אתם מבטיחים לעצמכם שבקרוב תרכשו גריל גז איכותי ותוכלו סוף כל סוף להתפנק.

מאת: רונןשינה 03/06/131206 צפיות
חוסר שינה מוגדר כחוסר עמידה בדרישות הגוף לשינה הולמת במשכה ובעומקה. כמעט כל אחד מאיתנו עשוי לסבול במהלך חייו מחוסר שינה כאשר 15% מהאוכלוסייה סובלים ממנה באופן כרוני.

מאמרים נוספים בנושא הגירה

מאת: שרון צרפתיהגירה16/11/171672 צפיות
לפנות אל נוטריון תרגום מסמכים רשמיים ולהתקדם עוד שלב בהגירה.

מאת: רוני הכהןהגירה01/03/171518 צפיות
איך מחזירים זכאות לאזרחות פולנית, גרמנית או של כל מדינה אחרת בה חיו יהודים עד לעת השחורה הזו? קראו הלאה.

מאת: אבי דוידיהגירה12/04/161775 צפיות
שתי דרכים בהן תוכלו לקבל אזרחות זרה לצד האזרחות ישראלית שלכם והמלצה על שירותי נוטריון לתרגום המסמכים.

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראהגירה18/05/145679 צפיות
אם אתם חושקים בדרכון ספרדי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים בעזרה לישראלים המעוניינים לקבל דרכון ספרדי בעקבות השינוי המדובר בחוק האזרחות הספרדי.

מאת: natinxהגירה02/05/145959 צפיות
הוצאת ויזת עבודה לאירופה היא תהליך די ארוך לאלו אשר אינם בעלי אזרחות אירופאית. יש לערב בו את השגרירות, יש להמציא מסמכים שונים ולעיתים יש צורך בהתערבות של עורכי דין וכד'..

מאת: מיכאל רומנסקיהגירה30/06/132293 צפיות
הכוח הכלכלי והמדיני של מדינות האיחוד האירופי נמצא בתהליך של עלייה מתמדת מאז יצא לדרכו בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. אימוץ היורו בחלק ניכר ממדינות היורו, העצים את כוחו הכלכלי של האיחוד והעמיד אותו ברמה שווה, פחות או יותר, לזו של ארה"ב. מרגע שקם האיחוד הפכו המדינות המאוגדות בו לנחשקות מאד. ישראלים רבים שהם או הוריהם נולדו באחת מהן נוטים לנסות ולהשיג אזרחות של אותה המדינה.

מאת: עו"ד מיכאל חוואיהגירה20/06/132324 צפיות
החוק מונע, בכפוף לחריגים, מתושבי האזור להיכנס אל תחומי מדינת ישראל. בכלל זה, הוטלו, בין השאר, מגבלות גם על איחוד משפחות בין בן זוג ערבי בעל אזרחות ישראלית או תושב קבע בישראל (בעיקר בירושלים) לבין בן זוגו תושב האזור. בבסיס הסדר זה עמד החשש שהשתקעותם של תושבי האזור בישראל באמצעות נישואין ואיחוד משפחות תנוצל לצרכי העימות המזוין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica